Correct en tevens juistquote:
quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik word zo loom van dit weer.
Weer niks deze maandquote:Helaas
dit keer heeft u niets gewonnen
Dit is met airco. Vannacht is het ook gewoon opgewarmd tot voorbij de 24.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Graadje of 22 in mn werkkamer. Ik klaag niet. Beneden is het ook maar 23, zonder airco.
Kijk, meiden willen testosteron, misschien zit het probleem daarquote:
Ik ga in september ook weer vulkanen beklimmenquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wil ik
In de verte ziet u de gletsjer die ik niet durf te beklimmen.
Wow die is zo high resquote:
Ze willen ook een hartslag. Gletsjers zijn levensgevaarlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kijk, meiden willen testosteron, misschien zit het probleem daar
Boeie, ik ben er ook nogquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze willen ook een hartslag. Gletsjers zijn levensgevaarlijk.
Ik ga na mijn vakantie een Bumbleprofiel opbouwen, dan mag jij de bio beoordelenquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Kat, mogen we je Tinder-profiel (of whatever app je gebruikt) zien en verbeteren? Alleen de tekst is ook goed
Jaaaa toe toe toe.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:37 schreef RockNijntje het volgende:
Kat, mogen we je Tinder-profiel (of whatever app je gebruikt) zien en verbeteren? Alleen de tekst is ook goed
https://www.ikea.com/nl/n(...)ichtblauw-s09606716/quote:
Woooooewquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga na mijn vakantie een Bumbleprofiel opbouwen, dan mag jij de bio beoordelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |