Ik heb wel weer zin in een ouderwetse strijd tussen de top 3.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het gaat weer over Feyenoord.
Maar als Feyenoord vroegtijdig afhaakt kunnen we daar ook prima mee levenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb wel weer zin in een ouderwetse strijd tussen de top 3.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord vroegtijdig afhaakt kunnen we daar ook prima mee leven
Normaal is ie wel goed, maar hier word ik ook een beetje zenuwachtig van.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:06 schreef vul_maar_in het volgende:
Keeper oogt alsof ie het gigantisch gaat verkutten.
Is ook wel een grote avond voor de bois.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Normaal is ie wel goed, maar hier word ik ook een beetje zenuwachtig van.
René is er maar druk mee.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het gaat weer over Feyenoord.
Traint pas net mee, van het weekend in eerste oefenpotje zo'n 25 minuten gespeeld maar die is nog niet fit genoeg heeft daarvoor natuurlijk een tijd geen wedstrijden gespeeld. Zal vandaag zo'n 20 minuten worden schat ik in.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:11 schreef GGMM het volgende:
Iemand die niet zwakzinnig is die het antwoord weet?
Oh meneer verwacht nog een serieus antwoord op een vraag die hij zelf ook kan opzoeken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:11 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:11 schreef GGMM het volgende:
Nu begrijpen we ook waarom al die clubtopics naar de vaantjes gaan door enkele zuigende idioten.quote:
Van wat ik er een beetje van gelezen heb is het ook CHAOS bij die Grieken. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olympiakos doet niet aan restverdediging. Chery kan geen goede pass geven.
We hebben een hydratatiepauze nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:13 schreef RamboDirk het volgende:
Deze soccer match kan mij nog niet bekoren.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben een hydratatiepauze nodig.
Jij weet heel goed hoe hij heet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
Wat een kut bal van Linzen of hoe heet die gast
Clubs in die contreien zijn toch altijd complete wespennesten van intrige. Idem bij die clubs in Turkije.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik er een beetje van gelezen heb is het ook CHAOS bij die Grieken. Je verwacht het niet.
Linzen of Linsen of Linssenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet heel goed hoe hij heet.
GGMM heeft een aircoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook vocht nodig. Teringhitte.
Meestal met een voorzitter die nogal hoog in de emotie zit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Clubs in die contreien zijn toch altijd complete wespennesten van intrige. Idem bij die clubs in Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |