Dat ging snel.quote:15-08-2026 19:54:25 Ambulance Utrecht A2 Amersfoort 133812
726125 Ambulance Utrecht - Ambulance-09-125
Oh dit is liefquote:
Genoteerd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Een maat van mij doet mee aan een poule waar je de eerst ontslagen trainer ook voorspelt.
Ik heb toen gezegd, wellicht Correia.
Maar een nederlaag tegen AZ is geen schande... maar eens kijken hoe het er voor staat bij de 1e interlandonderbreking
Utrecht heeft ook een kutelftal,die zijn er zeker niet beter op geworden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:56 schreef bbuddybb het volgende:
Van de mythe van Correia is ook weinig meer over.
Ik denk nog steeds Brommetje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:55 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Een maat van mij doet mee aan een poule waar je de eerst ontslagen trainer ook voorspelt.
Ik heb toen gezegd, wellicht Correia.
Maar een nederlaag tegen AZ is geen schande... maar eens kijken hoe het er voor staat bij de 1e interlandonderbreking
Ze hebben het nu al moeilijk.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ondanks alle negativiteit verwacht ik dat PSV dit gewoon vrij ruim gaat winnen.
Excelsior mist De Regt en Naujoks dus dit gaat PSV simpel winnen ja.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ondanks alle negativiteit verwacht ik dat PSV dit gewoon vrij ruim gaat winnen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Correia heb t nog niet op de rails. Wie vliegt er eerder uit, hij of Vd Brom?
Leo moet gewoon weer darts gaan doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leo Oldenburger. Dat is nou precies wat ik bedoel met dat SBS carnavalssfeertje bij ESPN @:maxi-mus
Leo Berenburger werd ook helemaal boos dat er een BUITENLANDER was gekozen als bondscoach. Ga lekker bij Emmen op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leo Oldenburger. Dat is nou precies wat ik bedoel met dat SBS carnavalssfeertje bij ESPN @:maxi-mus
Kan ook komen omdat het nog niet begonnen isquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op naar Cambuur. Al is dat voor de neutrale toeschouwer natuurlijk niets aan.
Tegen de Excelsiors van deze wereld balletjes wegleggen kan Joey wel. Zodra het tempo weer hoger wordt zakt hij door het ijs.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan er niks van volgens de kenners.
Degradatiekandidaat nr 1.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op naar Cambuur. Al is dat voor de neutrale toeschouwer natuurlijk niets aan.
Ik schat PEC hoger in dan Willem 2.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Degradatiekandidaat nr 1.
Dan Pec
Dan Willem II
Inderdaad. In de Champions League keer op keer finaal door het ijs gezakt. De statistieken onderschrijven dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen de Excelsiors van deze wereld balletjes wegleggen kan Joey wel. Zodra het tempo weer hoger wordt zakt hij door het ijs.
Heel goed mogelijk. Maar andere eredivisieploegen hebben dat niet eens.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen de Excelsiors van deze wereld balletjes wegleggen kan Joey wel. Zodra het tempo weer hoger wordt zakt hij door het ijs.
Mag. Ik vond Pec in tweede seizoenhelft vorig seizoen erg ondermaats. En niet aanmerkelijk versterkt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat PEC hoger in dan Willem 2.
Daarom is PSV ook een prima club voor hem.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Heel goed mogelijk. Maar andere eredivisieploegen hebben dat niet eens.
Willem 2 was vorig seizoen in de KKD ook ontzettend matig en is er zeker zonder de keeper minder op geworden.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mag. Ik vond Pec in tweede seizoenhelft vorig seizoen erg ondermaats. En niet aanmerkelijk versterkt.
Ja eens. En als ie dat zelf inziet en de motivatie houdt is PSV er nog een aantal jaar erg goed mee.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarom is PSV ook een prima club voor hem.
Bij Dortmund wordt het niets.
Die gaan vd merbel van Den Bosch nog halen. Hele goede keeper.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Willem 2 was vorig seizoen in de KKD ook ontzettend matig en is er zeker zonder de keeper minder op geworden.
Joop?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:15 schreef fetX het volgende:
Stelling: Utrecht had beter den Uyl kunnen halen.
Meneer de(n) Uil?quote:
Kijk jij dat?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:21 schreef Zipportal het volgende:
Stelling: dood topic.
@:3rr0r atletiek
Echt, op een paar erg positieve uitschieters na echt veel aids gehad met die uitshirtsquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:29 schreef De_Kraam het volgende:
PSV speelt voor de verandering weer eens in een merkwaardig uitshirt.
Is de Domtoren niet handiger?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:31 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach Utreg.
@:Paul naar de Brienenoord.
Dat wordt zo'n troep.quote:
Zolang het niet dat achterlijke fluoriscerend neon is waar Barcelona zich nog wel eens mee voor joker wil zetten kan het me verdomd weinig schelen hoe een uitshirt er uit zietquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
Echt, op een paar erg positieve uitschieters na echt veel aids gehad met die uitshirts
@Paul gokt voor nederlagen van UUUU. Verzuipen in de gracht.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:36 schreef TweedeKlum het volgende:
Gelukkig is Correia wel goed in degradatievoetbal.
Wie wilde ook alweer dat hij bondscoach werd?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Correia hype kan ook weer de ijskast in
Echt geen reet aan. Excelsior kan niks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:42 schreef Zorro het volgende:
De wedstrijd sleept zich naar de rust, heet dat dan.
2 users in het koetjestopicquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie wilde ook alweer dat hij bondscoach werd?
PSV is vooral erg matig.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:12 schreef bbuddybb het volgende:
Ik kijk met een schuin oog maar volgens mij maakt Excelsior geen onaardige indruk?
Vast wel.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:36 schreef fetX het volgende:
Haalt Correia de kerst? @:gurneyisbestoke
Nou ja zeg.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is jammer dat je vader zich voort wilde planten
Jeetje.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is jammer dat je vader zich voort wilde planten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |