verklaardquote:
Dat kun je al zo goed als uittekenen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb hier een hoog 'tuinen we er toch weer in' gevoel bij.
Hou op hoorquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:07 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ben pas hier en er wordt al door het slotje gepost![]()
![]()
![]()
Hèèèèè zo een mooie herinneringen
Als je dit blijft doen rol ik de paling gewoon weer op.quote:
Nice daar zeg ik geen nee tegenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:08 schreef Pisces het volgende:
[..]
Als je dit blijft doen rol ik de paling gewoon weer op.
In ieder geval de belangrijke uitgoal maken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:09 schreef GGMM het volgende:
NEC moet nu wel gewoon winnen dit zou echt zonde zijn
Meeting met Reizigerquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:11 schreef RamboDirk het volgende:
Zou Nigel de Jong kijken of is hij druk?
Wurmbrand al binnen ?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Burgers' Zoo?
PSV wil hem ook hebben. @:psvcl
Blijven donerenquote:
Altijd dezelfde losers.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het gaat weer over Feyenoord
Makkelijk eerste!
Je weet dat mensen graag rampen en tegenspoed bespreken toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het gaat weer over Feyenoord
Makkelijk eerste!
Ik noem het jaloezie en angst!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Je weet dat mensen graag rampen en tegenspoed bespreken toch?
Genoteerdquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ik voorspel dat Tadic erin komt en de winnende goal/assist geeft
Deze post mogen jullie onthouden
*duwt op CTRL C *quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ik voorspel dat Tadic erin komt en de winnende goal/assist geeft
Deze post mogen jullie onthouden
Zelfs mij niet alsof je met mensen uit nijmegen gaat bellenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zegt mij natuurlijk helemaal niets
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zegt mij natuurlijk helemaal niets
en je zegt Enneeceequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Nijmegen Eendracht Combinatie staat het voor.
Bedrijven oaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
Sowieso zijn netnummers niet meer van deze tijd
Wie heeft er nou nog een vaste aansluiting
Nou ja de 024 zegt mij niets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Nijmegen Eendracht Combinatie staat het voor.
FOK!kers bellen sowieso nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
Sowieso zijn netnummers niet meer van deze tijd
Wie heeft er nou nog een vaste aansluiting
Die hebben toch een 088-nummer danquote:
Hup Shelbourne FC.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al 'Hup Zwolle' en 'Hup Fortuna' gepost?
Ze krijgen meer kansen uit bij Olympiakos dan ik had verwacht. En geven vooral minder weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC is beter maar krijgt ook niet echt veel uitgespeelde kansen ofzo
Nee, dat wordt als oneerbiedig beschouwd.quote:
Ja absoluut.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze krijgen meer kansen uit bij Olympiakos dan ik had verwacht. En geven vooral minder weg.
Dan vinden ze je een natnek.quote:
NEKquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Pobeer het maar eens zou ik zeggen
Maar dat weet ik toch niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat wordt als oneerbiedig beschouwd.
Nee vandaar dat ik het antwoord bevraag.quote:
Alle NEC fans zitten in de kroeg dus hier kan het wel. Misschien dat die egel boos wordt.quote:
Die kan heel geprikkeld reagerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Alle NEC fans zitten in de kroeg dus hier kan het wel. Misschien dat die egel boos wordt.
Capu!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Union SG voorlopig 2-2 tegen BODO
Beide teams moeten nog een verdediger kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bodo speelt met 11 Noren in de basis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja hierna tegen de winnaar van Union SG/BODO.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Speelt NEC (voorronde) Champions League wtf
Je moet iets meer Eredivisie gaan volgen aankomend seizoen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Speelt NEC (voorronde) Champions League wtf
Spartagod Kitolano is er net ingekomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bodo speelt met 11 Noren in de basis.
Eigen volk eerst @:RamboDirk
Je vergeet Brei te taggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Union - NEC zou voor beide supporters tof zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hierna tegen de winnaar van Union SG/BODO.
Prima speler is dat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spartagod Kitalano is er net ingekomen.
Hij komt wel ouderwets binnen ons jong.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet iets meer Eredivisie gaan volgen aankomend seizoen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat helemaal gek is, hier (ik woon vrijwel naast het Goffert stadion) hebben ze het over 080. Dit is het oude netnummer van voordat we landelijk naar 10 cijferige nummers gingen 🤣quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou ja de 024 zegt mij niets.
Maar idd, NEC ook niet als afkorting dus thx
You can view public posts from @RikElfrink, but you are blocked from engaging with them. You also cannot follow or message @RikElfrink.quote:
Ik ben tegen alcoholmisbruik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tijd om een mooie gele te pakken :p
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
You can view public posts from @:RikElfrink, but you are blocked from engaging with them. You also cannot follow or message @:RikElfrink.
In één week door kale Rikkert en door viesdikke kale Jack geblokkeerd.
Klap op klap.
Jack was al na één tweet op de kast en ging daarna een antwoord typen en mij toen blokkeren.quote:
Gewoon weer verdienstelijk. Jammer van de totale mismatch bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet hij het daar eigenlijk goed? Dan gun ik hem wel.
Dat vind ik altijd zo lafjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
daarna een antwoord typen en mij toen blokkeren
Ja eens, zo'n lieve man gun ik het wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer verdienstelijk. Jammer van de totale mismatch bij Feyenoord.
Leer mij Jack kennen. Dat die man ook de hele dag wat bozig op X zit te doen en zich oprecht opwindt over trolletjes.quote:
Maar 5 KKD wedstrijden vrijdag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:30 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig spoelen we deze wedstrijd weg met de KKD vrijdag. @:rambodirk
Eierballedquote:
Hier moet Ziggo dat gelukkig gratis aanbieden, anders had ik ook naar die KUTprovider gemoeten (dan had ik CL lekker overgeslagen overigens, Ajax speelt er toch nooit lol)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel veel van de CL zal ik niet kunne volgen dit seizoen.
Telenet heeft in België de exclusieve rechten (behalve van de Belgische ploegen die kan je kijken op open net.)
Ben bij een ander provider. En je moet klant zijn om te kunnen kijken en zelfs een TV abonnement
Wat een treurnis.
Bij ons is dat ook zo alleen dan bij Ziggy.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Telenet heeft in België de exclusieve rechten (behalve van de Belgische ploegen die kan je kijken op open net.)
Ben bij een ander provider. En je moet klant zijn om te kunnen kijken en zelfs een TV abonnement
Wat een treurnis.
Alleen NL clubs toch? Zoals hij zegt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier moet Ziggo dat gelukkig gratis aanbieden, anders had ik ook naar die KUTprovider gemoeten (dan had ik CL lekker overgeslagen overigens, Ajax speelt er toch nooit lol)
Wie gaan er promoveren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar 5 KKD wedstrijden vrijdag.
Wanbeleid.
Wie zijn de favorieten om de titel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanbeleid.
Ohquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen NL clubs toch? Zoals hij zegt.
IPTV...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie gaan er promoveren?
NAC & Volendam denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie zijn de favorieten om de titel?
De degradanten van de eredivisie of toch nog een verrassing?
Ook geen idee waarom ze potjes zoals Helmond - De Graafschap en MVV - Jong Utrecht op zondag zetten. Kijkt toch geen hond naar met ook eredivisie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanbeleid.
Proleet gespot.quote:
Dus na de competitiefase houdt de CL voor jou op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
Willen we meer of minder blauw op straat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dus na de competitiefase houdt de CL voor jou op.
Nee precies gooi die lekker op de grote hoop tenzij er interlandvoetbal is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook geen idee waarom ze potjes zoals Helmond - De Graafschap en MVV - Jong Utrecht op zondag zetten. Kijkt toch geen hond naar met ook eredivisie.
Ja of Almere wellicht.quote:
Heb ik al geprobeerd mijn vriend.quote:
1 op 1 begeleiding.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Willen we meer of minder blauw op straat?
Ik heb er nog nooit eentje op, maar vind het woord alleen al prachtig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
Eierballen zijn snacks voor mensen die savonds de hele avond zitten te ruften
Is toch een specialiteit in het noorden toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ook niet maar zo zien ze er gewoon uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit eentje op, maar vind het woord alleen al prachtig.
Je kunt nu eenmaal niet 's middags de hele avond zitten te ruften.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het woord goor aan alle kanten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit eentje op, maar vind het woord alleen al prachtig.
Groningens ja, laat dat even duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is toch een specialiteit in het noorden toch?
Als ik ooit nog eens daar ben wil ik dit wel proberen
Wat ben je weer humeurig. Wanneer ga je op vakans?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zo zien ze er gewoon uit
Hier schrik ik vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het woord goor aan alle kanten.
Inmiddels wel ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat NEC ook wel gewoon tevreden mag zijn als het 0-0 blijft.
Onzin, nog nooit geblokkeerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd mijn vriend.
1) Ze blokkeren toch die signalen waardoor je midden in de wedstrijd plots geen beeld meer hebt
2) Heel FOK! juicht om een doelpunt terwijl ik nog de actie verwachtende ben.
3) voelt toch niet zo superveilig aan.
Een midlife crisis los je niet op met een vakantie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef Pisces het volgende:
[..]
Wat ben je weer humeurig. Wanneer ga je op vakans?
Nou dit was gewoon een oprechte meningquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef Pisces het volgende:
[..]
Wat ben je weer humeurig. Wanneer ga je op vakans?
Herácles Héraclesquote:
Het is ILLEGAAL!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd mijn vriend.
1) Ze blokkeren toch die signalen waardoor je midden in de wedstrijd plots geen beeld meer hebt
2) Heel FOK! juicht om een doelpunt terwijl ik nog de actie verwachtende ben.
3) voelt toch niet zo superveilig aan.
Hij bedoelt dat het overbelast raakt tijdens populaire evenementen denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzin, nog nooit geblokkeerd.
Ja, kabel is sneller, tv via internet loopt standaard achter.
Ik heb het al jaren, alleen maar plezier van, niks onveilig.
Gelukkig kijkt Klum alleen naar Feyenoord hahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het overbelast raakt tijdens populaire evenementen denk ik
Ja en dan volgende week (of over 2 weken, ik weet niet hoelang het duurt) er lullig met 0-1 af gaanquote:
Nee dat zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is ILLEGAAL!!
En de gebruikers stemmen ondertussen allemaal op het verbannen van alle illegalen hier.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgende week eraf met een smerige en onterechte 0-1.
Jullie zitten volledig op één lijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dan volgende week (of over 2 weken, ik weet niet hoelang het duurt) er lullig met 0-1 af gaan
Erg jammer.
Gelukkig heb ik het woord strafbaar niet in de mond genomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd.
Het gaat steeds over het "strafbaar stellen van illegaliteit"
Blijkbaar is dat niet gewoon logisch vanzelf al zo.
Nou dan is IPTV misschien wel illegaal maar niet strafbaar. We gaan wel alles op dezelfde manier beoordelen he.
Ik had sowieso wel het idee dat Dombo en ik wat naar elkaar zijn gegroeid tijdens het WKquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten volledig op één lijn.
VBL is klaar voor het nieuwe seizoen.
Dit hoort GGMM niet graag. (En hier denkt hij vermoedelijk ook anders over.)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten volledig op één lijn.
VBL is klaar voor het nieuwe seizoen.
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het woord strafbaar niet in de mond genomen.
Paste zeker niet meer door die worst die er al in zatquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het woord strafbaar niet in de mond genomen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit hoort GGMM niet graag. (En hier denkt hij vermoedelijk ook anders over.)
Vergeet niet dat jij 2 weken geleden begon met gemeen doen!! @Pisces is getuigequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had sowieso wel het idee dat Dombo en ik wat naar elkaar zijn gegroeid tijdens het WK
Totdat hij eerder deze avond opeens gemeen deed.
Tadic gaat liggen
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jij 2 weken geleden begon met gemeen doen!! @:Pisces is getuige
Altijd die spelers met een Ajax verleden die het spelletje moeten verpesten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ah, de bijdrage van Tadic, schwalbe, rollen, janken.
Alvast mijn excuses.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Als de Eredivisie begint kom ik altijd weer tot het besef hoe irritant sommige mensen zijn als bepaalde clubs spelen.
Hoeveel rugnummers tel je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Als de Eredivisie begint kom ik altijd weer tot het besef hoe irritant sommige mensen zijn als bepaalde clubs spelen.
Dit zijn toch gewoon vogelnestjes?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ja, geen clubvoorkeuren scheelt wel een hoop met het wel of niet aardig vinden van bepaalde users.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
In Nederland noemen we dat eierballenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon vogelnestjes?
Maar Olympiakos speelt gelukkig niet in de erdivisiequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ja ik herken dat bij mijzelf ook helemaal niet gelukkig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geen clubvoorkeuren scheelt wel een hoop met het wel of niet aardig vinden van bepaalde users.
Ben blij dat ik zo objectief weet te blijven.
Ik ga toch voor een vogelnestje dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Nederland noemen we dat eierballen
Wat ik een veel leuker woord vind trouwens
Pics van je vogelnestje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ga toch voor een vogelnestje dan.
Een eierbal klinkt meh
Die objectiviteit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik herken dat bij mijzelf ook helemaal niet gelukkig.
Ook Willem II?quote:
Tjacka komt ook wel via jouw achterdeurquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een van de liefste users hier.
Toch @:Tjacka ?
Komen niet altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:48 schreef Pisces het volgende:
[..]
Tjacka komt ook wel via jouw achterdeur
Beter je best doenquote:
Volgens mij ben ik dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Daar heb je een punt, maar ja NAC. Waar zijn die gebleven zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig tegen de grote rivaal van het immer oervervelende NAC.
Ohquote:
Hoop dat ze doorgaan. En als ze dan eindigen in de EL is dat helemaal niet slecht voor ze (en voor het NL voetbal).quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In ieder geval leuk voor de fans dat ze volgende week nog ergens om spelen.
Pics van je eierballenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
In dat geval was het maar een grapje
Ja klopt in de CL moet je niet willen joh. Nog twee leuke potjes tegen BODO en dan lekker EL spelen en daar hopelijk wat punten pakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop dat ze doorgaan. En als ze dan eindigen in de EL is dat helemaal niet slecht voor ze (en voor het NL voetbal).
Nee die krijg je nou ook niet dat snap je welquote:
Zo reageert Tjacka ook vaak op Domboquote:
Ik zal hier even over gaan contemplerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die krijg je nou ook niet dat snap je wel
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo reageert Tjacka ook vaak op Dombo
Maar inderdaad
Er zijn 90 minuten gespeeld, dus zo werkt dat over het algemeen!quote:
Ik wil wel even vertellen dat het mijn achterdeur betrof.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo reageert Tjacka ook vaak op Dombo
Maar inderdaad
0-0quote:
Ik heb geen minuut gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn 90 minuten gespeeld, dus zo werkt dat over het algemeen!
Ik kijk uit naar de mention!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-0
Maar volgende week spelen ze thuis, dus dan gaat het erom!
We zien je dan graag terug
Centjes pakken en genietend ten onder!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is natuurlijk maar de vraag of NEC echt ver komt in de EL en in de CL kun je met gelukkige loting ook wat pakken.
Confronterend ook.quote:
Moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:56 schreef hhh38 het volgende:
"Dit voetbal hebben we met Almere ook gespeeld"
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:56 schreef hhh38 het volgende:
Niet te bevatten. Zo’n lijf. Zo’n kop. En dan tanden….quote:
Alex heeft nog steeds geen club?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:56 schreef hhh38 het volgende:
NEC gaat met Dickie Taka heel Europa gek maken net als Willem II destijds in de CL met Co Adriaanse Soccer Manager.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is natuurlijk maar de vraag of NEC echt ver komt in de EL en in de CL kun je met gelukkige loting ook wat pakken.
Ik geloof jullie op jullie woordquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En 0-0 is een prima resultaat met een thuis wedstrijd nog voor de boeg
ja en knapquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voor een 0-0 aardig vermakelijk. Olympiakos kon er niet zoveel van en NEC kwam weer heel leuk voor de dag.quote:
Is eigenlijk normaal voor als je prof sporter bent en nog in de 30, maar hij is wel een gym beest zoals bekend is, tikkeltje extra definitie vergeleken met de anderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:01 schreef Pisces het volgende:
[..]
Niet te bevatten. Zo’n lijf. Zo’n kop. En dan tanden….
Hoop zo op NEC - Union SGquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor een 0-0 aardig vermakelijk. Olympiakos kon er niet zoveel van en NEC kwam weer heel leuk voor de dag.
Dit kan zomaar een leuk Nederlands feestje worden volgende week.
Ik had eigenlijk het idee dat de tweede helft pas echt het besef kwam dat die Grieken er geen pepernoot van kunnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:33 schreef Wertha het volgende:
Heb mij best vermaakt met NEC. Prima resultaat en de volgende ronde nog helemaal in beeld.
Had er zeker ingezeten, maar ik ging deze wedstrijd in met het idee dat we zo goed als kansloos waren , Olympiakos viel me erg tegen uiteindelijk was het inderdaad jammer dat die 0-1 niet vielquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk het idee dat de tweede helft pas echt het besef kwam dat die Grieken er geen pepernoot van kunnen
Zonde, een 0-1 was wel meer dan terecht geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |