tis voor wie het leuk vind, je hoeft niet, ik vind t wel grappig btw.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik luister die dingen niet hoor kree.
Ik ben weer naar Jive Bunny geswitcht.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:28 schreef kree het volgende:
https://suno.com/s/4BYRAb04MWGKs1Jz
of deze?
https://suno.com/s/mBStlRE6ipgCEmPy
zonder dot teek nu
haha ja joh. tis maar voor de grap dit, maar oke liedje bij je gedichtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:30 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik ben weer naar Jive Bunny geswitcht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Klopt en in de OP staat ook de lijstquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:53 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Oh ik lees net dat het om bepaalde tijden is.
Oh ik postte hier vroeger wel eens met een vergeten account en ik dacht dat het vaker was.quote:
Ah nou na mijn weten, maar 4 x per dagquote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:57 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Oh ik postte hier vroeger wel eens met een vergeten account en ik dacht dat het vaker was.
Ik heb ook weekendquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:03 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Heb jij ook al weekend of werk je nog? (of moet nog werken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:07 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben Osnabrück in zicht! Ik hwrhaal: we hebben Osnabrück in zicht!Dat is altijd balen, als je in de file terecht komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hebben dik drie uur vertraging opgelopen. We hadden er al moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is altijd balen, als je in de file terecht komt
Stukje wandelen denk ikquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog geen plannen
Zie ik morgen wel weer
Jij al wel plannen?
[ afbeelding ]
We hebben Osnabrück in zicht! Ik hwrhaal: we hebben Osnabrück in zicht!moet zeggen de tijden door Duitsland en heerlijk 500km snelweg vond ik wel een stuk van heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Volgende keer maar met de treinquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:09 schreef DJMO het volgende:
[..]
We hebben dik drie uur vertraging opgelopen. We hadden er al moeten zijn.
Ja 's ochtends nog wel te doen gelukkig.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet ik ook weer doen. Maar momenteel weinig zin in
Komt ook door t warme weer enz
[ afbeelding ]
We hebben Osnabrück in zicht! Ik hwrhaal: we hebben Osnabrück in zicht!Ik zie DeventerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Welke concerten ga je heen?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef Fogel het volgende:
Gister helemaal zeiknat geregend bij een concert, omdat mijn regenjas niet helemaal waterdicht bleek te zijn. Vanavond weer concert (morgen ook) en uiteraard regen voorspeld. Dus net maar even naar het winkelcentrum gesjouwd, bij de eerste winkel hadden ze niks wat me beviel, bij de tweede een precies goede regenjas gevonden met zakken op de juiste plek en de 'stof' (plasticmeuk goretex gedoe) voelde ook goed aan. Maar echt he, wie verzint het dat 6999NOK de juiste prijs is voor zo'n jas?
Hoeveel euro is dat? Ik ben te lui om het aan Google te vragen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:12 schreef Fogel het volgende:
Gister helemaal zeiknat geregend bij een concert, omdat mijn regenjas niet helemaal waterdicht bleek te zijn. Vanavond weer concert (morgen ook) en uiteraard regen voorspeld. Dus net maar even naar het winkelcentrum gesjouwd, bij de eerste winkel hadden ze niks wat me beviel, bij de tweede een precies goede regenjas gevonden met zakken op de juiste plek en de 'stof' (plasticmeuk goretex gedoe) voelde ook goed aan. Maar echt he, wie verzint het dat 6999NOK de juiste prijs is voor zo'n jas?
Mij negeert ze , wat is ergerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Doe je vaker zo tegen nieuwe users? Goed voorbeeld.
Ja, hier in DTS wel, zeker als ze te familiair / bekend zijn met de oude garde.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef pda1500 het volgende:
[..]
Doe je vaker zo tegen nieuwe users? Goed voorbeeld.
Ik negeer je niet, ik zit op de wc langs de snelweg en probeer juist alles te beantwoordenquote:
Ik was eerder een user rond 2021 @manmethetplan . Ik weet niet waarom ik dan direct een kloon ben?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, hier in DTS wel, zeker als ze te familiair / bekend zijn met de oude garde.
valt wat over te zeggen dit enzio?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat? Ik ben te lui om het aan Google te vragen.
Oh jee sterkte!!quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:22 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik negeer je niet, ik zit op de wc langs de snelweg en probeer juist alles te beantwoorden
Vanavond Espend Lind en Bertine Zetzitz (zo spel je het vast niet), morgen Violet Road.quote:
Deel door 11 ongeveer.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoeveel euro is dat? Ik ben te lui om het aan Google te vragen.
Oh hmm niet mijn soort muziek.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanavond Espend Lind en Bertine Zetzitz (zo spel je het vast niet), morgen Violet Road.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |