Pics van je eierballenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
In dat geval was het maar een grapje
Ja klopt in de CL moet je niet willen joh. Nog twee leuke potjes tegen BODO en dan lekker EL spelen en daar hopelijk wat punten pakken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop dat ze doorgaan. En als ze dan eindigen in de EL is dat helemaal niet slecht voor ze (en voor het NL voetbal).
Nee die krijg je nou ook niet dat snap je welquote:
Zo reageert Tjacka ook vaak op Domboquote:
Ik zal hier even over gaan contemplerenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee die krijg je nou ook niet dat snap je wel
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo reageert Tjacka ook vaak op Dombo
Maar inderdaad
Er zijn 90 minuten gespeeld, dus zo werkt dat over het algemeen!quote:
Ik wil wel even vertellen dat het mijn achterdeur betrof.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo reageert Tjacka ook vaak op Dombo
Maar inderdaad
0-0quote:
Ik heb geen minuut gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn 90 minuten gespeeld, dus zo werkt dat over het algemeen!
Ik kijk uit naar de mention!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
0-0
Maar volgende week spelen ze thuis, dus dan gaat het erom!
We zien je dan graag terug
Centjes pakken en genietend ten onder!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is natuurlijk maar de vraag of NEC echt ver komt in de EL en in de CL kun je met gelukkige loting ook wat pakken.
Confronterend ook.quote:
Moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:56 schreef hhh38 het volgende:
"Dit voetbal hebben we met Almere ook gespeeld"
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:56 schreef hhh38 het volgende:
"Dit voetbal hebben we met Almere ook gespeeld"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |