Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
en een broodje rosbief
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien krijg jij ook nog wel regen![]()
Gisteren een beetje regen gehad in de avond
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kijk dan @Schakeltopia je hebt zelfs de 6de plaats gehaald
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:37 schreef Dotteke het volgende: [..] DIe in de nacht was niet zo heftig dan die van gisteren.
Kunnen ze er verder niets iets aan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier gisteren een flinke bui, was ik zo blij mee hoefde ik de plantenbakplantjes geen water te gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heeft flink wat punten gepaktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Kijk dan @:Schakeltopia je hebt zelfs de 6de plaats gehaald![]()
![]()
Als het binnen een uur na die laatste medicatie niet onder de 100 was had ik van die klappen gekregen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kunnen ze er verder niets iets aan doen?
Maar nee het moet nog erger worden voor ze je er aan kunnen helpenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht even een raampje open te doen vanwege het weerbericht, maar er komt alleen warme lucht binnen
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.![]()
Ja hij was gezellig aan het bolken, heeft zich goed naar boven gewerktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die kun je beter nog even dicht latenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Mikeytt het volgende:
Ik dacht even een raampje open te doen vanwege het weerbericht, maar er komt alleen warme lucht binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar daar zit je eigelijk ook niet op te wachtenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het binnen een uur na die laatste medicatie niet onder de 100 was had ik van die klappen gekregen.
Maar nee het moet nog erger worden voor ze je er aan kunnen helpen![]()
![]()
Warmte hier is wegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Yep gewoon kletsen en de punten komen vanzelfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij was gezellig aan het bolken, heeft zich goed naar boven gewerkt![]()
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar daar zit je eigelijk ook niet op te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toch, en Schakel is altijd gezelligquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep gewoon kletsen en de punten komen vanzelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raam gedicht en airco maar weer aangezetquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die kun je beter nog even dicht laten![]()
Deze nacht wordt het gelukkig wel 13
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is een goed vooruitzicht die 13 graden dan krijg het huis ook weer kans om af te koelenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Raam gedicht en airco maar weer aangezet![]()
Deze nacht wordt het gelukkig wel 13Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, en Schakel is altijd gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat het begin volgende week weer tegen de 30 graden gaat worden
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik voorspel flinke nattigheid in het najaar
Is wel veel water nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik voorspel flinke nattigheid in het najaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zou wel goed zijn, als het flink ging regenen.quote:
Maarja, dan komt daar weer geklaag over
het is nooit voor iedereen goed, de een houdt van de zon de ander van sneeuwquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn, als het flink ging regenen.
Maarja, dan komt daar weer geklaag over
Ik heb liever warmte dan sneeuw.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het is nooit voor iedereen goed, de een houdt van de zon de ander van sneeuwCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik weet het, jij bent een warmte man.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb liever warmte dan sneeuw.
Dan wordt je deze zomer goed verwend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb liever warmte dan sneeuw.
Op zich vind ik deze zomer ook wel heel prima, alleen wel zorgelijk de droogteUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:31 schreef kree het volgende:
ney iyereesert me wel rest ai te lijjstere? mening over.![]()
ik ga niet eens moeite nemen om het te begrijpen als die zelf geen moeite neemt om een duidelijke zin te formulerenquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga niet eens moeite nemen om het te begrijpen als die zelf geen moeite neemt om een duidelijke zin te formuleren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kan de helft maar begrijpen van zijn post berichtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga niet eens moeite nemen om het te begrijpen als die zelf geen moeite neemt om een duidelijke zin te formuleren![]()
![]()
Ja dat is niet best die droogtequote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan wordt je deze zomer goed verwend.
Op zich vind ik deze zomer ook wel heel prima, alleen wel zorgelijk de droogteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef Lovely het volgende:
Stomme muggen in huis, sla er 3 dood komen er weer 4 bijCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Het valt nu wel mee maar als ik even de deur openlaat zijn er zo weer 2 binnen inderdaad. Maar de vliegenmepper ligt hier onder handbereik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had er nooit zoveel last van,hooguit 1 of 2..
Tja die heb ik ook hier liggen,maar zodra je die pakt zijn ze gevlogen hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt nu wel mee maar als ik even de deur openlaat zijn er zo weer 2 binnen inderdaad. Maar de vliegenmepper ligt hier onder handbereik.![]()
![]()
Ben blij met mijn horren zelden tot nooit een mug binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Blubber de blubWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben jij verdwaald?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Mikeytt het volgende:
Ik dacht even een raampje open te doen vanwege het weerbericht, maar er komt alleen warme lucht binnen
Goedemiddag iedereen!![]()
Zolang het maar tegen de 30C blijft en niet er over heen pfffquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie dat het begin volgende week weer tegen de 30 graden gaat worden![]()
Liever niet boven de 25 gradenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zolang het maar tegen de 30C blijft en niet er over heen pfff![]()
We zijn om half één vertrokken uit wmv. Volgens berekening hadden we nu ongeveer de grens al bereikt moeten hebben.
Onze huidige locatie : https://maps.app.goo.gl/smqiRx5bEL6Hm5Ef7?g_st=ac
A10 volledig dicht voor onze neus net nadat we ons ontsnappingspunt voorbij warenruim anderhalf uur in de file gestaan
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
O dat is balen, maar veel wegen zijn ook dicht of niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:54 schreef DJMO het volgende:
We zijn om half één vertrokken uit wmv. Volgens berekening hadden we nu ongeveer de grens al bereikt moeten hebben.
Onze huidige locatie : https://maps.app.goo.gl/smqiRx5bEL6Hm5Ef7?g_st=ac
A10 volledig dicht voor onze neus net nadat we ons ontsnappingspunt voorbij warenruim anderhalf uur in de file gestaan
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
verstandig ;Pquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan wordt je deze zomer goed verwend.
Op zich vind ik deze zomer ook wel heel prima, alleen wel zorgelijk de droogteDo what you love, love what you do!![]()
Sommigen drinken dit met alcoholquote:
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
![]()
mijn neefjes helemaal bezig met bouwen model raketten enzo.
Naja ze weten de hel nog niet die die wiskunde heet voor zover. haarja tis leuk om ze te zien doen enzo.
mijn kleine astronauten.
Do what you love, love what you do!![]()
Indd, anders had je wel dan gebruikt in plaats van alsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:18 schreef kree het volgende:
wie weet btw, ze zijn slimmer als ik bn btw `;p![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Indd, anders had je wel dan gebruikt in plaats van als
Dat vind ik ook van formele e-mails van managers... Als daar van die d/t fouten inzitten, dan daalt voor mij de waarde van zo'n e-mail direct.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Mails van managers gewoon niet openen, dan heb je daar ook geen last van.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
En dan worden zulke e-mails ook met hoge urgentie verstuurd, met zo'n uitroeptekentje. Alsof ik die dingen daarom sneller ga lezen.
Huidige status van werkmailquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan worden zulke e-mails ook met hoge urgentie verstuurd, met zo'n uitroeptekentje. Alsof ik die dingen daarom sneller ga lezen.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huidige status van werkmail
[ afbeelding ]
Ik heb mijn Inbox altijd zo leeg mogelijk. Of het betreffende mailtje is afgehandeld danwel gelezen en daarom ergens in een archief of zit in een apart mapje.
Momenteel heb ik 0 e-mails in mijn Inbox.
boks ouwequote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Negeren kan je lerenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb mijn inbox altijd zo leeg mogelijk. Of het is afgehandeld danwel gelezen of zit in een apart mapje, gerubriceerd op onderwerp.
Momenteel heb ik 0 e-mails in mijn Inbox.
En dan krijg je van die "Heb je mijn mail nog niet gelezen? Ik wacht al een kwartier op antwoord"quote:
herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan krijg je van die "Heb je mijn mail nog niet gelezen? Ik wacht al een kwartier op antwoord"Do what you love, love what you do!![]()
ik kreeg mail van me zusje. of we zeilbootje keertje gingen huren.
LOL nu is dat lang terug, maar denk kan het nog wel.Do what you love, love what you do!![]()
omg. nou als het dat bij mij was had ik wss probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
Ze weten inmiddels dat het antwoord daarop standaard nee is, vaak gevolg door "als je een asynchroon communicatiemiddel gebruikt kan je geen antwoord verwachten"...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan krijg je van die "Heb je mijn mail nog niet gelezen? Ik wacht al een kwartier op antwoord"I'm surrounded by morons!
Zo het voelt warm en benauwd aan, lijkt net tegen de 30 maar het is 24Uw ADH vitamine Worst
Komt vast door de zeewind daaroquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zo het voelt warm en benauwd aan, lijkt net tegen de 30 maar het is 24@EvilSkittle
Smile, it's free therapy.![]()
jullie werken wss in andere sector, voor mij is dit Werkvoorbereiding <> uitvoeren.
Dus ik wil nog wel eens ff agressief vragen dan als ik iets heb wat ik moet uitvoeren en er een werkvoorbereider lekker thuis zit aan de koffie of bezig met kinderen. thuiswerk.......Do what you love, love what you do!![]()
Dus ze moeten jou telefonisch stalkenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze weten inmiddels dat het antwoord daarop standaard nee is, vaak gevolg door "als je een asynchroon communicatiemiddel gebruikt kan je geen antwoord verwachten"...Uw ADH vitamine Worst
als ze het goed voorbereiden is het btw geen probleem. maarrre. beetje te makkelijk in en altijd thuis enzo en moet je 3 x bellen.Do what you love, love what you do!![]()
Sommigen proberen dat, maar ik vergeet vaak mijn telefoon uit mijn rugzak te halen, dus dat helpt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus ze moeten jou telefonisch stalken
Dus ja, dan komen mensen naar mijn bureau toe. Gelukkig niet vaak.I'm surrounded by morons!
Dat wordt ook vaak aangemoedigd, op kantoor, om gewoon even bij elkaar langs te lopen ipv te Teamsen of te bellen of te mailen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sommigen proberen dat, maar ik vergeet vaak mijn telefoon uit mijn rugzak te halen, dus dat helpt niet.
Dus ja, dan komen mensen naar mijn bureau toe. Gelukkig niet vaak.
meeste van jullie hebben beetje aansturende functies he? vanaf kantoor?
wat btw niet erg is.
maar ik ben dan uitvoerende en heb hun soms gewoon nodig. en helpt niet onwijs dat ze niet te bereiken zijn. of weer ergens, al dan niet thuis, zijn.
fuck me. als je het voor me voorbereid verwacht ik ook voorbereid en niet dat ik t nog uit moet zoeken. en al helemaal niet als er uitvoeren is met weet ik veel anderen weer niet dat je niet te bereiken. bent.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga mezelf even aanmoedigen om naar huis te fietsen nu het eventjes niet regentquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt ook vaak aangemoedigd, op kantoor, om gewoon even bij elkaar langs te lopen ipv te Teamsen of te bellen of te mailen.
Weekend, woop woop
Dat moet je dan met die uitvoerende bespreken, dat je de bereikbaarheid slecht vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef kree het volgende:
meeste van jullie hebben beetje aansturende functies he? vanaf kantoor?
wat btw niet erg is.
maar ik ben dan uitvoerende en heb hun soms gewoon nodig. en helpt niet onwijs dat ze niet te bereiken zijn. of weer ergens, al dan niet thuis, zijn.
fuck me. als je het voor me voorbereid verwacht ik ook voorbereid en niet dat ik t nog uit moet zoeken. en al helemaal niet als er uitvoeren is met weet ik veel anderen weer niet dat je niet te bereiken. bent.
Of gooi deze kwestie eens in een teamoverleg, die jullie neem ik aan geregeld hebben?
Elk beroep of functie heeft zijn voor en tegen. Die werkvoorbereider heeft vast ook kritiek op de manier waarop jullie zijn opdrachten uitvoeren?Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
nou je moet wel in ZO wonen. want geen druppel hierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even aanmoedigen om naar huis te fietsen nu het eventjes niet regent
Weekend, woop woop
NOquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou je moet wel in ZO wonen. want geen druppel hierI'm surrounded by morons!
geloof me. gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet je dan met die uitvoerende bespreken, dat je de bereikbaarheid slecht vindt.
Of gooi deze kwestie eens in een teamoverleg, die jullie neem ik aan geregeld hebben?
Elk beroep of functie heeft zijn voor en tegen. Die werkvoorbereider heeft vast ook kritiek op de manier waarop jullie zijn opdrachten uitvoeren?
en idd dit werkt twee kanten op ook, heb je helemaal gelijk in. voorbereiding<>uitvoerend.Do what you love, love what you do!![]()
Het heeft hier (in het noorden) wel geregend. Nu is het droog, maar benauwd.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even aanmoedigen om naar huis te fietsen nu het eventjes niet regent
Weekend, woop woop
Uw ADH vitamine Worst
oeh, vergeet ik de wasmachine aan te zetten. Moment....Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Jij zit nu toch ook thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:43 schreef kree het volgende:
jullie werken wss in andere sector, voor mij is dit Werkvoorbereiding <> uitvoeren.
Dus ik wil nog wel eens ff agressief vragen dan als ik iets heb wat ik moet uitvoeren en er een werkvoorbereider lekker thuis zit aan de koffie of bezig met kinderen. thuiswerk.......Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Nee.quote:I'm surrounded by morons!
ja maar dit is heel ander verhaal en weet iedereen ook danquote:
Tis anders als wvb iets planned (maanden van tevoren al meestal). E ik krijg al incompleet verhaal als wie het moet uitvoeren.
Dat nog tot daar aan toe, maar als de betreffende wvb dan ook niet te bereiken is op datum van uitvoering. daar heb ik problemen mee.Do what you love, love what you do!![]()
Je weet toch wel waar Fogel woont? Dat is algemeen bekend.quote:
Kaart het aan, dat je last heb met het uitvoeren van je werkzaamheden door de matige bereikbaarheid van de werkvoorbereider.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dit is heel ander verhaal en weet iedereen ook dan
Tis anders als wvb iets planned (maanden van tevoren al meestal). E ik krijg al incompleet verhaal als wie het moet uitvoeren.
Dat nog tot daar aan toe, maar als de betreffende wvb dan ook niet te bereiken is op datum van uitvoering. daar heb ik problemen mee.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
nou hou het niet bij enzo. en voor dit ff ook geen zin om te checken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar Fogel woont? Dat is algemeen bekend.
Nou zo moeilijk bijhouden is het niet hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou hou het niet bij enzo. en voor dit ff ook geen zin om te checken.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
* gebrokenglas schudt zijn hoofd en gaat verder met zijn kibbeling.
heb ik gedaan hoor. ik zeg het hier maar ff voor het idee. voor jullie denken die uitvoerende kree klootzak doet niksquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kaart het aan, dat je last heb bij het uitvoeren van je werkzaamheden door de matige bereikbaarheid van de werkvoorbereider.
ik liep en loop er tegenaan.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe kom je daar nu weer bij, dat we denken dat je niks doet.
kibbelingetje..... nice.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schudt zijn hoofd en gaat verder met zijn kibbeling..
jullie niet, maar vanuit management mss denken ze zo wel. want zien alleen papieren en resultaten en wie er goed mee kunnen schermen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kom je daar nu weer bij, dat we denken dat je niks doet.
De gewone man op de vloer zien ze niet. en oke. tis nog niet heel erg. maar ik zie dit wel.
Weet je het maakt geen reet uit wat je kent????? of kunt doen dus, meer belangrijker is wie je kent en goed meelulullen. naja dan snappen jullie mij he?
ik kom niet hogerop sowieso niet. niet zonder hbo te doen ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Van hoelang is dit?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kon ik ook nemen maar dat doe ik de volgende keer wel.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja het is vies buiten, hier is het helaas nog 26 gradenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zo het voelt warm en benauwd aan, lijkt net tegen de 30 maar het is 24Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
nog steeds btw snapt t bedrijfsleven niet dat ze technische mensen wat harder nodig hebben?
ja we kunnen ze niet. inden dus huren we in??? OKE. krijg je ongekwalificieerd personeel uit oostblok of erger die neit eens woord engels kunnen. laat staan btw NL
LOL deze fout heeft de techniek 20 jaar terug al gemaakt, vannne dat technische mensen. ach joh die kunnen we wel schijntje betalen.
Meer te wachten op techniek en ICT.
LOL
nou ik zie het tegendeel ontstaan, ik wacht op de hoge loonstijgingen in uitvoering techniek. Want voor zeker die nodig zijn nu des te meer.Do what you love, love what you do!![]()
ik voorzie grote toekomsten mensen, in uitvoering en explosie stijgende loonschalen.Do what you love, love what you do!![]()
Jaar of 8, dus valt mee.quote:I'm surrounded by morons!
Lol. Sommige zitten dan lang op antwoord te wachtenquote:
lol zijn jullie me al zat? want kan hier ff over doorgaan nog en hoe ze technisch personeel als de lolletjes behandelt hebben. jaren n jaren lang.
en de hle school sector om zeep geholpen.
Maar oke. geen zin in
Inderdaad. Ik krijg tientallen mails per dag maar daar zitten ook de systeemmails bij. En netjes via Outlook regels gaan die allemaal in een aparte map.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
gehele nee ik wil geen drama makenquote:
maar oke techneuten die het hele lange leven doen net als ik denk snappen wat ik bedoel.
bedoel tja mss moet je een sleutel naar links draaien ofzo ipv rechts om open te doen?
serieus tot zover is het gekomen al als wat aangenomen wordt nu.
en dat is wtv niet eens mijn vak, laat staan wat ik zie op elektra gebied. tis af entree gewoon niet verantwoord.Do what you love, love what you do!![]()
Waaron quote je mij, wat heeft deze post met mijn post te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
gehele nee ik wil geen drama maken
maar oke techneuten die het hele lange leven doen net als ik denk snappen wat ik bedoel.
bedoel tja mss moet je een sleutel naar links draaien ofzo ipv rechts om open te doen?
serieus tot zover is het gekomen al als wat aangenomen wordt nu.
Uw ADH vitamine Worst
omdat ik het gezellig vond om maar ff met jou te kletsen....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waaron quote je mij, wat heeft deze post met mijn post te maken
LOL geen reden voor verder. toeval. moest iemand quoten
Laat ik maar lekker mijn niet vernieuwende 1000 keer vertelde mening maar weer eens doordrukken als een ongevraagde dickpicUw ADH vitamine Worst
Ik zit aan de patatquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
*drumroffel*MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het gedicht van deze maand heet: gedicht
Gedicht
Een andere winnares was in zicht
Het gat is groot, zo klonk het bericht
maar Dotteke heeft het gedicht
Minder vanzelfsprekend dan het lijkt
Maar toch: naarmate de tijd verstrijkt
is de uitkomst toch hetzelfde, zo blijkt
Kunstmatige intelligentie wist 't zeker
Deze maand krijgt een ander de beker
Maar lange adem bleek een spelbreker
Absolute zekerheid, zeiden de modellen
Die konden al een winnaar voorspellen
Maar kunnen ChatGPT en Grok wel tellen?
Het antwoord luidt nee, vanzelfsprekend
Met @Dotteke hadden de AI-tools niet gerekend
Zij had niet voor deze uitkomst getekend
Ze deed er een ouderwets schepje bovenop
Snel liep ze in, soms gehinderd door Rob
De voorspelling van AI bleek een flop
Dotteke kon die wiskunde echt niet gedogen
"Bolken is hard werken", geen woord aan gelogen
Hard werken loont, de marge slonk zienderogen
Zo kwam vanzelf de maandzege in zicht
Gefeliciteerd, wéér hetzelfde winnaarsbericht
én Dotteke heeft het gedicht.
Homijn, 23 juli 2026
![]()
![]()
?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik neig naar iets anders als rock op muziek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Homijn het volgende:
Met @Dotteke hadden de AI-tools niet gerekend
Dank je wel Homijnquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Homijn het volgende:
Gedicht
Met @:Dotteke hadden de AI-tools niet gerekend
Homijn, 23 juli 2026
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo is het en niet anders.
AI Gemini:quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:54 schreef hemarookworst het volgende:
AI model is ook maar ceteris paribus
Ceteris paribus is een Latijnse uitdrukking die letterlijk betekent: "onder gelijke omstandigheden" of "waarbij al het andere gelijk blijft."
Het is een fundamenteel concept in onder meer de economie, de exacte wetenschappen, de logica en de filosofie. Het wordt gebruikt om de relatie tussen twee specifieke variabelen te isoleren door aan te nemen dat er geen externe factoren zijn die de uitkomst beïnvloeden.
Wanneer je een complex systeem analyseert, veroorzaakt een verandering in één variabele vaak een kettingreactie aan neveneffecten. Ceteris paribus stelt je in staat om een gecontroleerde, theoretische testomgeving te creëren: "Als X verandert, zal Y gebeuren — aangenomen dat er verder niets verandert."
oke helemaal allemaal andere parameters op gegeven. tis nog steeds slecht denk. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
Ja toch niet danquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
AI Gemini:
Ceteris paribus is een Latijnse uitdrukking die letterlijk betekent: "onder gelijke omstandigheden" of "waarbij al het andere gelijk blijft."
Het is een fundamenteel concept in onder meer de economie, de exacte wetenschappen, de logica en de filosofie. Het wordt gebruikt om de relatie tussen twee specifieke variabelen te isoleren door aan te nemen dat er geen externe factoren zijn die de uitkomst beïnvloeden.
Wanneer je een complex systeem analyseert, veroorzaakt een verandering in één variabele vaak een kettingreactie aan neveneffecten. Ceteris paribus stelt je in staat om een gecontroleerde, theoretische testomgeving te creëren: "Als X verandert, zal Y gebeuren — aangenomen dat er verder niets verandert."Uw ADH vitamine Worst
Vrij vandaag?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:06 schreef kree het volgende:
[..]
heb ik gedaan hoor. ik zeg het hier maar ff voor het idee. voor jullie denken die uitvoerende kree klootzak doet niks
ik liep en loop er tegenaan.![]()
Lekker, zolang je het niet besteedt aan negatief doen op internetUw ADH vitamine Worst
Leuk hoor. Alleen: wie is Dotteeke? Is dat Dotteke met een tekenbeet?quote:MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hahaha ja doet ie elke keer dot teeke.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:05 schreef Homijn het volgende:
[..]
Leuk hoor. Alleen: wie is Dotteeke? Is dat Dotteke met een tekenbeet?
anayway hoe wel we allemaal weten hoe raar eruit komt, ach vond t weer grappig,
Zal nog ff andere versie doen. , maar dat dot teek daar komt ai nog even niet uit
Ik denk dat je sommige termen gewoon handmatig moet aanpassen. Dottukke, bijvoorbeeld. En ook geen "@Dotteke" laten staan, want dan zingt -ie die "at" ook mee.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja doet ie elke keer dot teeke.
anayway hoe wel we allemaal weten hoe raar eruit komt, ach vond t weer grappig,
Zal nog ff andere versie doen. , maar dat dot teek daar komt ai nog even niet uitMED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
ja dar kan wss. maar niet zover mee in gegaan. zal eens proberen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:11 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik denk dat je sommige termen gewoon handmatig moet aanpassen. Dottukke, bijvoorbeeld. En ook geen "@:Dotteke" laten staan, want dan zingt -ie die "at" ook mee.. andere kant is het de moeite waard vind het zo wel grappig ook
Woordkunstenaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:52 schreef Homijn het volgende:
Gedicht
Met @:Dotteke hadden de AI-tools niet gerekend
Homijn, 23 juli 2026
![]()
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
HoofdpijnWerewolf
BlubWerewolf
wacht tis simpeler te editen. zet gewoon "Dot". omg nu al benieuwd.Do what you love, love what you do!![]()
Laat dat maar aan Homijn over, die is er beregoed inquote:
tis onwijs gaaaaaan we naar de TT enzo. LOL
haha ach. ik vind t grappig.Do what you love, love what you do!![]()
tis voor wie het leuk vind, je hoeft niet, ik vind t wel grappig btw.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik luister die dingen niet hoor kree.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben weer naar Jive Bunny geswitcht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:28 schreef kree het volgende:
https://suno.com/s/4BYRAb04MWGKs1Jz
of deze?
https://suno.com/s/mBStlRE6ipgCEmPy
zonder dot teek nu
haha ja joh. tis maar voor de grap dit, maar oke liedje bij je gedichtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben weer naar Jive Bunny geswitcht.
nou dat voor daR![]()
Vond zelf deze t leukste trouwens.
https://suno.com/s/mBStlRE6ipgCEmPySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
zo tegen dat AI want als muzikant speelt t mij uit de wereld.
Naja ik hang er niet vanaf van leven. anderen mss wel, dat is dan jammer. al met al vermaak ik me btw prima met die AI shit.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt en in de OP staat ook de lijstquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:53 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat het om bepaalde tijden is.![]()
Oh ik postte hier vroeger wel eens met een vergeten account en ik dacht dat het vaker was.quote:Stacy's mom has got it going on.![]()
Ah nou na mijn weten, maar 4 x per dagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:57 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Oh ik postte hier vroeger wel eens met een vergeten account en ik dacht dat het vaker was.![]()
![]()
Ik heb ook weekendquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:03 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Heb jij ook al weekend of werk je nog? (of moet nog werken)![]()
![]()
![]()
We hebben Osnabrück in zicht! Ik hwrhaal: we hebben Osnabrück in zicht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:07 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben Osnabrück in zicht! Ik hwrhaal: we hebben Osnabrück in zicht!Dat is altijd balen, als je in de file terecht komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We hebben dik drie uur vertraging opgelopen. We hadden er al moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is altijd balen, als je in de file terecht komtIk heb er één en ik ben er trots op
Stukje wandelen denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog geen plannen
Zie ik morgen wel weer
Jij al wel plannen?Stacy's mom has got it going on.![]()
[ afbeelding ]
We hebben Osnabrück in zicht! Ik hwrhaal: we hebben Osnabrück in zicht!moet zeggen de tijden door Duitsland en heerlijk 500km snelweg vond ik wel een stuk van heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Volgende keer maar met de treinquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
We hebben dik drie uur vertraging opgelopen. We hadden er al moeten zijn.![]()
Zo dat is wel veel. Nu maar gas erop![]()
Ja 's ochtends nog wel te doen gelukkig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik ook weer doen. Maar momenteel weinig zin in
Komt ook door t warme weer enzStacy's mom has got it going on.![]()
Gister helemaal zeiknat geregend bij een concert, omdat mijn regenjas niet helemaal waterdicht bleek te zijn. Vanavond weer concert (morgen ook) en uiteraard regen voorspeld. Dus net maar even naar het winkelcentrum gesjouwd, bij de eerste winkel hadden ze niks wat me beviel, bij de tweede een precies goede regenjas gevonden met zakken op de juiste plek en de 'stof' (plasticmeuk goretex gedoe) voelde ook goed aan. Maar echt he, wie verzint het dat 6999NOK de juiste prijs is voor zo'n jas?
[ afbeelding ]
We hebben Osnabrück in zicht! Ik hwrhaal: we hebben Osnabrück in zicht!Ik zie DeventerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Welke concerten ga je heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef Fogel het volgende:
Gister helemaal zeiknat geregend bij een concert, omdat mijn regenjas niet helemaal waterdicht bleek te zijn. Vanavond weer concert (morgen ook) en uiteraard regen voorspeld. Dus net maar even naar het winkelcentrum gesjouwd, bij de eerste winkel hadden ze niks wat me beviel, bij de tweede een precies goede regenjas gevonden met zakken op de juiste plek en de 'stof' (plasticmeuk goretex gedoe) voelde ook goed aan. Maar echt he, wie verzint het dat 6999NOK de juiste prijs is voor zo'n jas?Stacy's mom has got it going on.![]()
next is filmpije ervan maken met die tekst liedjes. in de zin van animatie want weet dat t kan.
naja we zien wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hoeveel euro is dat? Ik ben te lui om het aan Google te vragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef Fogel het volgende:
Gister helemaal zeiknat geregend bij een concert, omdat mijn regenjas niet helemaal waterdicht bleek te zijn. Vanavond weer concert (morgen ook) en uiteraard regen voorspeld. Dus net maar even naar het winkelcentrum gesjouwd, bij de eerste winkel hadden ze niks wat me beviel, bij de tweede een precies goede regenjas gevonden met zakken op de juiste plek en de 'stof' (plasticmeuk goretex gedoe) voelde ook goed aan. Maar echt he, wie verzint het dat 6999NOK de juiste prijs is voor zo'n jas?Ik heb er één en ik ben er trots op
Mij negeert ze , wat is ergerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Doe je vaker zo tegen nieuwe users? Goed voorbeeld.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja, hier in DTS wel, zeker als ze te familiair / bekend zijn met de oude garde.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Doe je vaker zo tegen nieuwe users? Goed voorbeeld.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik negeer je niet, ik zit op de wc langs de snelweg en probeer juist alles te beantwoordenquote:
Ik was eerder een user rond 2021 @manmethetplan . Ik weet niet waarom ik dan direct een kloon ben?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, hier in DTS wel, zeker als ze te familiair / bekend zijn met de oude garde.Stacy's mom has got it going on.![]()
valt wat over te zeggen dit enzio?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat? Ik ben te lui om het aan Google te vragen.
kweet niet hoor wil best bvrijgvig zijn. maar als het op manier van.... dan bn ik snel weg.Do what you love, love what you do!![]()
Oh jee sterkte!!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik negeer je niet, ik zit op de wc langs de snelweg en probeer juist alles te beantwoorden
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Vanavond Espend Lind en Bertine Zetzitz (zo spel je het vast niet), morgen Violet Road.quote:I'm surrounded by morons!
Deel door 11 ongeveer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat? Ik ben te lui om het aan Google te vragen.I'm surrounded by morons!
Oh hmm niet mijn soort muziek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanavond Espend Lind en Bertine Zetzitz (zo spel je het vast niet), morgen Violet Road.Stacy's mom has got it going on.![]()
naja. laat ook maar ik wil er zo weer wat op zeggen? maar wat is t nut eigenlijk?
tis heel simpel bevolking hier wordt genaaid op elke euro op t moment door iets wat wij als EU dit wilden.
oja. USA vraagt EU. jullie moeten wel betalen hoor anders beschermen wij die straat niet>?
who de fucking mongol zorde btw voor het eerst problemen met die straat en dat ie geblokt. werd? en nu moeten wij betalen?
Donder maar op USA. althans niet de mensen. maar met die politiek ben ik wel klaar. en zo zouden ze ook daar moeten zien.Do what you love, love what you do!![]()
owh wacht tis uit terrorisme excuus van usa. zeg maar zelfde als met ze de fucking4 oorlogen niet gelijk in waren
Iran (golfoorlog
Vietnam
irak
iran?
ukraine?
denk eens na mensen. wat USA wil doen helpt ons niet voor niks trouwens. niet als ons burgers.Do what you love, love what you do!![]()
maarja zal wel weer de lul zijn die dat zegt. maar echt. als je het ff duidelijk maakt dan laten we ons door de fucking USA als EU in hun reet neuken.
wtf zet die obligaties in ipv zijn kut van trump t likken. we hebben als EU wel macht.Do what you love, love what you do!![]()
tis een zakenman he Trump? em oke laten we mss eens even onze ballen keer zien dat ie kan optyfen met ze rare gedoe?
dat zou helpen, maarja. was ik maar in de politiek jongens.Do what you love, love what you do!![]()
moet wel iemand hebben natuurlijk? kan het niet alleen ff de wereldleiders op zijn plek zetten.quote:Do what you love, love what you do!![]()
wmb zijn de wereld lijders sowieso retardeer met wat ze nu doen en denk ik betere weg?
Vereeer is de EU nog erger en in regels verzamelt en weet ook niet meer wat problemen er zijn.
Leuk daar in Brussel. op pluche. flikker toch op. helemaal klaar ben ik er eigenlijk mee.Do what you love, love what you do!![]()
echt naja wilde nog wat zeggen erover en Brussel..... maar laat maar ook. tenzij jullie evhy willen.Do what you love, love what you do!![]()
En op het fok forum ook niet, dus hop computer uit en aanpakken die handelquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
moet wel iemand hebben natuurlijk? kan het niet alleen ff de wereldleiders op zijn plek zetten.Uw ADH vitamine Worst
BlubWerewolf
Misschien omdat mo het best vaak moeilijk lijkt te vinden om zonder vloeken en schelden te posten?quote:
Tevens zou ze als crew beter moeten weten met kloongeroep.I'm surrounded by morons!
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gebruik de woorden kut, gvd (Vraag voor DJMO etc graag
Bedankt voor deze collegialiteitquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien omdat mo het best vaak moeilijk lijkt te vinden om zonder vloeken en schelden te posten?
Tevens zou ze als crew beter moeten weten met kloongeroep.
En al zou het een kloon zijn mag dat gewoonquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent dus niet nieuw hier. Je hebt een eerder account gehad =/= definitie van kloon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo en nu genoeg over kloons en over tot de orde van de dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik wist niet dat we in de tweede kamer zitten?
Sorry, ik begin vet melig te worden door de lange reis.
Zelfs voor ons doen zijn we veel te lang onderweg
Welkom PDAquote:
Nee zegt mij zo niets. Sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:56 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Hoi Dotteke, ken je @:manmethetplan nog?
Maar je bent niet verplicht het te melden hoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet ik maar ik herinner je van toenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zegt mij zo niets. Sorry
Maar je bent niet verplicht het te melden hoor.
Stacy's mom has got it going on.![]()
weet niet? denk niet veel kloon hier hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo en nu genoeg over kloons en over tot de orde van de dagDo what you love, love what you do!![]()
Bolk!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo en nu genoeg over kloons en over tot de orde van de dag
Maaruh, is het plan uitgevoerd inmiddels?I'm surrounded by morons!
Had even gekeken zag inderdaad dat je met die naam in DTS gepost had. Sorry dat ik het niet meer herinner. Er komen en gaan er zoveelquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:
Mario weet je nog wel toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had even gekeken zag inderdaad dat je met die naam in DTS gepost had. Sorry dat ik het niet meer herinner. Er komen en gaan er zoveel
Het plan was om te posten tot ergens in 2021 en daarna te vergeten.quote:
Ja die post hier nog steeds.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het vergeten is bijna, maar niet helemaal, gelukt blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:01 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Het plan was om te posten tot ergens in 2021 en daarna te vergeten.I'm surrounded by morons!
als ik eentje ding weet onderhand. vergeten hier is niet een optiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:01 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Het plan was om te posten tot ergens in 2021 en daarna te vergeten.
zul je er toch zelf mee moeten omgaan.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je het toch lang volgehouden om niet te postenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:01 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Het plan was om te posten tot ergens in 2021 en daarna te vergeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dat opzich is al respect waard?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het toch lang volgehouden om niet te postenDo what you love, love what you do!![]()
btw wat kut is....
naar aanleiding tip jullie heb nu de hele nieuwe serie van little house gekeken. en NU?Do what you love, love what you do!![]()
Wij gebruiken nog PDA's in onze fabriekquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind pda wel heel erg uit de tijdZag er toevallig een op mn bureau staan, vandaar de naam.
Was best leuk hè lekker zoetsappig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:18 schreef kree het volgende:
btw wat kut is....
naar aanleiding tip jullie heb nu de hele nieuwe serie van little house gekeken. en NU?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zeker ik ga er goed op die dingen, maarja zo ben ik ook.quote:
anyway tis kut natuurlijk dat t nu weer duurt voor volgende reeks als ie er al komt.Do what you love, love what you do!![]()
kan nog house of the dragons kijken, maarja. op een gegeven moment wordt je het geweld beete zat mss?Do what you love, love what you do!![]()
Ach jaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Woeste grond is ook leuk KreeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Op npo start te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HoppaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: