You can view public posts from @RikElfrink, but you are blocked from engaging with them. You also cannot follow or message @RikElfrink.quote:
Ik ben tegen alcoholmisbruik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:27 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tijd om een mooie gele te pakken :p
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
You can view public posts from @:RikElfrink, but you are blocked from engaging with them. You also cannot follow or message @:RikElfrink.
In één week door kale Rikkert en door viesdikke kale Jack geblokkeerd.
Klap op klap.
Jack was al na één tweet op de kast en ging daarna een antwoord typen en mij toen blokkeren.quote:
Gewoon weer verdienstelijk. Jammer van de totale mismatch bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doet hij het daar eigenlijk goed? Dan gun ik hem wel.
Dat vind ik altijd zo lafjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
daarna een antwoord typen en mij toen blokkeren
Ja eens, zo'n lieve man gun ik het wel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon weer verdienstelijk. Jammer van de totale mismatch bij Feyenoord.
Leer mij Jack kennen. Dat die man ook de hele dag wat bozig op X zit te doen en zich oprecht opwindt over trolletjes.quote:
Maar 5 KKD wedstrijden vrijdag.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:30 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig spoelen we deze wedstrijd weg met de KKD vrijdag. @:rambodirk
Eierballedquote:
Hier moet Ziggo dat gelukkig gratis aanbieden, anders had ik ook naar die KUTprovider gemoeten (dan had ik CL lekker overgeslagen overigens, Ajax speelt er toch nooit lol)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heel veel van de CL zal ik niet kunne volgen dit seizoen.
Telenet heeft in België de exclusieve rechten (behalve van de Belgische ploegen die kan je kijken op open net.)
Ben bij een ander provider. En je moet klant zijn om te kunnen kijken en zelfs een TV abonnement
Wat een treurnis.
Bij ons is dat ook zo alleen dan bij Ziggy.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Telenet heeft in België de exclusieve rechten (behalve van de Belgische ploegen die kan je kijken op open net.)
Ben bij een ander provider. En je moet klant zijn om te kunnen kijken en zelfs een TV abonnement
Wat een treurnis.
Alleen NL clubs toch? Zoals hij zegt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier moet Ziggo dat gelukkig gratis aanbieden, anders had ik ook naar die KUTprovider gemoeten (dan had ik CL lekker overgeslagen overigens, Ajax speelt er toch nooit lol)
Wie gaan er promoveren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar 5 KKD wedstrijden vrijdag.
Wanbeleid.
Wie zijn de favorieten om de titel?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanbeleid.
Ohquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen NL clubs toch? Zoals hij zegt.
IPTV...quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie gaan er promoveren?
NAC & Volendam denk ik.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wie zijn de favorieten om de titel?
De degradanten van de eredivisie of toch nog een verrassing?
Ook geen idee waarom ze potjes zoals Helmond - De Graafschap en MVV - Jong Utrecht op zondag zetten. Kijkt toch geen hond naar met ook eredivisie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanbeleid.
Proleet gespot.quote:
Dus na de competitiefase houdt de CL voor jou op.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een treurnis.
Willen we meer of minder blauw op straat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dus na de competitiefase houdt de CL voor jou op.
Nee precies gooi die lekker op de grote hoop tenzij er interlandvoetbal is.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook geen idee waarom ze potjes zoals Helmond - De Graafschap en MVV - Jong Utrecht op zondag zetten. Kijkt toch geen hond naar met ook eredivisie.
Ja of Almere wellicht.quote:
Heb ik al geprobeerd mijn vriend.quote:
1 op 1 begeleiding.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Willen we meer of minder blauw op straat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |