Het is nu nog redelijk te doen met 25 graden binnen, warmt hier meestal pas eind van de dag flink opquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de airco net even uitgezet omdat ik het koud kreeg
Herkenbaar.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb de airco net even uitgezet omdat ik het koud kreeg
Niet doenquote:
Waarom ga je dan ook nu kamperenquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wil niet weten hoe warm het intussen in de tent is.
Deze mening deel ik. Van harte zelfs.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
Ik vind Bert Visscher irritant. #durftoetegeven
De.helm is het allerbelangrijkste.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom ga je dan ook nu kamperen
Heeft Bert Visscher je dan niks geleerd
Oja, ik moet de ventilatie uitzetten.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:23 schreef LTVDK het volgende:
Heb alle ramen dicht tegen de warmte. Hoorde net gelijk het luchtalarm amper meer
Ik kan hem ook niet uitstaan, in tegenstelling tot bijv. een Jochem Myjer.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
Ik vind Bert Visscher irritant. #durftoetegeven
Lekker passief agressiefquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
Ik app mijn vader later vanmiddag wel: was gezellig in Duitsland.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:42 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan hem ook niet uitstaan, in tegenstelling tot bijv. een Jochem Myjer.
quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De.helm is het allerbelangrijkste.
Zijn reactie:quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:43 schreef Ama het volgende:
Ik app mijn vader later vanmiddag wel: was gezellig in Duitsland.
Had ik vanmorgen ook. Zo lang ik in bed lig prima. Maar zodra ik er uit ben en op die verdieping nog ff wat dingen ga doen moet hij uit want koud. 16 graden daarquote:
16 damnquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ook. Zo lang ik in bed lig prima. Maar zodra ik er uit ben en op die verdieping nog ff wat dingen ga doen moet hij uit want koud. 16 graden daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |