Fortuna triggeredquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
Fortuna kan alleen cadeautjes uitpakken
Daar zal PSV wel van balenquote:
Een goed begin is het halve werkquote:
Die gaat maandag weer alles met de mantel der liefde bedekken in hun podcast.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Ik krijg het gevoel dat Rik voor PSV is.
'pech', 'zondagsschot'.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gaat maandag weer alles met de mantel der liefde bedekken in hun podcast.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ x ]
Ik krijg het gevoel dat Rik voor PSV is.
Hoe voelt dat? Rik heeft het kennelijk uitgeprobeerd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Je hebt anti-vries in je ogen.
Rikquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ x ]
Je hebt anti-vries in je ogen.
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?quote:
uit respect voor jou ga ik ervan uit dat dit een meme is die ik niet ken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het heeft niet zozeer met inzet te maken, maar gewoon met honger. Je hebt gewoon gasten nodig die het gras op willen vreten om kampioen te worden. Uiteindelijk zijn het ook gewoon maar mensen he? Als jij jaar in jaar uit hetzelfde doet komt er ook wat gemakzucht in, je moet wel doelen/uitdagingen houden. Veerman is gewoon 'klaar' bij PSV. Die heeft dit level uitgespeeld, wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
Til geldt eigenlijk hetzelfde voor al is dat weer net een andere type speler (werkpaard), die kan vaak nog wel wat langer door op karakter.
Werken voor z'n .. geldquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
wat moet hij dit jaar nog doen wat hij voorgaande jaren niet heeft gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |