SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het feit dat je HBO Max al een goed alternatief vindt maakt jou toch al niet meer te redden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik dan ook geen voordeel.
Tot nu nog geen voordelen gehoord.
Niet de deur uit hoeven.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat je HBO Max al een goed alternatief vindt maakt jou toch al niet meer te redden.
Wat dramatisch weer dit.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat je HBO Max al een goed alternatief vindt maakt jou toch al niet meer te redden.
Het weer is zeker dramatisch.quote:
Je bent zelf dramatisch.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer is zeker dramatisch.
Waarom doe je dit dan ook?quote:
Zou dit ook op zijn lijstje met eisen voor het daten staan? Welke streamingsdiensten ze heeft en acceptabel vindt?quote:
Nee, dit zijn enkel de eisen die ik aan KSC'ers stel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou dit ook op zijn lijstje met eisen voor het daten staan? Welke streamingsdiensten ze heeft en acceptabel vindt?
Snotverquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou dit ook op zijn lijstje met eisen voor het daten staan? Welke streamingsdiensten ze heeft en acceptabel vindt?
Dat verwacht ik wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt best plausibel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt zoals horrorfilms beginnen. Rip nijntje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben verdwaald in een Spaans kasteel in het Australische regenwoud want het is donker
Waarom zijn de eisen aan de KSC'ers hoger dan aan je dates?quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit zijn enkel de eisen die ik aan KSC'ers stel.
Sow.quote:
quote:'Louis van Gaal bereid te praten over terugkeer als bondscoach'
quote:
quote:
quote:
Houdoeeeequote:Op maandag 3 augustus 2026 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt zoals horrorfilms beginnen. Rip nijntje.
Volledige 100% match anders komt 'ie er de deur niet voor uitquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:59 schreef Ama het volgende:
En waarom stel je überhaupt hoge eisen aan iemand voor je er een keer een kopje koffie mee wil drinken?
Moet ze B. Eschuit heten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volledige 100% match anders komt 'ie er de deur niet voor uit
Idem.quote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ze B. Eschuit heten.
Op dit moment ben ik al blij met twee dingen:quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Volledige 100% match anders komt 'ie er de deur niet voor uit
Praten via berichten is gewoon zoooooo saaaaiquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik al blij met twee dingen:
- toont op z'n minst wat interesse in de chat (ik ben uiteindelijk gestopt met chatten omdat ik feitelijk het hele gesprek moest trekken vorige week)
- geen spook
Eentje waar ik best wel wat in zag heeft het ook weer helemaal nagelaten om te reageren na een handjevol chats over en weer. Echt, ik vind dat zo triest als je zo bent.
raak er maar aan gewendquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- toont op z'n minst wat interesse in de chat (ik ben uiteindelijk gestopt met chatten omdat ik feitelijk het hele gesprek moest trekken vorige week)
- geen spook
Eentje waar ik best wel wat in zag heeft het ook weer helemaal nagelaten om te reageren na een handjevol chats over en weer. Echt, ik vind dat zo triest als je zo bent.
Die vrouwen krijgen zoveel aandacht van mannen, dat is best schrikbarend.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- geen spook
knuffel.quote:
Waarom heb je een houdoe-truiquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Houdoeeee
Omg ik heb mijn houdoe-trui aan
Inderdaad, plan gewoon gelijk wat in.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Praten via berichten is gewoon zoooooo saaaai
Zal je even bellenquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Correct, ik wil ook gewoon zo snel mogelijk in het eggie afspreken. Maar als je niet eens de moeite neemt om ook maar die vibe check te doen is het bij mij ook vrij snel gedaan als ik al niet hoge verwachtingen had.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
doelde eigenlijk op katquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
knuffel.
je hebt ons toch balliebal
[..]
Waarom heb je een houdoe-trui
[..]
Inderdaad, plan gewoon gelijk wat in.
misschien vragen of ze wil bellen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Correct, ik wil ook gewoon zo snel mogelijk in het eggie afspreken. Maar als je niet eens de moeite neemt om ook maar die vibe check te doen is het bij mij ook vrij snel gedaan als ik al niet hoge verwachtingen had.
nu willen wij die natuurlijk allemaal zienquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:11 schreef Nattekat het volgende:
Maar straks in IJsland even wat leuke foto's schieten die ik hard nodig heb, en dan bij thuiskomst weer Bumble aanmaken met een gloednieuw profiel. Ik weet inmiddels dat mijn hoofdfoto die ik in het voorjaar gemaakt heb echt intens goede zaken doet, dus ik moet nu nog een beetje creatief doen met de rest van het profiel.
Ooooh ik dacht ook even dat dit een depri post over jezelf was.quote:
nee jullie waren allemaal kat aan het pesten en ik sloot aanquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooh ik dacht ook even dat dit een depri post over jezelf was.
Bellen scoort in letterlijk elke context bij mij lager dan chatten of in het eggie afspreken.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vragen of ze wil bellen?
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee jullie waren allemaal kat aan het pesten en ik sloot aan
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Bellen scoort in letterlijk elke context bij mij lager dan chatten
Hele vorige week ziek thuis gezeten en had beetje beweging nodig nu ik wat minder dood ben.quote:
ja maar hoe wil je iemands aandacht dan vasthouden als er 15 andere kapers op de kust liggen. Plus via text is toch anders praten dan met bellen. Hoort ze je stem, de toon etcquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bellen scoort in letterlijk elke context bij mij lager dan chatten of in het eggie afspreken.
Ja, daten als man is kut. Sowieso daten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:15 schreef bitterbal het volgende:
maar stig heeft gelijk. voor vrouwen is er teveel aanbod.
Ik weet nog toen ik met die italiaan aan het daten was we het over tinder hadden en ik overtuigd was die zeker wel 10 matches had omdat ik het zo'n leuke jongen vond. Dus hij liet mij zijn tinder zien, niet eens 1 like. Die enige like die hij recent had gekregen was ik geweest![]()
Terwijl die zo leuk was
Sowieso kut.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daten als man is kut. Sowieso daten.
Daarom heb ik nooit datingapps gebruikt en zal ik ze nooit gebruiken. De meeste vrouwen krijgen zoveel contactverzoeken dat het voeren van een gesprekje schier onmogelijk wordt. Daarom: kroeg "hoi, neuken?"quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- geen spook
Heb ik zaterdag wel gehoord jaquote:
"Mooie schoenen. Neuken?"quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom heb ik nooit datingapps gebruikt en zal ik ze nooit gebruiken. De meeste vrouwen krijgen zoveel contactverzoeken dat het voeren van een gesprekje schier onmogelijk wordt. Daarom: kroeg "hoi, neuken?"
Viel wel mee toch?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik zaterdag wel gehoord ja
STING en dud0r zaten ertussen, dus wellicht vertekend dat het beeld watquote:
Ik zit nu net iets meer dan een half jaar bij een overheid en heb inmiddels ook wel heel veel geleerd over hoe vuistdiep overheden in de reet van Microslop zittenquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:13 schreef Q. het volgende:
Iedereen krijgt hier fucking CoPilot gratis geinstalleerd maar echt nuttige applicaties zoals Notepad++ worden zomaar van je werkplek gemikt.
Ik ging wel zingen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STING en dud0r zaten ertussen, dus wellicht vertekend dat het beeld wat
Ik werk niet voor overheid maar alles is wel MS. En dat fucking SlopPilot wordt je echt zo enorm door de strot geduwd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu net iets meer dan een half jaar bij een overheid en heb inmiddels ook wel heel veel geleerd over hoe vuistdiep overheden in de reet van Microslop zitten
En mijn werkgever inmiddels ook. Werk er nog geen jaar, maar inmiddels is de boel overgenomen (het wordt verkocht als fusie, maar zo voelt het absoluut niet) en duidelijk slechter geworden. Heel veel collega's zijn er ook op z'n zachtst gezegd niet blij mee.
Met schoenen neuken is ook weer zoiets.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Mooie schoenen. Neuken?"
Ik denk dat ik de gemiddelde leeftijd of enorm omhoog trek of juist enorm omlaag als ik een kroeg in loop, afhankelijk van de kroeg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom heb ik nooit datingapps gebruikt en zal ik ze nooit gebruiken. De meeste vrouwen krijgen zoveel contactverzoeken dat het voeren van een gesprekje schier onmogelijk wordt. Daarom: kroeg "hoi, neuken?"
Toen had ik mijn vingers in mijn oren.quote:
Uitschoppen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Met schoenen neuken is ook weer zoiets.
Snap ik.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toen had ik mijn vingers in mijn oren.
"That's a lovely dress, think I can talk you out of it?"quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Mooie schoenen. Neuken?"
"Why don't we go home and name your breasts?"quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"That's a lovely dress, think I can talk you out of it?"
En die werkte, I shit you not
oooooooooooh. oke.quote:
waarom zou je daarvoor nog een vibecheck moeten doen? je vibecheck is toch al dat je een match hebt?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Correct, ik wil ook gewoon zo snel mogelijk in het eggie afspreken. Maar als je niet eens de moeite neemt om ook maar die vibe check te doen is het bij mij ook vrij snel gedaan als ik al niet hoge verwachtingen had.
was die knuffel toch terecht.quote:
nou nee hoor daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu willen wij die natuurlijk allemaal zien
oke oke, dat is acceptabelquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hele vorige week ziek thuis gezeten en had beetje beweging nodig nu ik wat minder dood ben.
Ja dat merkte ik zaterdagquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Why don't we go home and name your breasts?"
Ama praat ma!quote:
King.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"That's a lovely dress, think I can talk you out of it?"
En die werkte, I shit you not
Ja eens.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het een grote afknapper als mannen je gelijk eerste avond al bed in proberen te krijgen
Tenzij het van beide kanten meteen zo voelt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het een grote afknapper als mannen je gelijk eerste avond al bed in proberen te krijgen
Match an sich zegt niet zo veel. Een behoorlijk percentage van de matches die ik heb heeft nooit geantwoord, en als we daarbij alle matches optellen die na een handjevol berichten al van de aardbodem verdwijnen zit ik wel al op 90%.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:21 schreef dud0r het volgende:
waarom zou je daarvoor nog een vibecheck moeten doen? je vibecheck is toch al dat je een match hebt?
Vroeger. Toen ik nog hosselskilz had.quote:
ja maar ik zeg ook ikquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij het van beide kanten meteen zo voelt.
Immer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger. Toen ik nog hosselskilz had.
Vroeger was alles beter
Alle leuke vrouwen zijn toch al bezet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat die speeddate-organisatie al maanden niet aan genoeg vrouwen kan komen om het door te laten gaan is ook wel heel veelzeggend eigenlijk.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle leuke vrouwen zijn toch al bezet.
Nou, dat was de laatste meet waar je voor uitgenodigd bent.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Ik spreek vanuit Kat zijn oog, want anders had ie jullie allang op date gevraagdquote:
Opa vertelt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger. Toen ik nog hosselskilz had.
Vroeger was alles beter
Baardbussequote:
Speeddaten is ook niets.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat die speeddate-organisatie al maanden niet aan genoeg vrouwen kan komen om het door te laten gaan is ook wel heel veelzeggend eigenlijk.
Ik moet dan denken aan de Lenor-reclamequote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou is er ook een leuk iemandquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan maar genoegen nemen met een minder leuk iemand.
Is CL ook al verder?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat sowieso. En waarschijnlijk sowieso te oud voor kat.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou is er ook een leuk iemand
Maar die kan voor Kat niet leuk zijn
Die is getrouwd met haar caafs tochquote:
'Hebben meer ervaring' heet dat!quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat sowieso. En waarschijnlijk sowieso te oud voor kat.
Is wel zo.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is getrouwd met haar caafs toch
Boven de zogeheten DiCaprio-grens?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat sowieso. En waarschijnlijk sowieso te oud voor kat.
Je moet het toch ergens op lerenquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
'Hebben meer ervaring' heet dat!
quote:
Grijze baard zelfsquote:
Op een oude fiets moet je het leren en op een jonge uitproberen!quote:
Thanksquote:
quote:
Ook kaal inmiddels?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grijze baard zelfsGelukkig niet op m'n hoofd.
waar heb je je baard dan zitten?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Grijze baard zelfsGelukkig niet op m'n hoofd.
Ingewikkeld wel allemaal.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou is er ook een leuk iemand
Maar die kan voor Kat niet leuk zijn
Neenquote:
Ik heb nachtje in de auto geslapen op IJsland in de winter; dan moet het in de zomer zeker te doen zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Heb nu een nieuwe plek uitgekozen als ultieme zuidelijke backup voor de zonsverduistering. Vandaag is dat de enige plek waar het helder is, dus die moest wel meegenomen worden.
De plek is op 15 minuten rijden van het vliegveld. De AirBnB is 3 uur rijden van het vliegveld. Dat zou zo intens kut zijn
hihiquote:
Tijd om en bezoekje aan het asiel te plannen voor twee of drie katten dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Match an sich zegt niet zo veel. Een behoorlijk percentage van de matches die ik heb heeft nooit geantwoord, en als we daarbij alle matches optellen die na een handjevol berichten al van de aardbodem verdwijnen zit ik wel al op 90%.
Datingapps zijn gewoon helemaal verrot, letterlijk op elk vlak. Dat swipen doe ik inmiddels ook amper meer, het maakt me helemaal hersendood.
Niet op m'n hoofd, maar heul saai en voorspelbaar op m'n wangen en kin en zo. Zoals vrijwel iedere man.quote:
Raarquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet op m'n hoofd, maar heul saai en voorspelbaar op m'n wangen en kin en zo. Zoals vrijwel iedere man.
Genoeg vis in de zee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje.
pas je UI eens aan dan, want daar zit je baard op je hoofdquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet op m'n hoofd, maar heul saai en voorspelbaar op m'n wangen en kin en zo. Zoals vrijwel iedere man.
Ach, dat zitten we zelf ondertussen toch al, dus kan nog wel wat bij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Genoeg vis in de zee.
Vol PFAS, dat wel.
Heb je iets met baarden?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas je UI eens aan dan, want daar zit je baard op je hoofd
Nee, mijn UI is accuraat want m'n baard is grijs en ik ben ook grijs in m'n UIquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas je UI eens aan dan, want daar zit je baard op je hoofd
niet bepaald, de pincet heb ik alleen nodig voor het ienieminiesikje rechts onder mijn kin.quote:
woah een moeraspoesquote:
We zijn met z'n tweeën. Denk niet dat ik dat allemaal in m'n eentje had willen rijden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nachtje in de auto geslapen op IJsland in de winter; dan moet het in de zomer zeker te doen zijn.
Ga je alleen of heb je nog andere kattenvrienden die meegaan?
Ik dacht zoiets laatst gelezen te hebben inderdaad: https://speld.nl/2025/07/(...)e-allemaal-van-pfas/quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat zitten we zelf ondertussen toch al, dus kan nog wel wat bij.
Laten groeien joh! Dan kun je je sik over je schouder gooien als 'n eindbaas!quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet bepaald, de pincet heb ik alleen nodig voor het ienieminiesikje rechts onder mijn kin.
heb je zoveel was dat je er dagen vrij voor moet nemen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet vandaag echt even beginnen aan de was enzo... had achteraf misschien nog wel wat extra vrije dagen moeten inzetten afgelopen week al.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je zoveel was dat je er dagen vrij voor moet nemen?
Ivm je wasquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet vandaag echt even beginnen aan de was enzo... had achteraf misschien nog wel wat extra vrije dagen moeten inzetten afgelopen week al.
Schattigquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet bepaald, de pincet heb ik alleen nodig voor het ienieminiesikje rechts onder mijn kin.
Nee, maar het is toch wel lekker om eerst even een paar dagen geen ene flikker te hoeven doen als je vakantie hebtquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je zoveel was dat je er dagen vrij voor moet nemen?
Heftig welquote:
Covid FTW!quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Wie heeft me zaterdag aangestoken?
Heb wat griep achtige verschijnselen
ja en dat bedenk je je nu pas?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch wel lekker om eerst even een paar dagen geen ene flikker te hoeven doen als je vakantie hebt
@CherryLipsquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
gr. gr. Odidoquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef Ama het volgende:
Sow wat een lading spam ineens weer de laatste 2 dagen in mijn mailbox.
Rip Koen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Kerst valt kut dit jaar, moest een beetje zuinig zijn met m'n dagen.quote:
Daarom was ik dus al een week voor ik op vakantie ging al vrij.quote:
Digitaal?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Goed en met u?quote:
Valt wel mee hoe kut dat valt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kerst valt kut dit jaar, moest een beetje zuinig zijn met m'n dagen.
ik ben er twee vrij, helaas kon ik het niet zo plannen dat ik nog vrij heb als ik terug kom van vakantie. Zit met een bruiloft halverwege. Dus was of weg er voor of weg er na. En er na scheelde 400 uur voor een week. Dus dat was het maar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom was ik dus al een week voor ik op vakantie ging al vrij.
Nieuwjaarsdag en Tweede Kerstdag vallen in het weekend, dat is knap matig. Maar goed, volgend jaar is het nog erger, moet ik je wel weer gelijk in geven.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe kut dat valt.
[..]
ik ben er twee vrij, helaas kon ik het niet zo plannen dat ik nog vrij heb als ik terug kom van vakantie. Zit met een bruiloft halverwege. Dus was of weg er voor of weg er na. En er na scheelde 400 uur voor een week. Dus dat was het maar.
Op ieder potje ook een potje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje.
Weer een?quote:
Is voor mij alleen maar beter. Ik krijg vrij tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag en Tweede Kerstdag vallen in het weekend, dat is knap matig. Maar goed, volgend jaar is het nog erger, moet ik je wel weer gelijk in geven.
Oh, wie waren er allemaal en waar was het?quote:
Inderdaad, heb al weer honger.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer een?
Heeft wel weer lang genoeg geduurd.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op ieder potje ook een potje.
Top of bottom?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik weet ook niet of ik het potje of het dekseltje ben.
Dekseltje denk ik.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
top=pot?quote:
Nah komt gewoon door de hoeflatie waardoor elke smeedijzeren rioolputdeksel denkt dat ze op een porseleinen theepot thuishoortquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dekseltje denk ik.
Probleem is dat we heel veel dekseltjes hebben maar vrij weinig potjes. Dus op ieder potje past wel een dekseltje, maar dan blijven er nog heel veel dekseltjes over.
het ventilatierooster stond hier nog openquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:23 schreef LTVDK het volgende:
Heb alle ramen dicht tegen de warmte. Hoorde net gelijk het luchtalarm amper meer
quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Gnorf.quote:
Ja ik hoorde heel vaag iets op de achtergrond en toen bedacht ik me dat het de eerste van de maand wasquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ventilatierooster stond hier nog open
anders had ik hem waarschijnlijk ook niet gehoord denk ik.
Misschien ben je wel een schaaltjequote:Op maandag 3 augustus 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
aluminiumfolie om het af te dekkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een schaaltje
27 hier aan de kust.quote:
Ja, zou goed kunnen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Petridishquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis meequote:
gehequote:Op maandag 3 augustus 2026 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de airco net even uitgezet omdat ik het koud kreeg
Exact hetzelfde hier.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
23 graden binnen. Airco aan. Rolluiken open
quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is nu nog redelijk te doen met 25 graden binnen, warmt hier meestal pas eind van de dag flink opquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Herkenbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Niet doenquote:
Waarom ga je dan ook nu kamperenquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil niet weten hoe warm het intussen in de tent is.
Deze mening deel ik. Van harte zelfs.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
Ik vind Bert Visscher irritant. #durftoetegeven
De.helm is het allerbelangrijkste.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook nu kamperen
Heeft Bert Visscher je dan niks geleerd
Oja, ik moet de ventilatie uitzetten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:23 schreef LTVDK het volgende:
Heb alle ramen dicht tegen de warmte. Hoorde net gelijk het luchtalarm amper meer
Ik kan hem ook niet uitstaan, in tegenstelling tot bijv. een Jochem Myjer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
Lekker passief agressiefquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
Ik app mijn vader later vanmiddag wel: was gezellig in Duitsland.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet uitstaan, in tegenstelling tot bijv. een Jochem Myjer.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De.helm is het allerbelangrijkste.
Zijn reactie:quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
Ik app mijn vader later vanmiddag wel: was gezellig in Duitsland.
Had ik vanmorgen ook. Zo lang ik in bed lig prima. Maar zodra ik er uit ben en op die verdieping nog ff wat dingen ga doen moet hij uit want koud. 16 graden daarquote:
16 damnquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ook. Zo lang ik in bed lig prima. Maar zodra ik er uit ben en op die verdieping nog ff wat dingen ga doen moet hij uit want koud. 16 graden daar
Perfect om in te slapen. Heb het liefst 11. Maar dat wil kater niet.quote:
11 is ook wel beetje extreem ja.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Perfect om in te slapen. Heb het liefst 11. Maar dat wil kater niet.
We komen allemaal bij jou slapenquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ook. Zo lang ik in bed lig prima. Maar zodra ik er uit ben en op die verdieping nog ff wat dingen ga doen moet hij uit want koud. 16 graden daar
Ik zou in Scandinavië moeten wonen denk ikquote:
Of je koopt lekker zelf een aircoquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We komen allemaal bij jou slapen
Irritant druk mannetje met twee leuke stukjes in zijn hele comedie carrièrequote:Op maandag 3 augustus 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
Oh nee hoor, dat doe ik zelf ook.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of je koopt lekker zelf een airco![]()
Je wil niet bij mij slapen want ik ga zestien keer per nacht m’n bed uit om te plassen. Dus daar wordt je vast wakker van
Ik had dan allang een slangetje geregeldquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of je koopt lekker zelf een airco![]()
Je wil niet bij mij slapen want ik ga zestien keer per nacht m’n bed uit om te plassen. Dus daar wordt je vast wakker van
ja vastquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had dan allang een slangetje geregeld
Nog erger!quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat doe ik zelf ook.
Succes met overlevenquote:
Ik heb nergens last van, dus van mij zal het niet zijn geweest...quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Nou... twee?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:46 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel sterren geef je deze @:dr_flash, ik schat zeker 10 meter terreinwinst naar de bushalte
[ afbeelding ]
Graadje of 22 in mn werkkamer. Ik klaag niet. Beneden is het ook maar 23, zonder airco.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
#flex
Nou ja, voor wat het waard is.
oh dat scheelt. Word je niet uit de troika gegooid.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
De wolven houden nu vast een siësta, dus dat scheelt weer
Is van onder de rivierenquote:
Correct en tevens juistquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik word zo loom van dit weer.
Weer niks deze maandquote:Helaas
dit keer heeft u niets gewonnen
Dit is met airco. Vannacht is het ook gewoon opgewarmd tot voorbij de 24.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Graadje of 22 in mn werkkamer. Ik klaag niet. Beneden is het ook maar 23, zonder airco.
Kijk, meiden willen testosteron, misschien zit het probleem daarquote:
Ik ga in september ook weer vulkanen beklimmenquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik
In de verte ziet u de gletsjer die ik niet durf te beklimmen.
Wow die is zo high resquote:
Ze willen ook een hartslag. Gletsjers zijn levensgevaarlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk, meiden willen testosteron, misschien zit het probleem daar
Boeie, ik ben er ook nogquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen ook een hartslag. Gletsjers zijn levensgevaarlijk.
Ik ga na mijn vakantie een Bumbleprofiel opbouwen, dan mag jij de bio beoordelenquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Kat, mogen we je Tinder-profiel (of whatever app je gebruikt) zien en verbeteren? Alleen de tekst is ook goed
Jaaaa toe toe toe.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Kat, mogen we je Tinder-profiel (of whatever app je gebruikt) zien en verbeteren? Alleen de tekst is ook goed
https://www.ikea.com/nl/n(...)ichtblauw-s09606716/quote:
Woooooewquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga na mijn vakantie een Bumbleprofiel opbouwen, dan mag jij de bio beoordelen
Jaquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh meteen 3 kasten ook.Die laatste voor cd's?
Mocht je nog inspiratie nodig hebbenquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga na mijn vakantie een Bumbleprofiel opbouwen, dan mag jij de bio beoordelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ben jij nat? Dan ben ik jouw kat"quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Voor specifieke sets ofzo? Want past niet heel veel in volgens mij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja
en waar die tweede voor is, is ook wel te raden...
Oeh nicequote:Op maandag 3 augustus 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga in september ook weer vulkanen beklimmen
Welke welke welkequote:Op maandag 3 augustus 2026 13:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga in september ook weer vulkanen beklimmen
Ik denk dat er wat dieren in gaan.. Of voertuigen. Dat moet wel passen..quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor specifieke sets ofzo? Want past niet heel veel in volgens mij.
Alles een eigen kast.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat er wat dieren in gaan.. Of voertuigen. Dat moet wel passen..
quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:40 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)p-sophie-straat.html
quote:Straat werd overspoeld met haatreacties en bedreigingen. Het Belgische antidiscriminatiebureau Unia en de Nederlandse tegenhanger Discriminatie.nl ontvingen veel meldingen over de oproep. Beide organisaties zeiden dat ze geen discriminatie zagen in de uitlatingen.
Die laatste Benno moet ik er misschien ook nog wel eentje van halen, heb er hier beneden 3 op een rij staan, 4e zou misschien net passenquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Mocht je nog inspiratie nodig hebbenCu2 is passéSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
Weet niet precies welke allemaal, maar in de Cascades in Oregon staan er genoegquote:
Ohhh ken ik nietquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Weet niet precies welke allemaal, maar in de Cascades in Oregon staan er genoeg
Niet solozeilen naar Stromboli en die beklimmen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Weet niet precies welke allemaal, maar in de Cascades in Oregon staan er genoeg
De Cascades is de bergketen in het westen van de VS die er voor zorgt dat er zo'n grote woestijn is er naastquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oh
[..]
Ohhh ken ik nietHeb zelf alleen Acatenango beklommen
quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet solozeilen naar Stromboli en die beklimmen?
quote:Stromboli verwijst meestal naar de actieve vulkaan en het eiland in Italië, maar het kan ook gaan om de gevulde Amerikaanse pizzarol
Zou tegenwoordig wel de ideale site zijn om data van te scrapen door phishersquote:
Beide het beklimmen waard!quote:
Ah gelukkig, kunnen ze die straks ook net als de briefpost nog maar 3x per week gaan bezorgenquote:PostNL bezorgde in de eerste helft van dit jaar minder pakketten dan in dezelfde periode vorig jaar. Uit de kwartaalcijfers die het postbedrijf presenteerde bleek dat de daling met name komt doordat er minder pakketjes worden bezorgd vanuit Aziatische webwinkels.
Het aantal pakketten uit het buitenland dat via PostNL werd bezorgd, nam met 15 procent af. Pakketjes van buiten de EU zijn per 1 juli duurder geworden omdat er een heffing van 3 euro per product of productgroep op zit.
https://nos.nl/artikel/26(...)ziatische-webwinkels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |