dat komt zelden voor, geniet er maar vanquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:31 schreef Gretzl het volgende:
Nagenieten van het puntverlies van PSV in samenvattingsvorm met ArnoGenot
Arno was toch gestopt?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:31 schreef Gretzl het volgende:
Nagenieten van het puntverlies van PSV in samenvattingsvorm met ArnoGenot
Bij AZ was ie vermoedelijk minder uitbundig geweest.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:40 schreef Gretzl het volgende:
"En die gaat er in!! WAAAAAAAUW!!11!! DIE GAAT ER ZEKER IN!!"
– De Witte Chinees, 2026
De club van Rotterdam?quote:
Ik neem aan op zijn eigen falen? (En die van het team)quote:
Zijn plan pakte goed uit, fouten hadden niks met het plan te maken. Aanrader om even terug te kijken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik neem aan op zijn eigen falen? (En die van het team)
Use Your Illusion I en II zijn genottelijk.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Arno was toch gestopt?
Genieten en Arno in 1 zin is alsof jij Guns n Roses snoeihard op zou zetten.
Hij was net ingestopt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Xavi werd wakker in een nat bed.
Ajax en...?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:03 schreef Zipportal het volgende:
De echte clubs komen morgen in actie. @:3rr0r
Neen. Dit is zijn laatste maand blijkbaar. Wist ik voor vanavond ook nietquote:
Stiekem is zijn overslaande emotie wel leukquote:Genieten en Arno in 1 zin is alsof jij Guns n Roses snoeihard op zou zetten.
Dankuwelquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:03 schreef Zipportal het volgende:
De echte clubs komen morgen in actie. @:3rr0r
De sleutel ligt dit seizoen bij de defensie. Tenzij PSV nog heel spectaculair gaat inkopen met een paar topverdedigers gaan ze gemiddeld wederom meer dan 1,00 goal per wedstrijd tegen krijgen. Daarmee wordt je zelden kampioen. 25/26 was een uitzondering.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verwacht in ieder geval dat die balans bij Michel en Van Bronckhorst een stuk beter op orde zal zijn. Dan moeten Ajax en Feyenoord alsnog wel aanvallend leveren om mee te kunnen strijden om de titel. Maar een nieuw kampioenschap begint bij je verdediging
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Prima. AZ EL. Fluit maar af.quote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 23:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De sleutel ligt dit seizoen bij de defensie. Tenzij PSV nog heel spectaculair gaat inkopen met een paar topverdedigers gaan ze gemiddeld wederom meer dan 1,00 goal per wedstrijd tegen krijgen. Daarmee wordt je zelden kampioen. 25/26 was een uitzondering.
Ajax en Feyenoord hebben nu wel een coach voor wie de nul vrij heilig is. Zo min mogelijk scoringskansen willen weggeven, elke wedstrijd weer.
Coaches als Bosz en Schreuder zijn imo doorgeslagen in hun idee dat ze altijd zo snel mogelijk een nieuwe goal willen maken. Ze willen per se 90 minuten lang naar voren, ook als die spelopvatting er toe leidt dat de tegenstander eigenlijk grotere kansen krijgt op een goal uit de counter omdat je restverdediging belabberd is. De balans is dan zoek.Ajax heeft tegen 3 prutsteams 3x een goal tegen gekregen in de Conference League voorronde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verwacht in ieder geval dat die balans bij Michel en Van Bronckhorst een stuk beter op orde zal zijn. Dan moeten Ajax en Feyenoord alsnog wel aanvallend leveren om mee te kunnen strijden om de titel. Maar een nieuw kampioenschap begint bij je verdediging
Feyenoord voor nu de favoriet als er niks bij PSV gebeurt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Welke 3 teams hebben ze precies tegen gespeeld dan?quote:Op zondag 9 augustus 2026 00:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax heeft tegen 3 prutsteams 3x een goal tegen gekregen in de Conference League voorronde.
Feyenoord voor nu de favoriet als er niks bij PSV gebeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het viert weer hoogtij makker.quote:Op zondag 9 augustus 2026 02:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke 3 teams hebben ze precies tegen gespeeld dan?
En wat een opportunisme en conclusies trekken we alweer op basis van.. Ja, van wat eigenlijk? Een team in opbouw met een nieuwe trainer waarvan de helft straks niet eens meer basisspeler is krijgen een goaltje tegen in veredelde oefenwedstrijden en één wedstrijd van PSV die nog een maand hebben om zich te versterken. Het andere team hebben we behalve onbeduidende oefenwedstrijden nog helemaal niet gezien. Mocht Feyenoord morgen gelijk spelen ofzo dan draait het sentiment weer.
@:fetx ik kan nu al niet meer.
Ik bedoelde 3 wedstrijden tegen 2 teams, stop de tijd.quote:Op zondag 9 augustus 2026 02:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke 3 teams hebben ze precies tegen gespeeld dan?
En wat een opportunisme en conclusies trekken we alweer op basis van.. Ja, van wat eigenlijk? Een team in opbouw met een nieuwe trainer waarvan de helft straks niet eens meer basisspeler is krijgen een goaltje tegen in veredelde oefenwedstrijden en één wedstrijd van PSV die nog een maand hebben om zich te versterken. Het andere team hebben we behalve onbeduidende oefenwedstrijden nog helemaal niet gezien. Mocht Feyenoord morgen gelijk spelen ofzo dan draait het sentiment weer.
@:fetx ik kan nu al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |