Ik kan de helft maar begrijpen van zijn post berichtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga niet eens moeite nemen om het te begrijpen als die zelf geen moeite neemt om een duidelijke zin te formuleren
Ja dat is niet best die droogtequote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan wordt je deze zomer goed verwend.
Op zich vind ik deze zomer ook wel heel prima, alleen wel zorgelijk de droogte
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef Lovely het volgende:
Stomme muggen in huis, sla er 3 dood komen er weer 4 bij
Het valt nu wel mee maar als ik even de deur openlaat zijn er zo weer 2 binnen inderdaad. Maar de vliegenmepper ligt hier onder handbereik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had er nooit zoveel last van,hooguit 1 of 2..
Tja die heb ik ook hier liggen,maar zodra je die pakt zijn ze gevlogen hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt nu wel mee maar als ik even de deur openlaat zijn er zo weer 2 binnen inderdaad. Maar de vliegenmepper ligt hier onder handbereik.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-07-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben jij verdwaald?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Mikeytt het volgende:
Ik dacht even een raampje open te doen vanwege het weerbericht, maar er komt alleen warme lucht binnen
Zolang het maar tegen de 30C blijft en niet er over heen pfffquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zie dat het begin volgende week weer tegen de 30 graden gaat worden
Liever niet boven de 25 gradenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:46 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zolang het maar tegen de 30C blijft en niet er over heen pfff
O dat is balen, maar veel wegen zijn ook dicht of niet?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:54 schreef DJMO het volgende:
We zijn om half één vertrokken uit wmv. Volgens berekening hadden we nu ongeveer de grens al bereikt moeten hebben.
Onze huidige locatie : https://maps.app.goo.gl/smqiRx5bEL6Hm5Ef7?g_st=ac
A10 volledig dicht voor onze neus net nadat we ons ontsnappingspunt voorbij warenruim anderhalf uur in de file gestaan
[ afbeelding ]
verstandig ;Pquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan wordt je deze zomer goed verwend.
Op zich vind ik deze zomer ook wel heel prima, alleen wel zorgelijk de droogte
Sommigen drinken dit met alcoholquote:
Indd, anders had je wel dan gebruikt in plaats van alsquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:18 schreef kree het volgende:
wie weet btw, ze zijn slimmer als ik bn btw `;p
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Indd, anders had je wel dan gebruikt in plaats van als
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |