Perfect om in te slapen. Heb het liefst 11. Maar dat wil kater niet.quote:
11 is ook wel beetje extreem ja.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Perfect om in te slapen. Heb het liefst 11. Maar dat wil kater niet.
We komen allemaal bij jou slapenquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had ik vanmorgen ook. Zo lang ik in bed lig prima. Maar zodra ik er uit ben en op die verdieping nog ff wat dingen ga doen moet hij uit want koud. 16 graden daar
Ik zou in Scandinavië moeten wonen denk ikquote:
Of je koopt lekker zelf een aircoquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We komen allemaal bij jou slapen
Irritant druk mannetje met twee leuke stukjes in zijn hele comedie carrièrequote:Op maandag 3 augustus 2026 12:39 schreef Ama het volgende:
Ik vind Bert Visscher irritant. #durftoetegeven
Oh nee hoor, dat doe ik zelf ook.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of je koopt lekker zelf een airco![]()
Je wil niet bij mij slapen want ik ga zestien keer per nacht m’n bed uit om te plassen. Dus daar wordt je vast wakker van
Ik had dan allang een slangetje geregeldquote:Op maandag 3 augustus 2026 12:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of je koopt lekker zelf een airco![]()
Je wil niet bij mij slapen want ik ga zestien keer per nacht m’n bed uit om te plassen. Dus daar wordt je vast wakker van
ja vastquote:Op maandag 3 augustus 2026 13:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had dan allang een slangetje geregeld
Nog erger!quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh nee hoor, dat doe ik zelf ook.
Succes met overlevenquote:
Ik heb nergens last van, dus van mij zal het niet zijn geweest...quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:54 schreef Koen66 het volgende:
Wie heeft me zaterdag aangestoken?
Heb wat griep achtige verschijnselen
Nou... twee?quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:46 schreef Karzai het volgende:
Hoeveel sterren geef je deze @:dr_flash, ik schat zeker 10 meter terreinwinst naar de bushalte
[ afbeelding ]
Graadje of 22 in mn werkkamer. Ik klaag niet. Beneden is het ook maar 23, zonder airco.quote:Op maandag 3 augustus 2026 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
#flex
Nou ja, voor wat het waard is.
oh dat scheelt. Word je niet uit de troika gegooid.quote:Op maandag 3 augustus 2026 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
De wolven houden nu vast een siësta, dus dat scheelt weer
Is van onder de rivierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |