Voor jou is er ook een leuk iemandquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan maar genoegen nemen met een minder leuk iemand.
Is CL ook al verder?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alle leuke vrouwen zijn toch al bezet.
Dat sowieso. En waarschijnlijk sowieso te oud voor kat.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou is er ook een leuk iemand
Maar die kan voor Kat niet leuk zijn
Die is getrouwd met haar caafs tochquote:
'Hebben meer ervaring' heet dat!quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat sowieso. En waarschijnlijk sowieso te oud voor kat.
Is wel zo.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die is getrouwd met haar caafs toch
Boven de zogeheten DiCaprio-grens?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat sowieso. En waarschijnlijk sowieso te oud voor kat.
Je moet het toch ergens op lerenquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
'Hebben meer ervaring' heet dat!
quote:
Grijze baard zelfsquote:
Op een oude fiets moet je het leren en op een jonge uitproberen!quote:
Thanksquote:
quote:
Ook kaal inmiddels?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grijze baard zelfsGelukkig niet op m'n hoofd.
waar heb je je baard dan zitten?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Grijze baard zelfsGelukkig niet op m'n hoofd.
Ingewikkeld wel allemaal.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor jou is er ook een leuk iemand
Maar die kan voor Kat niet leuk zijn
Neenquote:
Ik heb nachtje in de auto geslapen op IJsland in de winter; dan moet het in de zomer zeker te doen zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:39 schreef Nattekat het volgende:
Heb nu een nieuwe plek uitgekozen als ultieme zuidelijke backup voor de zonsverduistering. Vandaag is dat de enige plek waar het helder is, dus die moest wel meegenomen worden.
De plek is op 15 minuten rijden van het vliegveld. De AirBnB is 3 uur rijden van het vliegveld. Dat zou zo intens kut zijn
hihiquote:
Tijd om en bezoekje aan het asiel te plannen voor twee of drie katten dus.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Match an sich zegt niet zo veel. Een behoorlijk percentage van de matches die ik heb heeft nooit geantwoord, en als we daarbij alle matches optellen die na een handjevol berichten al van de aardbodem verdwijnen zit ik wel al op 90%.
Datingapps zijn gewoon helemaal verrot, letterlijk op elk vlak. Dat swipen doe ik inmiddels ook amper meer, het maakt me helemaal hersendood.
Niet op m'n hoofd, maar heul saai en voorspelbaar op m'n wangen en kin en zo. Zoals vrijwel iedere man.quote:
Raarquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet op m'n hoofd, maar heul saai en voorspelbaar op m'n wangen en kin en zo. Zoals vrijwel iedere man.
Genoeg vis in de zee.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje.
pas je UI eens aan dan, want daar zit je baard op je hoofdquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet op m'n hoofd, maar heul saai en voorspelbaar op m'n wangen en kin en zo. Zoals vrijwel iedere man.
Ach, dat zitten we zelf ondertussen toch al, dus kan nog wel wat bij.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:43 schreef STING het volgende:
[..]
Genoeg vis in de zee.
Vol PFAS, dat wel.
Heb je iets met baarden?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas je UI eens aan dan, want daar zit je baard op je hoofd
Nee, mijn UI is accuraat want m'n baard is grijs en ik ben ook grijs in m'n UIquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
pas je UI eens aan dan, want daar zit je baard op je hoofd
niet bepaald, de pincet heb ik alleen nodig voor het ienieminiesikje rechts onder mijn kin.quote:
woah een moeraspoesquote:
We zijn met z'n tweeën. Denk niet dat ik dat allemaal in m'n eentje had willen rijden.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb nachtje in de auto geslapen op IJsland in de winter; dan moet het in de zomer zeker te doen zijn.
Ga je alleen of heb je nog andere kattenvrienden die meegaan?
Ik dacht zoiets laatst gelezen te hebben inderdaad: https://speld.nl/2025/07/(...)e-allemaal-van-pfas/quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat zitten we zelf ondertussen toch al, dus kan nog wel wat bij.
Laten groeien joh! Dan kun je je sik over je schouder gooien als 'n eindbaas!quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet bepaald, de pincet heb ik alleen nodig voor het ienieminiesikje rechts onder mijn kin.
heb je zoveel was dat je er dagen vrij voor moet nemen?quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet vandaag echt even beginnen aan de was enzo... had achteraf misschien nog wel wat extra vrije dagen moeten inzetten afgelopen week al.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je zoveel was dat je er dagen vrij voor moet nemen?
Ivm je wasquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet vandaag echt even beginnen aan de was enzo... had achteraf misschien nog wel wat extra vrije dagen moeten inzetten afgelopen week al.
Schattigquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet bepaald, de pincet heb ik alleen nodig voor het ienieminiesikje rechts onder mijn kin.
Nee, maar het is toch wel lekker om eerst even een paar dagen geen ene flikker te hoeven doen als je vakantie hebtquote:Op maandag 3 augustus 2026 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je zoveel was dat je er dagen vrij voor moet nemen?
Heftig welquote:
Covid FTW!quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Wie heeft me zaterdag aangestoken?
Heb wat griep achtige verschijnselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |