Jammer van Sano maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar dit NEC tegen een serieuze tegenstander.quote:
Albert zal Ajax wel weer doen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk een fatsoenlijke commentator. Mantingh kan bloembakken koppen.
SIETZE VAN DER GOOTquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:50 schreef Zipportal het volgende:
Hopelijk een fatsoenlijke commentator. Mantingh kan bloembakken koppen.
Een waardeloze instellingquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:47 schreef maxi-mus het volgende:
Sano wilde dus zelf niet meer spelen.
edit: kak het is Olympiakos, zat aan de verkeerde club te denken.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben benieuwd. Ik geef NEC weinig kans, maar je weet maar nooit.
Zoals wijlen mijn oma altijd zei: 'Hoe je er aan komt kom je er vaak ook weer vanaf'.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een waardeloze instelling
PSV koopt een slapjanus
En naar Schreuder, laat het hem maar eens zien hoe hij het aanpakt in een 'ander' soort wedstrijd.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer van Sano maar ik ben wel erg nieuwsgierig naar dit NEC tegen een serieuze tegenstander.
Haalt je club weer CL maar is er wederom geen stuiver om fatsoenlijke spelers te kopen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 19:59 schreef GGMM het volgende:
Als NEC de CL haalt krijgt Feyenoord minder geld
En die kunnen al geen speler van 5 miljoen betalen
Daarom juich ik voor NEC
Heeft hulpje @Coco sterallures gekregen?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 16:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco liet het al afweten bij de JC schaal.
Die is uit protest nu VBL aan het laten verzuipen na het grote WK-moderator debacle waar hij er alleen voor stond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |