Niet te bevatten. Zo’n lijf. Zo’n kop. En dan tanden….quote:
Alex heeft nog steeds geen club?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:56 schreef hhh38 het volgende:
"Dit voetbal hebben we met Almere ook gespeeld"
NEC gaat met Dickie Taka heel Europa gek maken net als Willem II destijds in de CL met Co Adriaanse Soccer Manager.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is natuurlijk maar de vraag of NEC echt ver komt in de EL en in de CL kun je met gelukkige loting ook wat pakken.
Ik geloof jullie op jullie woordquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:04 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
En 0-0 is een prima resultaat met een thuis wedstrijd nog voor de boeg
ja en knapquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een van de liefste users hier.
Toch @:Tjacka ?
Voor een 0-0 aardig vermakelijk. Olympiakos kon er niet zoveel van en NEC kwam weer heel leuk voor de dag.quote:
Is eigenlijk normaal voor als je prof sporter bent en nog in de 30, maar hij is wel een gym beest zoals bekend is, tikkeltje extra definitie vergeleken met de anderen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:01 schreef Pisces het volgende:
[..]
Niet te bevatten. Zo’n lijf. Zo’n kop. En dan tanden….
Hoop zo op NEC - Union SGquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Voor een 0-0 aardig vermakelijk. Olympiakos kon er niet zoveel van en NEC kwam weer heel leuk voor de dag.
Dit kan zomaar een leuk Nederlands feestje worden volgende week.
Ik had eigenlijk het idee dat de tweede helft pas echt het besef kwam dat die Grieken er geen pepernoot van kunnenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:33 schreef Wertha het volgende:
Heb mij best vermaakt met NEC. Prima resultaat en de volgende ronde nog helemaal in beeld.
Had er zeker ingezeten, maar ik ging deze wedstrijd in met het idee dat we zo goed als kansloos waren , Olympiakos viel me erg tegen uiteindelijk was het inderdaad jammer dat die 0-1 niet vielquote:Op woensdag 5 augustus 2026 09:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk het idee dat de tweede helft pas echt het besef kwam dat die Grieken er geen pepernoot van kunnen
Zonde, een 0-1 was wel meer dan terecht geweest
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |