ja en dat bedenk je je nu pas?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch wel lekker om eerst even een paar dagen geen ene flikker te hoeven doen als je vakantie hebt
@CherryLipsquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Wie heeft me zaterdag aangestoken?
Heb wat griep achtige verschijnselen
gr. gr. Odidoquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef Ama het volgende:
Sow wat een lading spam ineens weer de laatste 2 dagen in mijn mailbox.
Rip Koen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Kerst valt kut dit jaar, moest een beetje zuinig zijn met m'n dagen.quote:
Daarom was ik dus al een week voor ik op vakantie ging al vrij.quote:
Digitaal?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Goed en met u?quote:
Valt wel mee hoe kut dat valt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kerst valt kut dit jaar, moest een beetje zuinig zijn met m'n dagen.
ik ben er twee vrij, helaas kon ik het niet zo plannen dat ik nog vrij heb als ik terug kom van vakantie. Zit met een bruiloft halverwege. Dus was of weg er voor of weg er na. En er na scheelde 400 uur voor een week. Dus dat was het maar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom was ik dus al een week voor ik op vakantie ging al vrij.
Nieuwjaarsdag en Tweede Kerstdag vallen in het weekend, dat is knap matig. Maar goed, volgend jaar is het nog erger, moet ik je wel weer gelijk in geven.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe kut dat valt.
[..]
ik ben er twee vrij, helaas kon ik het niet zo plannen dat ik nog vrij heb als ik terug kom van vakantie. Zit met een bruiloft halverwege. Dus was of weg er voor of weg er na. En er na scheelde 400 uur voor een week. Dus dat was het maar.
Op ieder potje ook een potje.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje.
Weer een?quote:
Is voor mij alleen maar beter. Ik krijg vrij tussen kerst en oud en nieuw.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nieuwjaarsdag en Tweede Kerstdag vallen in het weekend, dat is knap matig. Maar goed, volgend jaar is het nog erger, moet ik je wel weer gelijk in geven.
Oh, wie waren er allemaal en waar was het?quote:
Inderdaad, heb al weer honger.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weer een?
Heeft wel weer lang genoeg geduurd.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Op ieder potje ook een potje.
Top of bottom?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Ik weet ook niet of ik het potje of het dekseltje ben.
Dekseltje denk ik.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
top=pot?quote:
Nah komt gewoon door de hoeflatie waardoor elke smeedijzeren rioolputdeksel denkt dat ze op een porseleinen theepot thuishoortquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dekseltje denk ik.
Probleem is dat we heel veel dekseltjes hebben maar vrij weinig potjes. Dus op ieder potje past wel een dekseltje, maar dan blijven er nog heel veel dekseltjes over.
het ventilatierooster stond hier nog openquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:23 schreef LTVDK het volgende:
Heb alle ramen dicht tegen de warmte. Hoorde net gelijk het luchtalarm amper meer
quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Gnorf.quote:
Ja ik hoorde heel vaag iets op de achtergrond en toen bedacht ik me dat het de eerste van de maand wasquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
het ventilatierooster stond hier nog open
anders had ik hem waarschijnlijk ook niet gehoord denk ik.
Misschien ben je wel een schaaltjequote:Op maandag 3 augustus 2026 12:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
aluminiumfolie om het af te dekkenquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een schaaltje
27 hier aan de kust.quote:
Ja, zou goed kunnen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Petridishquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis meequote:
gehequote:Op maandag 3 augustus 2026 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de airco net even uitgezet omdat ik het koud kreeg
Exact hetzelfde hier.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:32 schreef Moeraskat het volgende:
23 graden binnen. Airco aan. Rolluiken open
quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de airco net even uitgezet omdat ik het koud kreeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |