| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | Pot 1 coef. Pot 2 coef. ------------------------ --- --------------- ------------------------ --- --------------- Bayern München Ger 147.500 Borussia Dortmund Ger 100.750 Real Madrid Esp 144.500 AS Roma Ita 97.750 Paris Saint-Germain Fra 132.000 Sporting CP Lisbon Por 84.000 Liverpool Eng 130.000 Aston Villa Eng 83.000 Internazionale Ita 127.000 FC Porto Por 80.750 Manchester City Eng 125.500 Manchester United Eng 76.500 Arsenal Eng 119.000 Club Brugge Bel 75.250 FC Barcelona Esp 113.250 Real Betis Esp 74.500 Atlético Madrid Esp 104.750 PSV Eindhoven Ned 71.250 Pot 3 coef. Pot 4 coef. ------------------------ --- --------------- ------------------------ --- --------------- Feyenoord Ned 71.000 Red Star Belgrade ** Srb 46.500 Lille OSC Fra 68.750 Dinamo Zagreb ** Cro 46.500 Olympique Lyon *3 Fra 65.750 Celtic *4 Sco 44.000 Bodø/Glimt *3 Nor 64.000 Slavia Praha Cze 44.000 Napoli Ita 63.000 Slovan Bratislava ** Svk 36.000 RB Leipzig Ger 61.000 VfB Stuttgart Ger 27.500 Villarreal Esp 59.000 AEK Athens *4 Gre 24.000 Shakhtar Donetsk Ukr 56.250 Como 1907 Ita 19.989 Galatasaray Tur 53.500 RC Lens Fra 16.699 |
Dinsdag 4 augustusquote:NEC
NEC heeft de makkelijkste route richting een Europese hoofdfase. De Nijmegenaren zijn immers al zeker van deelname aan de Europa League. Toch zal NEC, en met name de boekhouder bij de club, dromen van Champions League-voetbal.
Dan moet NEC wel twee hordes nemen. De nummer 3 van vorig seizoen neemt het in de derde voorronde op tegen Olympiakos. Mocht NEC die horde nemen, dan wacht nog de play-offs, waarin de club een ongeplaatste status heeft. Pas als dat tweeluik gewonnen wordt, heeft Nijmegen Champions League-voetbal in de stad.
Lekker naar Griekenland. Stukje bosbranden.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 10:24 schreef de_boswachter het volgende:
NEC is kansloos tegen fraudegoden.
Steken dat zelf aan zodat ze weer ergens een EU subsidietje kunnen vangen. Lui land. Bah.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker naar Griekenland. Stukje bosbranden.
Hij heeft momenteel daadwerkelijk geen functionerende verdediger beschikbaar dus het staat hem vrij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaat Schreuder morgen al meteen kamikazevoetbal spelen? @:Alaphilippe_
Sandler alweer geblesseerd uitgevallen van de week begrijp ik, kan volgens Schreuder wel een uur spelen morgen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 18:30 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Hij heeft momenteel daadwerkelijk geen functionerende verdediger beschikbaar dus het staat hem vrij.
Ik ben benieuwd of ze ook in Europa heel aanvallend gaan spelen. Succes in ieder gval.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Matchday!
Super veel zin in deze wedstrijd. Hopen op een wonder.
We maken alleen kans als we met dezelfde intentie en spel spelen als vorig seizoen tegen PSV. Op de verdediging leunen heeft geen zin.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze ook in Europa heel aanvallend gaan spelen. Succes in ieder gval.
Er zit nog wel een verschil tussen op de verdediging leunen en naief aanvallen natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:55 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
We maken alleen kans als we met dezelfde intentie en spel spelen als vorig seizoen tegen PSV. Op de verdediging leunen heeft geen zin.
Veel plezier man. Weinig van verwachten en gewoon genietenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 11:05 schreef BasNijmegen het volgende:
Matchday!
Super veel zin in deze wedstrijd. Hopen op een wonder.
Na een succesvol jaar kan je het spel van Schreuder niet naïef noemen toch? Het is vooral de vraag of de nieuwe spelers genoeg zijn ingeoefend op deze unieke manier van spelen. Als je maar één keer verzaakt, dan ontstaan er enorme ruimtes voor de tegenstander. We gaan het zien!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:15 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Er zit nog wel een verschil tussen op de verdediging leunen en naief aanvallen natuurlijk.
Jep. Zou echt jammer zijn als het volgende week een kansloze wedstrijd wordt in De Goffert.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ben erg benieuwd vanavond
Kleine nederlaag zou al mooi zijn zodat de thuiswedstrijd nog spannend is
Toen de code naarmate het seizoen vorderde zelfs door een Van Persie en Jans werd gekraakt bleek het toch wel een tikkeltje naïef, met een gênante vertoning in de bekerfinale tot gevolg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:47 schreef BasNijmegen het volgende:
[..]
Na een succesvol jaar kan je het spel van Schreuder niet naïef noemen toch?
Klopt maar PSV had er heel veel moeite meequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Toen de code naarmate het seizoen vorderde zelfs door een Van Persie en Jans werd gekraakt bleek het toch wel een tikkeltje naïef, met een gênante vertoning in de bekerfinale tot gevolg.
Coco liet het al afweten bij de JC schaal.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
Komt hier een toto voor? @:Coco
Jammer van Sano maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar dit NEC tegen een serieuze tegenstander.quote:
Albert zal Ajax wel weer doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk een fatsoenlijke commentator. Mantingh kan bloembakken koppen.
SIETZE VAN DER GOOTquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk een fatsoenlijke commentator. Mantingh kan bloembakken koppen.
Een waardeloze instellingquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
Sano wilde dus zelf niet meer spelen.
edit: kak het is Olympiakos, zat aan de verkeerde club te denken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben benieuwd. Ik geef NEC weinig kans, maar je weet maar nooit.
Zoals wijlen mijn oma altijd zei: 'Hoe je er aan komt kom je er vaak ook weer vanaf'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een waardeloze instelling
PSV koopt een slapjanus
En naar Schreuder, laat het hem maar eens zien hoe hij het aanpakt in een 'ander' soort wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer van Sano maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar dit NEC tegen een serieuze tegenstander.
Haalt je club weer CL maar is er wederom geen stuiver om fatsoenlijke spelers te kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:59 schreef GGMM het volgende:
Als NEC de CL haalt krijgt Feyenoord minder geld
En die kunnen al geen speler van 5 miljoen betalen
Daarom juich ik voor NEC
Heeft hulpje @Coco sterallures gekregen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco liet het al afweten bij de JC schaal.
Die is uit protest nu VBL aan het laten verzuipen na het grote WK-moderator debacle waar hij er alleen voor stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb wel weer zin in een ouderwetse strijd tussen de top 3.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het gaat weer over Feyenoord.
Maar als Feyenoord vroegtijdig afhaakt kunnen we daar ook prima mee levenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in een ouderwetse strijd tussen de top 3.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord vroegtijdig afhaakt kunnen we daar ook prima mee leven
Normaal is ie wel goed, maar hier word ik ook een beetje zenuwachtig van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Keeper oogt alsof ie het gigantisch gaat verkutten.
Is ook wel een grote avond voor de bois.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Normaal is ie wel goed, maar hier word ik ook een beetje zenuwachtig van.
René is er maar druk mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het gaat weer over Feyenoord.
Traint pas net mee, van het weekend in eerste oefenpotje zo'n 25 minuten gespeeld maar die is nog niet fit genoeg heeft daarvoor natuurlijk een tijd geen wedstrijden gespeeld. Zal vandaag zo'n 20 minuten worden schat ik in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:11 schreef GGMM het volgende:
Iemand die niet zwakzinnig is die het antwoord weet?
Oh meneer verwacht nog een serieus antwoord op een vraag die hij zelf ook kan opzoeken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:11 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:11 schreef GGMM het volgende:
Nu begrijpen we ook waarom al die clubtopics naar de vaantjes gaan door enkele zuigende idioten.quote:
Van wat ik er een beetje van gelezen heb is het ook CHAOS bij die Grieken. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olympiakos doet niet aan restverdediging. Chery kan geen goede pass geven.
We hebben een hydratatiepauze nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:13 schreef RamboDirk het volgende:
Deze soccer match kan mij nog niet bekoren.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben een hydratatiepauze nodig.
Jij weet heel goed hoe hij heet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
Wat een kut bal van Linzen of hoe heet die gast
Clubs in die contreien zijn toch altijd complete wespennesten van intrige. Idem bij die clubs in Turkije.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik er een beetje van gelezen heb is het ook CHAOS bij die Grieken. Je verwacht het niet.
Linzen of Linsen of Linssenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet heel goed hoe hij heet.
GGMM heeft een aircoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook vocht nodig. Teringhitte.
Meestal met een voorzitter die nogal hoog in de emotie zit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Clubs in die contreien zijn toch altijd complete wespennesten van intrige. Idem bij die clubs in Turkije.
Leuke anekdote.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over wespennesten gesproken. Afgelopen week een wespennest in mijn spouwmuur laten bestrijden.
HONDERVIJFTIG EURO voor 5 minuten werk. Tijd voor een carriereswitch.
'Wat die loodgieters kunnen, kunnen wij ook'quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over wespennesten gesproken. Afgelopen week een wespennest in mijn spouwmuur laten bestrijden.
Pics van je buurvrouwquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
De buurvrouw appt wederom of ik op haar verjaardag kom. Blijkbaar was mijn 'als ik vanavond zin heb kom ik wel even langs' te subtiel.
Mokerduur ja. Kan ook met een deobus en een aansteker volgende keer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het een leuke buurvrouw?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
De buurvrouw appt wederom of ik op haar verjaardag kom. Blijkbaar was mijn 'als ik vanavond zin heb kom ik wel even langs' te subtiel.
Klopt dat kan geen kwaad dombo gewoon doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mokerduur ja. Kan ook met een deobus en een aansteker volgende keer.
Die opmerking kan ze ook anders interpreterenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het meeste werk zit in het planten van wespennesten bij mensen in de spouw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel aardig stel maar ze zijn nogal opdringerig soms. Ik heb geen zin om dagelijks bij die mensen over de vloer te komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het een leuke buurvrouw?
Als dat geen neuken wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon zelf oplossen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit nest zat helaas te ver buiten bereik voor de trucjes van mijn lieve vader. (Ik ben een beetje bang voor wespen)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mokerduur ja. Kan ook met een deobus en een aansteker volgende keer.
Ik ook. Sano is veel wisselender.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Nejasmic beter dan Sano.
Chillen op Bonairequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
wespennestweghaler lijkt me echt een seizoensberoep
Wat zal die vent in de winter doen
Ik zit gewoon op de bank.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier zit ‘‘s avonds een egel in de struiken.
Tot zover mijn dierenverhaal.
schattig om te zien, wandelende vlooiennesten hoop niet dat je katten oid hebt :-)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier zit ‘‘s avonds een egel in de struiken.
Tot zover mijn dierenverhaal.
Ander ongedierte bestrijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Imker zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Je moet iets harder zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Een Fok subforum modereren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Ongedierte hebben we genoeg in Nederland. @onlogischquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ander ongedierte bestrijden.
Ben je ook bang voor honden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
(Ik ben een beetje bang voor wespen)
Op ijsberen jagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Nee honden vind ik ontzettend lief.quote:
Leuke anekdote.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee honden vind ik ontzettend lief.
Al ben ik als kleine jongen eens gebeten door de hond van de buren die het nodig vond om 250 meter achter mij aan te sprinten toen ik oo het fietsje voorbij kwam.
(Die is toen ingeslapen want hij was niet zo lief en dat namen de buurmeisjes mij niet in dank af)
Hadden ze dat vieze stinkbeest maar aan moeten lijnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee honden vind ik ontzettend lief.
Al ben ik als kleine jongen eens gebeten door de hond van de buren die het nodig vond om 250 meter achter mij aan te sprinten toen ik oo het fietsje voorbij kwam.
(Die is toen ingeslapen want hij was niet zo lief en dat namen de buurmeisjes mij niet in dank af)
Nee hier in Nederland.quote:
Maar daar zijn helemaal geen ijsberenquote:
Kan je nagaan hoe goed hij zijn werk doetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar daar zijn helemaal geen ijsberen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Je kunt ijsberen in Nederland vinden in vier dierentuinen: Ouwehands Dierenpark in Rhenen, Diergaarde Blijdorp in Rotterdam, Dierenrijk in Mierlo en AquaZoo Leeuwarden
In Wildlands Zoo in Emmen zijn ijsberen!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik vond de wedstrijd die ik heb gezien wel leuk, maar erg goed waren ze toen ook niet (april).quote:
Ik vind NEC ook maar matig eigenlijk. Die kunnen ook beter.quote:
Zelfs in Rhenen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In Wildlands Zoo in Emmen zijn ijsberen!!
Tegen wie was dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik vond de wedstrijd die ik heb gezien wel leuk, maar erg goed waren ze toen ook niet (april).
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Wie van de NEC selectie is in Griekenland geboren?
Fresia wist dit zonet, dat vond ik best knap.
Zijn normaal wat scherper, het is niet dat ze niet voor de goal komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind NEC ook maar matig eigenlijk. Die kunnen ook beter.
quote:
Hopelijk krijgen we in de tweede helft meer soccer te zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind NEC ook maar matig eigenlijk. Die kunnen ook beter.
Darelas?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Wie van de NEC selectie is in Griekenland geboren?
Fresia wist dit zonet, dat vond ik best knap.
Is dit je nieuwe act?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk krijgen we in de tweede helft meer soccer te zien.
AEK. 0-1 vlak voor tijd. En toen bleken er toch wat AEK supporters op de business units te zitten en begonnen mensen vanaf beneden te schelden en bekers te gooien.quote:
Kutzooi dan weet ik het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een NEDERLANDER. Maar deze klopt ook ja.
Wat een kutvraag van dat ESPN.
Hoe kwam dit zo? Leuke voor de pubquiz welquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ja het was Kai Sierhuis, die is op Kreta geboren.
Voor meer leuke feitjes mogen jullie @:coco een dm sturen.
Oh oh Chersoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ja het was Kai Sierhuis, die is op Kreta geboren.
Voor meer leuke feitjes mogen jullie @:coco een dm sturen.
Zijn pa werkte daar, heeft daar 4 jaar gewoond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:34 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe kwam dit zo? Leuke voor de pubquiz wel
En zijn moeder was er toen ook?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn pa werkte daar, heeft daar 4 jaar gewoond.
Stukje tokkie horeca uitbaterquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn pa werkte daar, heeft daar 4 jaar gewoond.
Hij speelt de bal de ruimte in, dan is die zeker voor Wubbo Okkels.quote:
Z'n moeder was in Griekenland toen hij in Griekenland geboren werd, ja.quote:
Kwestie van tijd in zo'n mythische tweestrijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het woord ‘heksenketel’ al gevallen?
Samantha de Jongquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
Hoe heet de moeder van Kaj Sierhuis eigenlijk?
Krijg je voor een onterechte TR ook een note?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
Stelling: kaartvragers moeten zelf een kaart krijgen
Doe daar eens wat aan ipv dat hand voor de mond
Eens. Scheids is de baas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
Trojaans peerd Ellen Page.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
Je om laten gooien door Linssen, nee dit kan niet.
Daar erger ik me ook al een jaar 20+ aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ooit was dat toch ook zo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
Okequote:
Ik schrik hiervanquote:
Oh komt dat van influencersquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die soccer zeggen zijn influencers betaald door Kushner Investments
Wil jij nog wat drinken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
Wel echt gezellig, het voelt alsof we allemaal naast elkaar op de bank zitten te kijken.
Ik krijg daar ook een error vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die soccer zeggen zijn influencers betaald door Kushner Investments
Ik heb nog wat limonade, maar pak gerust nog wat!quote:
Dan had die verdediger hem wel gehad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had ie voor Linssen moeten laten.
Als je een biertje wilt; die kerel daar rechts was wat later en is op het kratje gaan zitten.quote:
Ik zal eens op jou gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als je een biertje wilt; die kerel daar rechts was wat later en is op het kratje gaan zitten.
Moet je eens proberen, dan gooi ik die hele bak chips in je shirt.quote:
Is dit jouw huis dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Geen geklier anders gaan jullie maar apart zitten.
Dat zei iedere volwassene in ons huis, of het nou mijn ouders of een dronken oom was lolquote:
Beetje respect voor de grote Alex Pastoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:53 schreef Pisces het volgende:
Die man naast Noa neemt het over als Leeroy het gaat verprutsen.
Met van Basten als assistent?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:53 schreef Pisces het volgende:
Die man naast Noa neemt het over als Leeroy het gaat verprutsen.
Kon er even niet opkomen, excuus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje respect voor de grote Alex Pastoor.
Deze grap zag ik ook op Twitter langskomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Al leeft een mol natuurlijk onder de grond.
Type blond melkfleswit @GurneyIsBestOkequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan het dat Noa zo SPIERWIT is na deze horrorzomer? Meisje is ook nog op Curaçao geweest.
Je hebt toch niets tegen homo's?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Geen geklier anders gaan jullie maar apart zitten.
Deze film werd als trailer gedraaid voor The odyssey. Leek me wel leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:56 schreef GGMM het volgende:
Misschien kunnen jullie in de rust even in mijn topic stemmen en/of reageren
F&S / The End of Oak Street (13 augustus 2026) Dino-genot!
@:scrummie @:User98182 @:maxi-mus
Wel tegen chips op de bank. dat spul vlekt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je hebt toch niets tegen homo's?
Ik kreeg daar net een like dus ik werd overmoedig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap zag ik ook op Twitter langskomen.
Ik volg mensen zonder humor
Nee, wees welkomquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je hebt toch niets tegen homo's?
Ik zal het morgen eens tegen mijn collega's in de kantoortuin zeggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat zei iedere volwassene in ons huis, of het nou mijn ouders of een dronken oom was lol
Lacht je buuf ook altijd om je grappen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg daar net een like dus ik werd overmoedig.
Prima toch als jij liever bottom bent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zit niet op een andere kerel maar ieder zijn ding natuurlijk.
Jazeker maar in het echte leven krijg ik thuis klappen als ik dit soort grapjes maak.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef Pisces het volgende:
[..]
Lacht je buuf ook altijd om je grappen?
Ik ook het vermoeden dat er wel iets meer speelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef Pisces het volgende:
[..]
Lacht je buuf ook altijd om je grappen?
We zijn hier pro nederlandse clubs, maar hebben wel wat leedvermaak als ze toch onverhoopt verliezen.quote:
Achterdeur altijd open.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ook het vermoeden dat er wel iets meer speelt.
Het blijft toch Friesland.
Bij @tweedeklummie wel (lol)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:01 schreef Pisces het volgende:
[..]
Achterdeur altijd open.
Bij jou ook zeker.
Klopt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:01 schreef Pisces het volgende:
[..]
Achterdeur altijd open.
Bij jou ook zeker.
Ik vertrouw de buurman ook niet in dit verhaal. Die heeft een zelfgenaaid gimpsuit gok ik zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ook het vermoeden dat er wel iets meer speelt.
Het blijft toch Friesland.
Dickquote:
Wie speelt tegen wie en voor wie moet ik zijn?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:01 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk kijken @:pisces en @:lenny77 ook gezellig mee!
NEC tegen Olympiakos, voor NEC.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wie speelt tegen wie en voor wie moet ik zijn?
Olympiakos tegen NEC en voor NEC natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wie speelt tegen wie en voor wie moet ik zijn?
quote:
Dit verklaard wellicht eea.quote:Sherry heeft meestal een alcoholpercentage tussen 15% en 22%, wat hoger is dan gewone wijn doordat het een versterkte wijn is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |