T is weer kut met perenquote:Op zondag 16 augustus 2026 14:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga wat anders kijken, fuck dit, echt.
Van den Brom-effect is uitgewerkt.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:57 schreef DobbyDobby het volgende:
Twente zit er niet lekker in dit seizoen.
Eruit tegen Qarabag en dan is het wel gedaan.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van den Brom-effect is uitgewerkt.
Deze vond ik wel gek zonder blessurebehandeling, maar het spel lag dus stil.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
In de Kuip snappen ze de nieuwe spelregels nog niet.
Iedereen is die zeikstem zat. Ik snap het wel.quote:Op zondag 16 augustus 2026 14:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van den Brom-effect is uitgewerkt.
Het spel werd voor hem stilgelegd.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze vond ik wel gek zonder blessurebehandeling, maar het spel lag dus stil.
Hij had last van zijn hoofd dus dan moet Kooij wel fluiten.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze vond ik wel gek zonder blessurebehandeling, maar het spel lag dus stil.
van den brombeerquote:Op zondag 16 augustus 2026 15:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iedereen is die zeikstem zat. Ik snap het wel.
Was het daarom dat ze zo aan het fluiten waren?quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:10 schreef maxi-mus het volgende:
In de Kuip snappen ze de nieuwe spelregels nog niet.
Ja.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het daarom dat ze zo aan het fluiten waren?
Ik zal mijn collega er morgen eens op aanspreken.quote:Op zondag 16 augustus 2026 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
Prima helft verder wel, Feyenoord maakt een stabiele indruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |