Idem.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:44 schreef Koen66 het volgende:
Ik geloof dat 'Zin' niet echt aanwezig is vandaag 😵💫
Hoe gaat dat dan? Als mijn pakje gewoon vanuit Apeldoorn hierheen komt zitten we op 1180 km, maar wie weet wordt het nog meer.quote:
Misschien heeft je pakje oorlogsmisdaden begaan in WO2 en moet daarom eerst langs Nürnberg.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? Als mijn pakje gewoon vanuit Apeldoorn hierheen komt zitten we op 1180 km, maar wie weet wordt het nog meer.
[ afbeelding ]
Eén telefoontje naar de oranje mafkees en het is geregeldquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Het is dat ik nog in bed lig, anders....
Succes!quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dagbehandeling start vandaag. Zin in maar ben ook retezenuwachtig. Vooral voor de groep, niet voor de behandeling
Het is wel iets uit Indonesië, maar uit de jaren '50quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Misschien heeft je pakje oorlogsmisdaden begaan in WO2 en moet daarom eerst langs Nürnberg.
Thanks!quote:
Sinds de jaren '50 al onderweg? Poehquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel iets uit Indonesië, maar uit de jaren '50
Toen deden de Nederlanders vooral de oorlogsmisdaden dus ik snap het nog steeds wel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is wel iets uit Indonesië, maar uit de jaren '50
Succesquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dagbehandeling start vandaag. Zin in maar ben ook retezenuwachtig. Vooral voor de groep, niet voor de behandeling
Thanksquote:
Auwiequote:Op maandag 3 augustus 2026 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iets te hard met een ragertje bezig geweest
Mond vol bloed
Gaat ook van sorteercentrum naar sorteercentrum.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan? Als mijn pakje gewoon vanuit Apeldoorn hierheen komt zitten we op 1180 km, maar wie weet wordt het nog meer.
[ afbeelding ]
wat ook al maar te eng is. en snap dit goed want zelfde gehadquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alleen horrorgames spelen is weer eens niet genoeg?quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Iets te hard met een ragertje bezig geweest
Mond vol bloed
Succes jij!quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Voelde het even jaquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:53 schreef STING het volgende:
[..]
Alleen horrorgames spelen is weer eens niet genoeg?
Wel een ontzettende uitkomst zijn die ragers
Ik vergeet het inderdaad ook te vaakquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voelde het even ja
[..]
Ja, ook een beetje eigen schuld. Ik moet het vaker doen en dan vergeet ik het wel eens een hele periodeDus nu weer strak aan houden
Jij was gelijk helemaal woedend zekerquote:Op maandag 3 augustus 2026 08:56 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet het woord 'rager' steeds 2x lezen
Had ff een soort raggende neger op m'n netvliesquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was gelijk helemaal woedend zeker
Oh ik dacht meer een boos gamenerdjequote:Op maandag 3 augustus 2026 09:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Had ff een soort raggende neger op m'n netvlies
Goede film. Wil hem wel nog een keer zien.quote:
Welke?quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goede film. Wil hem wel nog een keer zien.
The Oddessy.quote:
Hm... even verzinnen of ik m'n IMAX budget daarvoor ga inzetten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Goede film. Wil hem wel nog een keer zien.
Ik zit nog te overwegen of het de moeite waard is om daarvoor naar een IMAX bios te gaan, is niet zo heel ver weg (Pathe Leidsche Rijn) maar ik heb een prima bioscoop op 3 minuten fietsen zitten en ben wel lui.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hm... even verzinnen of ik m'n IMAX budget daarvoor ga inzetten.
Waarschijnlijk niet, elke IMAX bioscoop die ik ken is één grote ramp om te komen vanaf hier
Dan moet ik gaan bellen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Eén telefoontje naar de oranje mafkees en het is geregeld
Same herequote:Op maandag 3 augustus 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit nog te overwegen of het de moeite waard is om daarvoor naar een IMAX bios te gaan, is niet zo heel ver weg (Pathe Leidsche Rijn) maar ik heb een prima bioscoop op 3 minuten fietsen zitten en ben wel lui.
Het is echt intens waardeloos dat Pathé exclusiviteit heeft in dit land. Er komt een prachtige gloednieuwe bioscoop in Leiden dat geen IMAX kan krijgen daardoor. Dat was 10 minuten fietsen, nu is de eerste bioscoop met imax waar ik kan komen 35 minuten rijden, Pathé Amsterdam Arena. De tweede Pathé Spui met 40 minuten fietsen, trein en lopen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit nog te overwegen of het de moeite waard is om daarvoor naar een IMAX bios te gaan, is niet zo heel ver weg (Pathe Leidsche Rijn) maar ik heb een prima bioscoop op 3 minuten fietsen zitten en ben wel lui.
Jij bent af.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk die film wel een keer als ie op hbomax komt.
Samequote:Op maandag 3 augustus 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk die film wel een keer als ie op hbomax komt.
Waarom blokkeert Pathé dat dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt intens waardeloos dat Pathé exclusiviteit heeft in dit land. Er komt een prachtige gloednieuwe bioscoop in Leiden dat geen IMAX kan krijgen daardoor. Dat was 10 minuten fietsen, nu is de eerste bioscoop met imax waar ik kan komen 35 minuten rijden, Pathé Amsterdam Arena. De tweede Pathé Spui met 40 minuten fietsen, trein en lopen.
Dat doe je niet even om een filmpje te pakken. Project Hail Mary wel direct na werk kunnen meepakken omdat ik dan alleen 5 minuten hoef te wandelen, dan is het het dik waard.
Ik loop de hele dag rond als zombie als ik dat heb.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:46 schreef Ama het volgende:
Poh 9.5 uur geslapen en geen 1x wakker geworden.
De IMAX in Leidsche rijn kan 'm niet op het bedoelde formaat afspelen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee, weet niets meer dan dat ze het alleenrecht hebben. En dat weet ik alleen vanwege die nieuwe bioscoop in Leiden.quote:
Geen last van gelukkig.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag rond als zombie als ik dat heb.
Geen enkele bioscoop in Nederland kan IMAX in volle glorie draaien, als we dan toch zo gaan doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
De IMAX in Leidsche rijn kan 'm niet op het bedoelde formaat afspelen.
Alleen die in Arena heeft die mogelijkheid.
Leidsche Rijn is 1.90:1 en Arena is 1.43:1
Wat dus betekent dat je een stuk van het beeld mist zoals het bedoeld is aan de onder en bovenkant
Dat is wel boemlangquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:46 schreef Ama het volgende:
Poh 9.5 uur geslapen en geen 1x wakker geworden.
De entreeprijs.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat maakt imax beter dan een gewone bios?
Niet de IMAX 70mm wel digitale IMAX als het daarmee opgenomen is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen enkele bioscoop in Nederland kan IMAX in volle glorie draaien, als we dan toch zo gaan doen.
Ben ikquote:
Ik heb die laatste Mission Impossible in een gewone bios gezien, dat was de eerste film die ik in de bios keek sinds ik films in Blueray beeldkwaliteit thuis kan kijken. Geloof me, dat valt vies tegen als je beter gewend bent.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In IMAX heb je oordopjes nodigquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien ff IMAX proberenquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Dingen die je niet wil zien op je BIOS scherm:
Fixing (C:) Stage 1: 25% (1 of 2)
Goed, ik weet nu wel eindelijk welk onderdeel van m'n pc al zo lang problemen geeft.
Niet al op feesten je oren genoeg gesloopt hebben om daar geen last van te hebbenquote:
Dan is het nog erger zelfs, tinnitusquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet al op feesten je oren genoeg gesloopt hebben om daar geen last van te hebben
Jij was toch al af voordat geldige smoesjes kwamen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tilburg is voor mij de dichtstbijzijnde. Nou laat maar lekker.
Heb ik geen last vanquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is het nog erger zelfs, tinnitus
Ik zo nu en dan als ik in een luide omgeving ben geweest zoals een concert o.i.d., zelfs na het gebruik van oordopjes. Destijds te hard Happy hardcore geluisterd op m'n walkman denk ikquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik geen last van
Heb het geloof ik wel een heeeeeel klein beetje. Weet nog dat ik vroegah met een piep thuis kwam, maar die trok dan wel weer weg.
ja dan is het de hele dag feest in je oren.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:02 schreef STING het volgende:
[..]
Dan is het nog erger zelfs, tinnitus
Jep, meestal gelukkig na een week wel weer een stuk minder.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan is het de hele dag feest in je oren.
zolang het niet compleet doodstil is hoor ik 'm niet. Scheelt dat de versie bij mij redelijk licht is maar wel dat je denkt, misschien had ik vroeger niet eigenwijs moeten zijn en gewoon dopjes moeten dragen bij feestjes en gehoorbescherming als je met een zaag en boren bezig bent tijdens het klussen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, meestal gelukkig na een week wel weer een stuk minder.
*dookdookdookdookdookdook*quote:
Je weet wat je nu zegt he?quote:
Zonder thee nog tragerquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij was gelijk helemaal woedend zeker
ik word helemaal duizelig hiervan.quote:
Oh ja. Nou, ga dan maar lekker verder met lamballen op het strand dan.quote:
ben alweer thuis hoorquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja. Nou, ga dan maar lekker verder met lamballen op het strand dan.
Ik bespeur enige jaloezie hier.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh ja. Nou, ga dan maar lekker verder met lamballen op het strand dan.
Daar kun je ook lamballen!quote:
Valt wel mee. Ben niet zo jaloers aangelegdquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik bespeur enige jaloezie hier.
Vind ik dan ook geen voordeel.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een bonus toeslag van ¤3
*doubt*quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Valt wel mee. Ben niet zo jaloers aangelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |