Kan je nagaan hoe goed hij zijn werk doetquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar daar zijn helemaal geen ijsberen
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Je kunt ijsberen in Nederland vinden in vier dierentuinen: Ouwehands Dierenpark in Rhenen, Diergaarde Blijdorp in Rotterdam, Dierenrijk in Mierlo en AquaZoo Leeuwarden
In Wildlands Zoo in Emmen zijn ijsberen!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik vond de wedstrijd die ik heb gezien wel leuk, maar erg goed waren ze toen ook niet (april).quote:
Ik vind NEC ook maar matig eigenlijk. Die kunnen ook beter.quote:
Zelfs in Rhenen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
In Wildlands Zoo in Emmen zijn ijsberen!!
Tegen wie was dat?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik vond de wedstrijd die ik heb gezien wel leuk, maar erg goed waren ze toen ook niet (april).
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Wie van de NEC selectie is in Griekenland geboren?
Fresia wist dit zonet, dat vond ik best knap.
Zijn normaal wat scherper, het is niet dat ze niet voor de goal komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind NEC ook maar matig eigenlijk. Die kunnen ook beter.
quote:
Hopelijk krijgen we in de tweede helft meer soccer te zien.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind NEC ook maar matig eigenlijk. Die kunnen ook beter.
Darelas?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:30 schreef maxi-mus het volgende:
Wie van de NEC selectie is in Griekenland geboren?
Fresia wist dit zonet, dat vond ik best knap.
Is dit je nieuwe act?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:31 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk krijgen we in de tweede helft meer soccer te zien.
AEK. 0-1 vlak voor tijd. En toen bleken er toch wat AEK supporters op de business units te zitten en begonnen mensen vanaf beneden te schelden en bekers te gooien.quote:
Kutzooi dan weet ik het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is een NEDERLANDER. Maar deze klopt ook ja.
Wat een kutvraag van dat ESPN.
Hoe kwam dit zo? Leuke voor de pubquiz welquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ja het was Kai Sierhuis, die is op Kreta geboren.
Voor meer leuke feitjes mogen jullie @:coco een dm sturen.
Oh oh Chersoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
Nou ja het was Kai Sierhuis, die is op Kreta geboren.
Voor meer leuke feitjes mogen jullie @:coco een dm sturen.
Zijn pa werkte daar, heeft daar 4 jaar gewoond.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:34 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Hoe kwam dit zo? Leuke voor de pubquiz wel
En zijn moeder was er toen ook?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn pa werkte daar, heeft daar 4 jaar gewoond.
Stukje tokkie horeca uitbaterquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zijn pa werkte daar, heeft daar 4 jaar gewoond.
Hij speelt de bal de ruimte in, dan is die zeker voor Wubbo Okkels.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |