quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgende week eraf met een smerige en onterechte 0-1.
Jullie zitten volledig op één lijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en dan volgende week (of over 2 weken, ik weet niet hoelang het duurt) er lullig met 0-1 af gaan
Erg jammer.
Gelukkig heb ik het woord strafbaar niet in de mond genomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat zie je verkeerd.
Het gaat steeds over het "strafbaar stellen van illegaliteit"
Blijkbaar is dat niet gewoon logisch vanzelf al zo.
Nou dan is IPTV misschien wel illegaal maar niet strafbaar. We gaan wel alles op dezelfde manier beoordelen he.
Ik had sowieso wel het idee dat Dombo en ik wat naar elkaar zijn gegroeid tijdens het WKquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten volledig op één lijn.
VBL is klaar voor het nieuwe seizoen.
Dit hoort GGMM niet graag. (En hier denkt hij vermoedelijk ook anders over.)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Jullie zitten volledig op één lijn.
VBL is klaar voor het nieuwe seizoen.
Dat is waarquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het woord strafbaar niet in de mond genomen.
Paste zeker niet meer door die worst die er al in zatquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het woord strafbaar niet in de mond genomen.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit hoort GGMM niet graag. (En hier denkt hij vermoedelijk ook anders over.)
Vergeet niet dat jij 2 weken geleden begon met gemeen doen!! @Pisces is getuigequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had sowieso wel het idee dat Dombo en ik wat naar elkaar zijn gegroeid tijdens het WK
Totdat hij eerder deze avond opeens gemeen deed.
Tadic gaat liggen
Daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jij 2 weken geleden begon met gemeen doen!! @:Pisces is getuige
Altijd die spelers met een Ajax verleden die het spelletje moeten verpesten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:43 schreef TweedeKlum het volgende:
Ah, de bijdrage van Tadic, schwalbe, rollen, janken.
Alvast mijn excuses.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Als de Eredivisie begint kom ik altijd weer tot het besef hoe irritant sommige mensen zijn als bepaalde clubs spelen.
Hoeveel rugnummers tel je?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Als de Eredivisie begint kom ik altijd weer tot het besef hoe irritant sommige mensen zijn als bepaalde clubs spelen.
Dit zijn toch gewoon vogelnestjes?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:35 schreef GGMM het volgende:
Eierballen zijn snacks voor mensen die savonds de hele avond zitten te ruften
Ja, geen clubvoorkeuren scheelt wel een hoop met het wel of niet aardig vinden van bepaalde users.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
In Nederland noemen we dat eierballenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon vogelnestjes?
Maar Olympiakos speelt gelukkig niet in de erdivisiequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ja ik herken dat bij mijzelf ook helemaal niet gelukkig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geen clubvoorkeuren scheelt wel een hoop met het wel of niet aardig vinden van bepaalde users.
Ben blij dat ik zo objectief weet te blijven.
Ik ga toch voor een vogelnestje dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Nederland noemen we dat eierballen
Wat ik een veel leuker woord vind trouwens
Pics van je vogelnestje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ga toch voor een vogelnestje dan.
Een eierbal klinkt meh
Die objectiviteit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik herken dat bij mijzelf ook helemaal niet gelukkig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |