Inderdaadquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Correia heb t nog niet op de rails. Wie vliegt er eerder uit, hij of Vd Brom?
Leo moet gewoon weer darts gaan doenquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leo Oldenburger. Dat is nou precies wat ik bedoel met dat SBS carnavalssfeertje bij ESPN @:maxi-mus
Leo Berenburger werd ook helemaal boos dat er een BUITENLANDER was gekozen als bondscoach. Ga lekker bij Emmen op de tribune zitten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Leo Oldenburger. Dat is nou precies wat ik bedoel met dat SBS carnavalssfeertje bij ESPN @:maxi-mus
Kan ook komen omdat het nog niet begonnen isquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op naar Cambuur. Al is dat voor de neutrale toeschouwer natuurlijk niets aan.
Tegen de Excelsiors van deze wereld balletjes wegleggen kan Joey wel. Zodra het tempo weer hoger wordt zakt hij door het ijs.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kan er niks van volgens de kenners.
Degradatiekandidaat nr 1.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op naar Cambuur. Al is dat voor de neutrale toeschouwer natuurlijk niets aan.
Ik schat PEC hoger in dan Willem 2.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Degradatiekandidaat nr 1.
Dan Pec
Dan Willem II
Inderdaad. In de Champions League keer op keer finaal door het ijs gezakt. De statistieken onderschrijven dat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tegen de Excelsiors van deze wereld balletjes wegleggen kan Joey wel. Zodra het tempo weer hoger wordt zakt hij door het ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |