Het is echt intens waardeloos dat Pathé exclusiviteit heeft in dit land. Er komt een prachtige gloednieuwe bioscoop in Leiden dat geen IMAX kan krijgen daardoor. Dat was 10 minuten fietsen, nu is de eerste bioscoop met imax waar ik kan komen 35 minuten rijden, Pathé Amsterdam Arena. De tweede Pathé Spui met 40 minuten fietsen, trein en lopen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit nog te overwegen of het de moeite waard is om daarvoor naar een IMAX bios te gaan, is niet zo heel ver weg (Pathe Leidsche Rijn) maar ik heb een prima bioscoop op 3 minuten fietsen zitten en ben wel lui.
Jij bent af.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk die film wel een keer als ie op hbomax komt.
Samequote:Op maandag 3 augustus 2026 09:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk die film wel een keer als ie op hbomax komt.
Waarom blokkeert Pathé dat dan?quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is echt intens waardeloos dat Pathé exclusiviteit heeft in dit land. Er komt een prachtige gloednieuwe bioscoop in Leiden dat geen IMAX kan krijgen daardoor. Dat was 10 minuten fietsen, nu is de eerste bioscoop met imax waar ik kan komen 35 minuten rijden, Pathé Amsterdam Arena. De tweede Pathé Spui met 40 minuten fietsen, trein en lopen.
Dat doe je niet even om een filmpje te pakken. Project Hail Mary wel direct na werk kunnen meepakken omdat ik dan alleen 5 minuten hoef te wandelen, dan is het het dik waard.
Ik loop de hele dag rond als zombie als ik dat heb.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:46 schreef Ama het volgende:
Poh 9.5 uur geslapen en geen 1x wakker geworden.
De IMAX in Leidsche rijn kan 'm niet op het bedoelde formaat afspelen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zit nog te overwegen of het de moeite waard is om daarvoor naar een IMAX bios te gaan, is niet zo heel ver weg (Pathe Leidsche Rijn) maar ik heb een prima bioscoop op 3 minuten fietsen zitten en ben wel lui.
Geen idee, weet niets meer dan dat ze het alleenrecht hebben. En dat weet ik alleen vanwege die nieuwe bioscoop in Leiden.quote:
Geen last van gelukkig.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik loop de hele dag rond als zombie als ik dat heb.
Geen enkele bioscoop in Nederland kan IMAX in volle glorie draaien, als we dan toch zo gaan doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
De IMAX in Leidsche rijn kan 'm niet op het bedoelde formaat afspelen.
Alleen die in Arena heeft die mogelijkheid.
Leidsche Rijn is 1.90:1 en Arena is 1.43:1
Wat dus betekent dat je een stuk van het beeld mist zoals het bedoeld is aan de onder en bovenkant
Dat is wel boemlangquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:46 schreef Ama het volgende:
Poh 9.5 uur geslapen en geen 1x wakker geworden.
De entreeprijs.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat maakt imax beter dan een gewone bios?
Niet de IMAX 70mm wel digitale IMAX als het daarmee opgenomen is.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen enkele bioscoop in Nederland kan IMAX in volle glorie draaien, als we dan toch zo gaan doen.
Ben ikquote:
Ik heb die laatste Mission Impossible in een gewone bios gezien, dat was de eerste film die ik in de bios keek sinds ik films in Blueray beeldkwaliteit thuis kan kijken. Geloof me, dat valt vies tegen als je beter gewend bent.quote:Op maandag 3 augustus 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In IMAX heb je oordopjes nodigquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien ff IMAX proberenquote:Op maandag 3 augustus 2026 09:59 schreef Nattekat het volgende:
Dingen die je niet wil zien op je BIOS scherm:
Fixing (C:) Stage 1: 25% (1 of 2)
Goed, ik weet nu wel eindelijk welk onderdeel van m'n pc al zo lang problemen geeft.
Niet al op feesten je oren genoeg gesloopt hebben om daar geen last van te hebbenquote:
Dan is het nog erger zelfs, tinnitusquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet al op feesten je oren genoeg gesloopt hebben om daar geen last van te hebben
Jij was toch al af voordat geldige smoesjes kwamen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tilburg is voor mij de dichtstbijzijnde. Nou laat maar lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |