Leuke anekdote.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over wespennesten gesproken. Afgelopen week een wespennest in mijn spouwmuur laten bestrijden.
HONDERVIJFTIG EURO voor 5 minuten werk. Tijd voor een carriereswitch.
'Wat die loodgieters kunnen, kunnen wij ook'quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Over wespennesten gesproken. Afgelopen week een wespennest in mijn spouwmuur laten bestrijden.
Pics van je buurvrouwquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
De buurvrouw appt wederom of ik op haar verjaardag kom. Blijkbaar was mijn 'als ik vanavond zin heb kom ik wel even langs' te subtiel.
Mokerduur ja. Kan ook met een deobus en een aansteker volgende keer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is het een leuke buurvrouw?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
De buurvrouw appt wederom of ik op haar verjaardag kom. Blijkbaar was mijn 'als ik vanavond zin heb kom ik wel even langs' te subtiel.
Klopt dat kan geen kwaad dombo gewoon doenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mokerduur ja. Kan ook met een deobus en een aansteker volgende keer.
Die opmerking kan ze ook anders interpreterenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het meeste werk zit in het planten van wespennesten bij mensen in de spouw.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel aardig stel maar ze zijn nogal opdringerig soms. Ik heb geen zin om dagelijks bij die mensen over de vloer te komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Is het een leuke buurvrouw?
Als dat geen neuken wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Gewoon zelf oplossen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit nest zat helaas te ver buiten bereik voor de trucjes van mijn lieve vader. (Ik ben een beetje bang voor wespen)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mokerduur ja. Kan ook met een deobus en een aansteker volgende keer.
Ik ook. Sano is veel wisselender.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Nejasmic beter dan Sano.
Chillen op Bonairequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
wespennestweghaler lijkt me echt een seizoensberoep
Wat zal die vent in de winter doen
Ik zit gewoon op de bank.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier zit ‘‘s avonds een egel in de struiken.
Tot zover mijn dierenverhaal.
schattig om te zien, wandelende vlooiennesten hoop niet dat je katten oid hebt :-)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hier zit ‘‘s avonds een egel in de struiken.
Tot zover mijn dierenverhaal.
Ander ongedierte bestrijden.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Imker zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Je moet iets harder zijn.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:18 schreef maxi-mus het volgende:
Een Fok subforum modereren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Ongedierte hebben we genoeg in Nederland. @onlogischquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ander ongedierte bestrijden.
Ben je ook bang voor honden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
(Ik ben een beetje bang voor wespen)
Op ijsberen jagen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:21 schreef GGMM het volgende:
Nee honden vind ik ontzettend lief.quote:
Leuke anekdote.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee honden vind ik ontzettend lief.
Al ben ik als kleine jongen eens gebeten door de hond van de buren die het nodig vond om 250 meter achter mij aan te sprinten toen ik oo het fietsje voorbij kwam.
(Die is toen ingeslapen want hij was niet zo lief en dat namen de buurmeisjes mij niet in dank af)
Hadden ze dat vieze stinkbeest maar aan moeten lijnen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee honden vind ik ontzettend lief.
Al ben ik als kleine jongen eens gebeten door de hond van de buren die het nodig vond om 250 meter achter mij aan te sprinten toen ik oo het fietsje voorbij kwam.
(Die is toen ingeslapen want hij was niet zo lief en dat namen de buurmeisjes mij niet in dank af)
Nee hier in Nederland.quote:
Maar daar zijn helemaal geen ijsberenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |