Wie zegt dat ie dat wilde?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:14 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is jammer dat je vader zich voort wilde planten
Niks tegenin te brengenquote:
Oh?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:24 schreef Wotte het volgende:
Amir Bouhamdi is van de buitencategorie is. Neem die maar van mij aan.
Wat aardig van je.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Elke idioot ziet het talent er van af spatten
Hup snel weer terug naar de KKD. @maxi-musquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
Jezus wat is dat Cambuur slecht.
Ja dat is een leuk lichtpuntje. Hopen dat hij niet hetzelfde syndroom heeft als veel van zijn talentvolle landgenoten.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:24 schreef Wotte het volgende:
Is goed, wil je dan ook de lijst met potentiële tegenstanders van Ajax in de Conference League delen?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wil je ook de lijst van matige psv'ers horen?
Deze take gooi je ook ieder seizoen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:24 schreef Wotte het volgende:
Alleen als Willy en René daar niet tussen staan.quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:45 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wil je ook de lijst van matige psv'ers horen?
Wie had ik vorig seizoen dan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze take gooi je ook ieder seizoen.
Wie?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:47 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alleen als Willy en René daar niet tussen staan.
Hoe lang moet je nog kameraad?quote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wie had ik vorig seizoen dan?
Ik heb mezelf slechts wijsgemaakt dat ik talent kan zien. Schijnt dat je je ook als vrijwilliger bij BVO's kan aanmelden. Als ik gepensioneerd ben wellicht.
Steurquote:Op zaterdag 15 augustus 2026 21:49 schreef Wotte het volgende:
[..]
Wie had ik vorig seizoen dan?
Ik heb mezelf slechts wijsgemaakt dat ik talent kan zien. Schijnt dat je je ook als vrijwilliger bij BVO's kan aanmelden. Als ik gepensioneerd ben wellicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |