Genoeg vis in de zee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje.
pas je UI eens aan dan, want daar zit je baard op je hoofdquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet op m'n hoofd, maar heul saai en voorspelbaar op m'n wangen en kin en zo. Zoals vrijwel iedere man.
Ach, dat zitten we zelf ondertussen toch al, dus kan nog wel wat bij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Genoeg vis in de zee.
Vol PFAS, dat wel.
Heb je iets met baarden?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas je UI eens aan dan, want daar zit je baard op je hoofd
Nee, mijn UI is accuraat want m'n baard is grijs en ik ben ook grijs in m'n UIquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas je UI eens aan dan, want daar zit je baard op je hoofd
niet bepaald, de pincet heb ik alleen nodig voor het ienieminiesikje rechts onder mijn kin.quote:
woah een moeraspoesquote:
We zijn met z'n tweeën. Denk niet dat ik dat allemaal in m'n eentje had willen rijden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nachtje in de auto geslapen op IJsland in de winter; dan moet het in de zomer zeker te doen zijn.
Ga je alleen of heb je nog andere kattenvrienden die meegaan?
Ik dacht zoiets laatst gelezen te hebben inderdaad: https://speld.nl/2025/07/(...)e-allemaal-van-pfas/quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat zitten we zelf ondertussen toch al, dus kan nog wel wat bij.
Laten groeien joh! Dan kun je je sik over je schouder gooien als 'n eindbaas!quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet bepaald, de pincet heb ik alleen nodig voor het ienieminiesikje rechts onder mijn kin.
heb je zoveel was dat je er dagen vrij voor moet nemen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet vandaag echt even beginnen aan de was enzo... had achteraf misschien nog wel wat extra vrije dagen moeten inzetten afgelopen week al.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je zoveel was dat je er dagen vrij voor moet nemen?
Ivm je wasquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet vandaag echt even beginnen aan de was enzo... had achteraf misschien nog wel wat extra vrije dagen moeten inzetten afgelopen week al.
Schattigquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet bepaald, de pincet heb ik alleen nodig voor het ienieminiesikje rechts onder mijn kin.
Nee, maar het is toch wel lekker om eerst even een paar dagen geen ene flikker te hoeven doen als je vakantie hebtquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je zoveel was dat je er dagen vrij voor moet nemen?
Heftig welquote:
Covid FTW!quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Wie heeft me zaterdag aangestoken?
Heb wat griep achtige verschijnselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |