Hele vorige week ziek thuis gezeten en had beetje beweging nodig nu ik wat minder dood ben.quote:
ja maar hoe wil je iemands aandacht dan vasthouden als er 15 andere kapers op de kust liggen. Plus via text is toch anders praten dan met bellen. Hoort ze je stem, de toon etcquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bellen scoort in letterlijk elke context bij mij lager dan chatten of in het eggie afspreken.
Ja, daten als man is kut. Sowieso daten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:15 schreef bitterbal het volgende:
maar stig heeft gelijk. voor vrouwen is er teveel aanbod.
Ik weet nog toen ik met die italiaan aan het daten was we het over tinder hadden en ik overtuigd was die zeker wel 10 matches had omdat ik het zo'n leuke jongen vond. Dus hij liet mij zijn tinder zien, niet eens 1 like. Die enige like die hij recent had gekregen was ik geweest![]()
Terwijl die zo leuk was
Sowieso kut.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, daten als man is kut. Sowieso daten.
Daarom heb ik nooit datingapps gebruikt en zal ik ze nooit gebruiken. De meeste vrouwen krijgen zoveel contactverzoeken dat het voeren van een gesprekje schier onmogelijk wordt. Daarom: kroeg "hoi, neuken?"quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op dit moment ben ik al blij met twee dingen:
- toont op z'n minst wat interesse in de chat (ik ben uiteindelijk gestopt met chatten omdat ik feitelijk het hele gesprek moest trekken vorige week)
- geen spook
Eentje waar ik best wel wat in zag heeft het ook weer helemaal nagelaten om te reageren na een handjevol chats over en weer. Echt, ik vind dat zo triest als je zo bent.
Heb ik zaterdag wel gehoord jaquote:
"Mooie schoenen. Neuken?"quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom heb ik nooit datingapps gebruikt en zal ik ze nooit gebruiken. De meeste vrouwen krijgen zoveel contactverzoeken dat het voeren van een gesprekje schier onmogelijk wordt. Daarom: kroeg "hoi, neuken?"
Viel wel mee toch?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb ik zaterdag wel gehoord ja
STING en dud0r zaten ertussen, dus wellicht vertekend dat het beeld watquote:
Ik zit nu net iets meer dan een half jaar bij een overheid en heb inmiddels ook wel heel veel geleerd over hoe vuistdiep overheden in de reet van Microslop zittenquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:13 schreef Q. het volgende:
Iedereen krijgt hier fucking CoPilot gratis geinstalleerd maar echt nuttige applicaties zoals Notepad++ worden zomaar van je werkplek gemikt.
Ik ging wel zingen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
STING en dud0r zaten ertussen, dus wellicht vertekend dat het beeld wat
Ik werk niet voor overheid maar alles is wel MS. En dat fucking SlopPilot wordt je echt zo enorm door de strot geduwd.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu net iets meer dan een half jaar bij een overheid en heb inmiddels ook wel heel veel geleerd over hoe vuistdiep overheden in de reet van Microslop zitten
En mijn werkgever inmiddels ook. Werk er nog geen jaar, maar inmiddels is de boel overgenomen (het wordt verkocht als fusie, maar zo voelt het absoluut niet) en duidelijk slechter geworden. Heel veel collega's zijn er ook op z'n zachtst gezegd niet blij mee.
Met schoenen neuken is ook weer zoiets.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Mooie schoenen. Neuken?"
Ik denk dat ik de gemiddelde leeftijd of enorm omhoog trek of juist enorm omlaag als ik een kroeg in loop, afhankelijk van de kroeg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom heb ik nooit datingapps gebruikt en zal ik ze nooit gebruiken. De meeste vrouwen krijgen zoveel contactverzoeken dat het voeren van een gesprekje schier onmogelijk wordt. Daarom: kroeg "hoi, neuken?"
Toen had ik mijn vingers in mijn oren.quote:
Uitschoppen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Met schoenen neuken is ook weer zoiets.
Snap ik.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Toen had ik mijn vingers in mijn oren.
"That's a lovely dress, think I can talk you out of it?"quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Mooie schoenen. Neuken?"
"Why don't we go home and name your breasts?"quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"That's a lovely dress, think I can talk you out of it?"
En die werkte, I shit you not
oooooooooooh. oke.quote:
waarom zou je daarvoor nog een vibecheck moeten doen? je vibecheck is toch al dat je een match hebt?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Correct, ik wil ook gewoon zo snel mogelijk in het eggie afspreken. Maar als je niet eens de moeite neemt om ook maar die vibe check te doen is het bij mij ook vrij snel gedaan als ik al niet hoge verwachtingen had.
was die knuffel toch terecht.quote:
nou nee hoor daar heb ik geen behoefte aan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nu willen wij die natuurlijk allemaal zien
oke oke, dat is acceptabelquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Hele vorige week ziek thuis gezeten en had beetje beweging nodig nu ik wat minder dood ben.
Ja dat merkte ik zaterdagquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Why don't we go home and name your breasts?"
Ama praat ma!quote:
King.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"That's a lovely dress, think I can talk you out of it?"
En die werkte, I shit you not
Ja eens.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het een grote afknapper als mannen je gelijk eerste avond al bed in proberen te krijgen
Tenzij het van beide kanten meteen zo voelt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:22 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het een grote afknapper als mannen je gelijk eerste avond al bed in proberen te krijgen
Match an sich zegt niet zo veel. Een behoorlijk percentage van de matches die ik heb heeft nooit geantwoord, en als we daarbij alle matches optellen die na een handjevol berichten al van de aardbodem verdwijnen zit ik wel al op 90%.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:21 schreef dud0r het volgende:
waarom zou je daarvoor nog een vibecheck moeten doen? je vibecheck is toch al dat je een match hebt?
Vroeger. Toen ik nog hosselskilz had.quote:
ja maar ik zeg ook ikquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Tenzij het van beide kanten meteen zo voelt.
Immer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger. Toen ik nog hosselskilz had.
Vroeger was alles beter
Alle leuke vrouwen zijn toch al bezet.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat die speeddate-organisatie al maanden niet aan genoeg vrouwen kan komen om het door te laten gaan is ook wel heel veelzeggend eigenlijk.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle leuke vrouwen zijn toch al bezet.
Nou, dat was de laatste meet waar je voor uitgenodigd bent.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:
Ik spreek vanuit Kat zijn oog, want anders had ie jullie allang op date gevraagdquote:
Opa vertelt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vroeger. Toen ik nog hosselskilz had.
Vroeger was alles beter
Baardbussequote:
Speeddaten is ook niets.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat die speeddate-organisatie al maanden niet aan genoeg vrouwen kan komen om het door te laten gaan is ook wel heel veelzeggend eigenlijk.
Ik moet dan denken aan de Lenor-reclamequote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |