In Nederland noemen we dat eierballenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit zijn toch gewoon vogelnestjes?
Maar Olympiakos speelt gelukkig niet in de erdivisiequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Als de Eredivisie begint kom ik altijd weer tot het besef hoe irritant sommige mensen zijn als bepaalde clubs spelen.
Ja ik herken dat bij mijzelf ook helemaal niet gelukkig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, geen clubvoorkeuren scheelt wel een hoop met het wel of niet aardig vinden van bepaalde users.
Ben blij dat ik zo objectief weet te blijven.
Ik ga toch voor een vogelnestje dan.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
In Nederland noemen we dat eierballen
Wat ik een veel leuker woord vind trouwens
Pics van je vogelnestje?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:46 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik ga toch voor een vogelnestje dan.
Een eierbal klinkt meh
Die objectiviteit?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik herken dat bij mijzelf ook helemaal niet gelukkig.
Ook Willem II?quote:
Tjacka komt ook wel via jouw achterdeurquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een van de liefste users hier.
Toch @:Tjacka ?
Komen niet altijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:48 schreef Pisces het volgende:
[..]
Tjacka komt ook wel via jouw achterdeur
Beter je best doenquote:
Volgens mij ben ik dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een van de liefste users hier.
Toch @:Tjacka ?
Daar heb je een punt, maar ja NAC. Waar zijn die gebleven zeg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb bijzonder weinig tegen de grote rivaal van het immer oervervelende NAC.
Ohquote:
Hoop dat ze doorgaan. En als ze dan eindigen in de EL is dat helemaal niet slecht voor ze (en voor het NL voetbal).quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In ieder geval leuk voor de fans dat ze volgende week nog ergens om spelen.
Pics van je eierballenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
In dat geval was het maar een grapje
Ja klopt in de CL moet je niet willen joh. Nog twee leuke potjes tegen BODO en dan lekker EL spelen en daar hopelijk wat punten pakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop dat ze doorgaan. En als ze dan eindigen in de EL is dat helemaal niet slecht voor ze (en voor het NL voetbal).
Nee die krijg je nou ook niet dat snap je welquote:
Zo reageert Tjacka ook vaak op Domboquote:
Ik zal hier even over gaan contemplerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die krijg je nou ook niet dat snap je wel
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo reageert Tjacka ook vaak op Dombo
Maar inderdaad
Er zijn 90 minuten gespeeld, dus zo werkt dat over het algemeen!quote:
Ik wil wel even vertellen dat het mijn achterdeur betrof.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo reageert Tjacka ook vaak op Dombo
Maar inderdaad
0-0quote:
Ik heb geen minuut gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn 90 minuten gespeeld, dus zo werkt dat over het algemeen!
Ik kijk uit naar de mention!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-0
Maar volgende week spelen ze thuis, dus dan gaat het erom!
We zien je dan graag terug
Centjes pakken en genietend ten onder!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is natuurlijk maar de vraag of NEC echt ver komt in de EL en in de CL kun je met gelukkige loting ook wat pakken.
Confronterend ook.quote:
Moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:56 schreef hhh38 het volgende:
"Dit voetbal hebben we met Almere ook gespeeld"
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:56 schreef hhh38 het volgende:
"Dit voetbal hebben we met Almere ook gespeeld"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |