Z'n moeder was in Griekenland toen hij in Griekenland geboren werd, ja.quote:
Kwestie van tijd in zo'n mythische tweestrijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Is het woord ‘heksenketel’ al gevallen?
Samantha de Jongquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef Näsenbar het volgende:
Hoe heet de moeder van Kaj Sierhuis eigenlijk?
Krijg je voor een onterechte TR ook een note?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
Stelling: kaartvragers moeten zelf een kaart krijgen
Doe daar eens wat aan ipv dat hand voor de mond
Eens. Scheids is de baas.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
Trojaans peerd Ellen Page.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef De_Kraam het volgende:
Je om laten gooien door Linssen, nee dit kan niet.
Daar erger ik me ook al een jaar 20+ aanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
Ooit was dat toch ook zo?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:39 schreef GGMM het volgende:
Okequote:
Ik schrik hiervanquote:
Oh komt dat van influencersquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die soccer zeggen zijn influencers betaald door Kushner Investments
Wil jij nog wat drinken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:45 schreef Näsenbar het volgende:
Wel echt gezellig, het voelt alsof we allemaal naast elkaar op de bank zitten te kijken.
Ik krijg daar ook een error vanquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:44 schreef 3rr0r het volgende:
Mensen die soccer zeggen zijn influencers betaald door Kushner Investments
Ik heb nog wat limonade, maar pak gerust nog wat!quote:
Dan had die verdediger hem wel gehad.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had ie voor Linssen moeten laten.
Als je een biertje wilt; die kerel daar rechts was wat later en is op het kratje gaan zitten.quote:
Ik zal eens op jou gaan zitten.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als je een biertje wilt; die kerel daar rechts was wat later en is op het kratje gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |