Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij verdwaald?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Mikeytt het volgende:
Ik dacht even een raampje open te doen vanwege het weerbericht, maar er komt alleen warme lucht binnen
Zolang het maar tegen de 30C blijft en niet er over heen pfffquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie dat het begin volgende week weer tegen de 30 graden gaat worden
Liever niet boven de 25 gradenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zolang het maar tegen de 30C blijft en niet er over heen pfff
O dat is balen, maar veel wegen zijn ook dicht of niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:54 schreef DJMO het volgende:
We zijn om half één vertrokken uit wmv. Volgens berekening hadden we nu ongeveer de grens al bereikt moeten hebben.
Onze huidige locatie : https://maps.app.goo.gl/smqiRx5bEL6Hm5Ef7?g_st=ac
A10 volledig dicht voor onze neus net nadat we ons ontsnappingspunt voorbij warenruim anderhalf uur in de file gestaan
[ afbeelding ]
verstandig ;Pquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan wordt je deze zomer goed verwend.
Op zich vind ik deze zomer ook wel heel prima, alleen wel zorgelijk de droogte
Sommigen drinken dit met alcoholquote:
Indd, anders had je wel dan gebruikt in plaats van alsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:18 schreef kree het volgende:
wie weet btw, ze zijn slimmer als ik bn btw `;p
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Indd, anders had je wel dan gebruikt in plaats van als
Huidige status van werkmailquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan worden zulke e-mails ook met hoge urgentie verstuurd, met zo'n uitroeptekentje. Alsof ik die dingen daarom sneller ga lezen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huidige status van werkmail
[ afbeelding ]
boks ouwequote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Negeren kan je lerenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb mijn inbox altijd zo leeg mogelijk. Of het is afgehandeld danwel gelezen of zit in een apart mapje, gerubriceerd op onderwerp.
Momenteel heb ik 0 e-mails in mijn Inbox.
En dan krijg je van die "Heb je mijn mail nog niet gelezen? Ik wacht al een kwartier op antwoord"quote:
herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan krijg je van die "Heb je mijn mail nog niet gelezen? Ik wacht al een kwartier op antwoord"
omg. nou als het dat bij mij was had ik wss probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze weten inmiddels dat het antwoord daarop standaard nee is, vaak gevolg door "als je een asynchroon communicatiemiddel gebruikt kan je geen antwoord verwachten"...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan krijg je van die "Heb je mijn mail nog niet gelezen? Ik wacht al een kwartier op antwoord"
Komt vast door de zeewind daaroquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zo het voelt warm en benauwd aan, lijkt net tegen de 30 maar het is 24
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |