SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Het feit dat je HBO Max al een goed alternatief vindt maakt jou toch al niet meer te redden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik dan ook geen voordeel.
Tot nu nog geen voordelen gehoord.
Niet de deur uit hoeven.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat je HBO Max al een goed alternatief vindt maakt jou toch al niet meer te redden.
Wat dramatisch weer dit.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat je HBO Max al een goed alternatief vindt maakt jou toch al niet meer te redden.
Het weer is zeker dramatisch.quote:
Je bent zelf dramatisch.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het weer is zeker dramatisch.
Waarom doe je dit dan ook?quote:
Zou dit ook op zijn lijstje met eisen voor het daten staan? Welke streamingsdiensten ze heeft en acceptabel vindt?quote:
Nee, dit zijn enkel de eisen die ik aan KSC'ers stel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou dit ook op zijn lijstje met eisen voor het daten staan? Welke streamingsdiensten ze heeft en acceptabel vindt?
Snotverquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou dit ook op zijn lijstje met eisen voor het daten staan? Welke streamingsdiensten ze heeft en acceptabel vindt?
Dat verwacht ik wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klinkt best plausibel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt zoals horrorfilms beginnen. Rip nijntje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:57 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben verdwaald in een Spaans kasteel in het Australische regenwoud want het is donker
Waarom zijn de eisen aan de KSC'ers hoger dan aan je dates?quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dit zijn enkel de eisen die ik aan KSC'ers stel.
Sow.quote:
quote:'Louis van Gaal bereid te praten over terugkeer als bondscoach'
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |