Oh meneer verwacht nog een serieus antwoord op een vraag die hij zelf ook kan opzoeken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:11 schreef GGMM het volgende:
Iemand die niet zwakzinnig is die het antwoord weet?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:11 schreef GGMM het volgende:
Iemand die niet zwakzinnig is die het antwoord weet?
Nu begrijpen we ook waarom al die clubtopics naar de vaantjes gaan door enkele zuigende idioten.quote:
Van wat ik er een beetje van gelezen heb is het ook CHAOS bij die Grieken. Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Olympiakos doet niet aan restverdediging. Chery kan geen goede pass geven.
We hebben een hydratatiepauze nodig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:13 schreef RamboDirk het volgende:
Deze soccer match kan mij nog niet bekoren.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We hebben een hydratatiepauze nodig.
Jij weet heel goed hoe hij heet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef GGMM het volgende:
Wat een kut bal van Linzen of hoe heet die gast
Clubs in die contreien zijn toch altijd complete wespennesten van intrige. Idem bij die clubs in Turkije.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van wat ik er een beetje van gelezen heb is het ook CHAOS bij die Grieken. Je verwacht het niet.
Linzen of Linsen of Linssenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij weet heel goed hoe hij heet.
GGMM heeft een aircoquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook vocht nodig. Teringhitte.
Meestal met een voorzitter die nogal hoog in de emotie zit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Clubs in die contreien zijn toch altijd complete wespennesten van intrige. Idem bij die clubs in Turkije.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |