@onlogisch ligt op bed te stinken en bij Drizzt is net de tweede helft van Twente - FC DAC begonnen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:29 schreef raptorix het volgende:
Hou het gezellig anders bel ik de mods!
Present 🫡quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:29 schreef raptorix het volgende:
Hou het gezellig anders bel ik de mods!
Ik heb niks verkeerds gedaan!?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:31 schreef Coco het volgende:
Dombo zou geen notes maar krijgen dit jaar.
Hij gaat nu een tribal tattoo op z'n voorhoofd zettenquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Danny Buijs nu dingen slopen?
Alleen tegen Feyenoord doet ie dat.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:34 schreef raptorix het volgende:
Keeper moet vol uitkomen, weinig commitment op deze bal.
Oh! Vertel mij meer.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook, mijn voetbalmanager hangt hier vanaf
Meerdink wordt dit seizoen de eerste spits, Parrott gaan ze verkopen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom speelt Parrott niet? Blessa?
Volgens mij heeft Leeroy Mexx tot eerste spits gebombardeerd omdat Parrot vermoedelijk weggaat. (Maar dat riepen ze een weej geleden ook al)quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom speelt Parrott niet? Blessa?
Tot hij weggaat wil je zoveel mogelijk winnen zou je zeggen en laat je hem dus spelen. Tenzij Leeroy van mening is dat Meerdink opeens beter is dan Parrott.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meerdink wordt dit seizoen de eerste spits, Parrott gaan ze verkopen.
Wellicht dat laatste want dit roepen ze al weken, Meerdink speelde zondag ook natuurlijk. En ik snap best dat je niet het risico wil lopen, de laatste geluiden zijn 30 meloen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tot hij weggaat wil je zoveel mogelijk winnen zou je zeggen en laat je hem dus spelen. Tenzij Leeroy van mening is dat Meerdink opeens beter is dan Parrott.
Is Leeroy een grotere tokkie dan Buijs?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Tot hij weggaat wil je zoveel mogelijk winnen zou je zeggen en laat je hem dus spelen. Tenzij Leeroy van mening is dat Meerdink opeens beter is dan Parrott.
Nee Leeroy heeft geen tribal tattoo'squote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is Leeroy een grotere tokkie dan Buijs?
Nee.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Is Leeroy een grotere tokkie dan Buijs?
Akkoord.quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee Leeroy heeft geen tribal tattoo's
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 21:46 schreef raptorix het volgende:
Saai ik ga kattenvideos genereren in AI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |