Ik heb er nog nooit eentje op, maar vind het woord alleen al prachtig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
Eierballen zijn snacks voor mensen die savonds de hele avond zitten te ruften
Is toch een specialiteit in het noorden toch?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik ook niet maar zo zien ze er gewoon uitquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit eentje op, maar vind het woord alleen al prachtig.
Je kunt nu eenmaal niet 's middags de hele avond zitten te ruften.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het woord goor aan alle kanten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:36 schreef Pisces het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit eentje op, maar vind het woord alleen al prachtig.
Groningens ja, laat dat even duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is toch een specialiteit in het noorden toch?
Als ik ooit nog eens daar ben wil ik dit wel proberen
Wat ben je weer humeurig. Wanneer ga je op vakans?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet maar zo zien ze er gewoon uit
Hier schrik ik vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind het woord goor aan alle kanten.
Inmiddels wel ja.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat NEC ook wel gewoon tevreden mag zijn als het 0-0 blijft.
Onzin, nog nooit geblokkeerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd mijn vriend.
1) Ze blokkeren toch die signalen waardoor je midden in de wedstrijd plots geen beeld meer hebt
2) Heel FOK! juicht om een doelpunt terwijl ik nog de actie verwachtende ben.
3) voelt toch niet zo superveilig aan.
Een midlife crisis los je niet op met een vakantie.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef Pisces het volgende:
[..]
Wat ben je weer humeurig. Wanneer ga je op vakans?
Nou dit was gewoon een oprechte meningquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:37 schreef Pisces het volgende:
[..]
Wat ben je weer humeurig. Wanneer ga je op vakans?
Herácles Héraclesquote:
Het is ILLEGAAL!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd mijn vriend.
1) Ze blokkeren toch die signalen waardoor je midden in de wedstrijd plots geen beeld meer hebt
2) Heel FOK! juicht om een doelpunt terwijl ik nog de actie verwachtende ben.
3) voelt toch niet zo superveilig aan.
Hij bedoelt dat het overbelast raakt tijdens populaire evenementen denk ikquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Onzin, nog nooit geblokkeerd.
Ja, kabel is sneller, tv via internet loopt standaard achter.
Ik heb het al jaren, alleen maar plezier van, niks onveilig.
Gelukkig kijkt Klum alleen naar Feyenoord hahahaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het overbelast raakt tijdens populaire evenementen denk ik
Ja en dan volgende week (of over 2 weken, ik weet niet hoelang het duurt) er lullig met 0-1 af gaanquote:
Nee dat zie je verkeerd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is ILLEGAAL!!
En de gebruikers stemmen ondertussen allemaal op het verbannen van alle illegalen hier.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgende week eraf met een smerige en onterechte 0-1.
Jullie zitten volledig op één lijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dan volgende week (of over 2 weken, ik weet niet hoelang het duurt) er lullig met 0-1 af gaan
Erg jammer.
Gelukkig heb ik het woord strafbaar niet in de mond genomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd.
Het gaat steeds over het "strafbaar stellen van illegaliteit"
Blijkbaar is dat niet gewoon logisch vanzelf al zo.
Nou dan is IPTV misschien wel illegaal maar niet strafbaar. We gaan wel alles op dezelfde manier beoordelen he.
Ik had sowieso wel het idee dat Dombo en ik wat naar elkaar zijn gegroeid tijdens het WKquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten volledig op één lijn.
VBL is klaar voor het nieuwe seizoen.
Dit hoort GGMM niet graag. (En hier denkt hij vermoedelijk ook anders over.)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten volledig op één lijn.
VBL is klaar voor het nieuwe seizoen.
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het woord strafbaar niet in de mond genomen.
Paste zeker niet meer door die worst die er al in zatquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het woord strafbaar niet in de mond genomen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit hoort GGMM niet graag. (En hier denkt hij vermoedelijk ook anders over.)
Vergeet niet dat jij 2 weken geleden begon met gemeen doen!! @Pisces is getuigequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had sowieso wel het idee dat Dombo en ik wat naar elkaar zijn gegroeid tijdens het WK
Totdat hij eerder deze avond opeens gemeen deed.
Tadic gaat liggen
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jij 2 weken geleden begon met gemeen doen!! @:Pisces is getuige
Altijd die spelers met een Ajax verleden die het spelletje moeten verpesten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ah, de bijdrage van Tadic, schwalbe, rollen, janken.
Alvast mijn excuses.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Als de Eredivisie begint kom ik altijd weer tot het besef hoe irritant sommige mensen zijn als bepaalde clubs spelen.
Hoeveel rugnummers tel je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Als de Eredivisie begint kom ik altijd weer tot het besef hoe irritant sommige mensen zijn als bepaalde clubs spelen.
Dit zijn toch gewoon vogelnestjes?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ja, geen clubvoorkeuren scheelt wel een hoop met het wel of niet aardig vinden van bepaalde users.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |