moet wel iemand hebben natuurlijk? kan het niet alleen ff de wereldleiders op zijn plek zetten.quote:
En op het fok forum ook niet, dus hop computer uit en aanpakken die handelquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
moet wel iemand hebben natuurlijk? kan het niet alleen ff de wereldleiders op zijn plek zetten.
Misschien omdat mo het best vaak moeilijk lijkt te vinden om zonder vloeken en schelden te posten?quote:
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gebruik de woorden kut, gvd (Vraag voor DJMO etc graag
Bedankt voor deze collegialiteitquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Misschien omdat mo het best vaak moeilijk lijkt te vinden om zonder vloeken en schelden te posten?
Tevens zou ze als crew beter moeten weten met kloongeroep.
En al zou het een kloon zijn mag dat gewoonquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je bent dus niet nieuw hier. Je hebt een eerder account gehad =/= definitie van kloon.
Welkom PDAquote:
Nee zegt mij zo niets. Sorryquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:56 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Hoi Dotteke, ken je @:manmethetplan nog?
Weet ik maar ik herinner je van toenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee zegt mij zo niets. Sorry
Maar je bent niet verplicht het te melden hoor.
weet niet? denk niet veel kloon hier hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo en nu genoeg over kloons en over tot de orde van de dag
Bolk!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:53 schreef Dotteke het volgende:
Zo en nu genoeg over kloons en over tot de orde van de dag
Had even gekeken zag inderdaad dat je met die naam in DTS gepost had. Sorry dat ik het niet meer herinner. Er komen en gaan er zoveelquote:
Lekkerrrrrrrrrrrrquote:
Mario weet je nog wel toch?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had even gekeken zag inderdaad dat je met die naam in DTS gepost had. Sorry dat ik het niet meer herinner. Er komen en gaan er zoveel
Het plan was om te posten tot ergens in 2021 en daarna te vergeten.quote:
Ja die post hier nog steeds.quote:
Het vergeten is bijna, maar niet helemaal, gelukt blijkbaar.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:01 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Het plan was om te posten tot ergens in 2021 en daarna te vergeten.
als ik eentje ding weet onderhand. vergeten hier is niet een optiequote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:01 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Heb je het toch lang volgehouden om niet te postenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:01 schreef pda1500 het volgende:
[..]
dat opzich is al respect waard?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het toch lang volgehouden om niet te posten
Wij gebruiken nog PDA's in onze fabriekquote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind pda wel heel erg uit de tijd
Was best leuk hè lekker zoetsappig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 19:18 schreef kree het volgende:
btw wat kut is....
naar aanleiding tip jullie heb nu de hele nieuwe serie van little house gekeken. en NU?
zeker ik ga er goed op die dingen, maarja zo ben ik ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |