quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta is wel echt 3 klassen minder dan Fortuna. Die gaan het niet makkelijk krijgen om in de Eredivisie te blijven.
Dit is echt alleen een leuke defensie en Mito. Ik schat dit niet hoger in dan Excelsior of Go Ahead ofzo.quote:
Van Bergen heeft meer rendement dan voorheen. Van Cruijsen is een serieus talent van Volendam.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt alleen een leuke defensie en Mito. Ik schat dit niet hoger in dan Excelsior of Go Ahead ofzo.
Al zijn er wel misschien 4 of 5 teams nóg slechter ja. Eredivisied
Heeft een onaangename, nasale stem die ik niet graag hoor.quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Michiel Teeling past als commentator beter bij Koningsdag- of Dodenherdenkingsverslaggeving.
Maar Excelsior en GAE zijn geen Cambuur en Willem II.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is echt alleen een leuke defensie en Mito. Ik schat dit niet hoger in dan Excelsior of Go Ahead ofzo.
Al zijn er wel misschien 4 of 5 teams nóg slechter ja. Eredivisied
Ja 14e of 15e verwacht ik voor dit Sparta.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Excelsior en GAE zijn geen Cambuur en Willem II.
quote:Op zondag 9 augustus 2026 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta is wel echt 3 klassen minder dan Fortuna.
Fortuna wordt 9e ofzo, Sparta 14e of 15e.quote:
Is dit echt?quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:22 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hup Grunn. @:3rr0r @:paul
Iedereen in de uitverkoop.quote:
Hoort nu eenmaal bij soccer evolutie.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fijn dat de drinkpauzes terug zijn. Ik begon ze al te missen.
Ik dacht al, hoor ik dat nou goed?quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel lullig dat die ene speler steeds 'rotzooi' wordt genoemd.
Hij zal vast niet zo heten.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoor ik dat nou goed?
Hij heet Roaldsøy, dus ja, in het Nederlands zal dat wel klinken als Rotzooi.quote:Op zondag 9 augustus 2026 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht al, hoor ik dat nou goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |