Jullie gaan een intens leuke Europese reis belevenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:06 schreef RipCity het volgende:
Als Ajax-fan zit je hier ook naar te kijken vlak voordat je tegen FC Sion speelt.. Doet toch pijn lijkt me.
Ik vind het ook uitstekend. Doenbare ticketprijzen, grappige tegenstanders en een goedkope manier om sfeer tussen club en fans te verbeteren. Als ik in het stadion sta, ben ik niet bezig met "dit had ook Barça kunnen zijn xD"quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:09 schreef De_Kraam het volgende:
Conferens Liek is juist werelds. Beste uitvinding van de UEFA in jaren.
Misschien mag Ajax dan ook een keertje naar een stadion dat ooit naar Hitler vernoemd is geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jullie gaan een intens leuke Europese reis beleven
5x tegen PSV en 2x tegen Feyenoord sindsdien toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 18:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Buiten dat ze al sinds 1997 niet van een NL club verloren hebben.
quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:06 schreef RipCity het volgende:
Als Ajax-fan zit je hier ook naar te kijken vlak voordat je tegen FC Sion speelt.. Doet toch pijn lijkt me.
Plaatje voor de OP graag.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Hup:
Real Madrid
FC Porto
RB Leipzig
Shakhtar Donetsk
Atlético Madrid
Club Brugge
VfB Stuttgart
@:psvcl
14 puntenquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:56 schreef Zipportal het volgende:
Hup:
Real Madrid
FC Porto
RB Leipzig
Shakhtar Donetsk
Atlético Madrid
Club Brugge
VfB Stuttgart
@:psvcl
Ach, Mexquote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV in vorm is is dit wel een kans om zelfs de top 8 te halen.
Ja halve finale zit er ook wel in man!quote:Op donderdag 27 augustus 2026 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV in vorm is is dit wel een kans om zelfs de top 8 te halen.
Ja, als PSV in vorm is hè.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |