*duwt op CTRL C *quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
Ik voorspel dat Tadic erin komt en de winnende goal/assist geeft
Deze post mogen jullie onthouden
Zelfs mij niet alsof je met mensen uit nijmegen gaat bellenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zegt mij natuurlijk helemaal niets
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:17 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zegt mij natuurlijk helemaal niets
en je zegt Enneeceequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Nijmegen Eendracht Combinatie staat het voor.
Bedrijven oaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
Sowieso zijn netnummers niet meer van deze tijd
Wie heeft er nou nog een vaste aansluiting
Nou ja de 024 zegt mij niets.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]Nijmegen Eendracht Combinatie staat het voor.
FOK!kers bellen sowieso nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef GGMM het volgende:
Sowieso zijn netnummers niet meer van deze tijd
Wie heeft er nou nog een vaste aansluiting
Die hebben toch een 088-nummer danquote:
Hup Shelbourne FC.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je al 'Hup Zwolle' en 'Hup Fortuna' gepost?
Ze krijgen meer kansen uit bij Olympiakos dan ik had verwacht. En geven vooral minder weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
NEC is beter maar krijgt ook niet echt veel uitgespeelde kansen ofzo
Nee, dat wordt als oneerbiedig beschouwd.quote:
Ja absoluut.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze krijgen meer kansen uit bij Olympiakos dan ik had verwacht. En geven vooral minder weg.
Dan vinden ze je een natnek.quote:
NEKquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Pobeer het maar eens zou ik zeggen
Maar dat weet ik toch niet?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat wordt als oneerbiedig beschouwd.
Nee vandaar dat ik het antwoord bevraag.quote:
Alle NEC fans zitten in de kroeg dus hier kan het wel. Misschien dat die egel boos wordt.quote:
Die kan heel geprikkeld reagerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Alle NEC fans zitten in de kroeg dus hier kan het wel. Misschien dat die egel boos wordt.
Capu!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Union SG voorlopig 2-2 tegen BODO
Beide teams moeten nog een verdediger kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bodo speelt met 11 Noren in de basis.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja hierna tegen de winnaar van Union SG/BODO.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Speelt NEC (voorronde) Champions League wtf
Je moet iets meer Eredivisie gaan volgen aankomend seizoen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Speelt NEC (voorronde) Champions League wtf
Spartagod Kitolano is er net ingekomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bodo speelt met 11 Noren in de basis.
Eigen volk eerst @:RamboDirk
Je vergeet Brei te taggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Union - NEC zou voor beide supporters tof zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja hierna tegen de winnaar van Union SG/BODO.
Prima speler is dat.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Spartagod Kitalano is er net ingekomen.
Hij komt wel ouderwets binnen ons jong.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet iets meer Eredivisie gaan volgen aankomend seizoen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat helemaal gek is, hier (ik woon vrijwel naast het Goffert stadion) hebben ze het over 080. Dit is het oude netnummer van voordat we landelijk naar 10 cijferige nummers gingen 🤣quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou ja de 024 zegt mij niets.
Maar idd, NEC ook niet als afkorting dus thx
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |