Moet je eens proberen, dan gooi ik die hele bak chips in je shirt.quote:
Is dit jouw huis dan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Geen geklier anders gaan jullie maar apart zitten.
Dat zei iedere volwassene in ons huis, of het nou mijn ouders of een dronken oom was lolquote:
Beetje respect voor de grote Alex Pastoor.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:53 schreef Pisces het volgende:
Die man naast Noa neemt het over als Leeroy het gaat verprutsen.
Met van Basten als assistent?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:53 schreef Pisces het volgende:
Die man naast Noa neemt het over als Leeroy het gaat verprutsen.
Kon er even niet opkomen, excuus.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje respect voor de grote Alex Pastoor.
Deze grap zag ik ook op Twitter langskomen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
Al leeft een mol natuurlijk onder de grond.
Type blond melkfleswit @GurneyIsBestOkequote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe kan het dat Noa zo SPIERWIT is na deze horrorzomer? Meisje is ook nog op Curaįao geweest.
Je hebt toch niets tegen homo's?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:50 schreef vul_maar_in het volgende:
Geen geklier anders gaan jullie maar apart zitten.
Deze film werd als trailer gedraaid voor The odyssey. Leek me wel leuk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:56 schreef GGMM het volgende:
Misschien kunnen jullie in de rust even in mijn topic stemmen en/of reageren
F&S / The End of Oak Street (13 augustus 2026) Dino-genot!
@:scrummie @:User98182 @:maxi-mus
Wel tegen chips op de bank. dat spul vlekt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je hebt toch niets tegen homo's?
Ik kreeg daar net een like dus ik werd overmoedig.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze grap zag ik ook op Twitter langskomen.
Ik volg mensen zonder humor
Nee, wees welkomquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je hebt toch niets tegen homo's?
Ik zal het morgen eens tegen mijn collega's in de kantoortuin zeggenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:53 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Dat zei iedere volwassene in ons huis, of het nou mijn ouders of een dronken oom was lol
Lacht je buuf ook altijd om je grappen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg daar net een like dus ik werd overmoedig.
Prima toch als jij liever bottom bent.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:58 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik zit niet op een andere kerel maar ieder zijn ding natuurlijk.
Jazeker maar in het echte leven krijg ik thuis klappen als ik dit soort grapjes maak.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef Pisces het volgende:
[..]
Lacht je buuf ook altijd om je grappen?
Ik ook het vermoeden dat er wel iets meer speelt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:59 schreef Pisces het volgende:
[..]
Lacht je buuf ook altijd om je grappen?
We zijn hier pro nederlandse clubs, maar hebben wel wat leedvermaak als ze toch onverhoopt verliezen.quote:
Achterdeur altijd open.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ook het vermoeden dat er wel iets meer speelt.
Het blijft toch Friesland.
Bij @tweedeklummie wel (lol)quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:01 schreef Pisces het volgende:
[..]
Achterdeur altijd open.
Bij jou ook zeker.
Klopt!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:01 schreef Pisces het volgende:
[..]
Achterdeur altijd open.
Bij jou ook zeker.
Ik vertrouw de buurman ook niet in dit verhaal. Die heeft een zelfgenaaid gimpsuit gok ik zo.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ook het vermoeden dat er wel iets meer speelt.
Het blijft toch Friesland.
Dickquote:
Wie speelt tegen wie en voor wie moet ik zijn?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 20:01 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk kijken @:pisces en @:lenny77 ook gezellig mee!
NEC tegen Olympiakos, voor NEC.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wie speelt tegen wie en voor wie moet ik zijn?
Olympiakos tegen NEC en voor NEC natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 21:04 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wie speelt tegen wie en voor wie moet ik zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |