quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Why don't we go home and name your breasts?"
Ama praat ma!quote:
King.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"That's a lovely dress, think I can talk you out of it?"
En die werkte, I shit you not
Ja eens.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het een grote afknapper als mannen je gelijk eerste avond al bed in proberen te krijgen
Tenzij het van beide kanten meteen zo voelt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het een grote afknapper als mannen je gelijk eerste avond al bed in proberen te krijgen
Match an sich zegt niet zo veel. Een behoorlijk percentage van de matches die ik heb heeft nooit geantwoord, en als we daarbij alle matches optellen die na een handjevol berichten al van de aardbodem verdwijnen zit ik wel al op 90%.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:21 schreef dud0r het volgende:
waarom zou je daarvoor nog een vibecheck moeten doen? je vibecheck is toch al dat je een match hebt?
Vroeger. Toen ik nog hosselskilz had.quote:
ja maar ik zeg ook ikquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij het van beide kanten meteen zo voelt.
Immer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger. Toen ik nog hosselskilz had.
Vroeger was alles beter
Alle leuke vrouwen zijn toch al bezet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat die speeddate-organisatie al maanden niet aan genoeg vrouwen kan komen om het door te laten gaan is ook wel heel veelzeggend eigenlijk.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle leuke vrouwen zijn toch al bezet.
Nou, dat was de laatste meet waar je voor uitgenodigd bent.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Ik spreek vanuit Kat zijn oog, want anders had ie jullie allang op date gevraagdquote:
Opa vertelt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger. Toen ik nog hosselskilz had.
Vroeger was alles beter
Baardbussequote:
Speeddaten is ook niets.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat die speeddate-organisatie al maanden niet aan genoeg vrouwen kan komen om het door te laten gaan is ook wel heel veelzeggend eigenlijk.
Ik moet dan denken aan de Lenor-reclamequote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |