@OmniRocketquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:36 schreef fetX het volgende:
Haalt Correia de kerst? @:gurneyisbestoke
Die geeft Van Seumeren elke wedstrijd een fles goede jenever.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:36 schreef fetX het volgende:
Haalt Correia de kerst? @:gurneyisbestoke
Henk Bruggegod.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Die Telstar trainert gaat de winterstop niet halen.
Ik heb echt zo'n hekel aan dat cafe- en carnavalssfeertje van ESPN. Ga goddomme eens serieuze sportjournalistiek bedrijven.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
Jan Joost die die ingelijste stand aan de coach van Excelsior geeft, wat een treurigheid.
Schop dat drumstel van Glenn op een hoop.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan dat cafe- en carnavalssfeertje van ESPN. Ga goddomme eens serieuze sportjournalistiek bedrijven.
Zo de in de eerste bekerrondes doen alsof iedere amateurclub alleen maar comazuipt en het totaal niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 19:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n hekel aan dat cafe- en carnavalssfeertje van ESPN. Ga goddomme eens serieuze sportjournalistiek bedrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |