Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
en een broodje rosbief
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ookquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Misschien krijg jij ook nog wel regen![]()
Gisteren een beetje regen gehad in de avond
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Kijk dan @Schakeltopia je hebt zelfs de 6de plaats gehaald
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:37 schreef Dotteke het volgende: [..] DIe in de nacht was niet zo heftig dan die van gisteren.
Kunnen ze er verder niets iets aan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier gisteren een flinke bui, was ik zo blij mee hoefde ik de plantenbakplantjes geen water te gevenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heeft flink wat punten gepaktquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef Dotteke het volgende:
Kijk dan @:Schakeltopia je hebt zelfs de 6de plaats gehaald![]()
![]()
Als het binnen een uur na die laatste medicatie niet onder de 100 was had ik van die klappen gekregen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kunnen ze er verder niets iets aan doen?
Maar nee het moet nog erger worden voor ze je er aan kunnen helpenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dacht even een raampje open te doen vanwege het weerbericht, maar er komt alleen warme lucht binnen
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.![]()
Ja hij was gezellig aan het bolken, heeft zich goed naar boven gewerktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja die kun je beter nog even dicht latenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Mikeytt het volgende:
Ik dacht even een raampje open te doen vanwege het weerbericht, maar er komt alleen warme lucht binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar daar zit je eigelijk ook niet op te wachtenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het binnen een uur na die laatste medicatie niet onder de 100 was had ik van die klappen gekregen.
Maar nee het moet nog erger worden voor ze je er aan kunnen helpen![]()
![]()
Warmte hier is wegDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Yep gewoon kletsen en de punten komen vanzelfquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij was gezellig aan het bolken, heeft zich goed naar boven gewerkt![]()
Nee, helemaal nietquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:42 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar daar zit je eigelijk ook niet op te wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja toch, en Schakel is altijd gezelligquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Yep gewoon kletsen en de punten komen vanzelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Raam gedicht en airco maar weer aangezetquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die kun je beter nog even dicht laten![]()
Deze nacht wordt het gelukkig wel 13
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Dat is een goed vooruitzicht die 13 graden dan krijg het huis ook weer kans om af te koelenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Raam gedicht en airco maar weer aangezet![]()
Deze nacht wordt het gelukkig wel 13Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 12:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch, en Schakel is altijd gezellig![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie dat het begin volgende week weer tegen de 30 graden gaat worden
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik voorspel flinke nattigheid in het najaar
Is wel veel water nodigquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:10 schreef hemarookworst het volgende:
ik voorspel flinke nattigheid in het najaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zou wel goed zijn, als het flink ging regenen.quote:
Maarja, dan komt daar weer geklaag over
het is nooit voor iedereen goed, de een houdt van de zon de ander van sneeuwquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zou wel goed zijn, als het flink ging regenen.
Maarja, dan komt daar weer geklaag over
Ik heb liever warmte dan sneeuw.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
het is nooit voor iedereen goed, de een houdt van de zon de ander van sneeuwCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik weet het, jij bent een warmte man.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb liever warmte dan sneeuw.
Dan wordt je deze zomer goed verwend.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb liever warmte dan sneeuw.
Op zich vind ik deze zomer ook wel heel prima, alleen wel zorgelijk de droogteUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Wat?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:31 schreef kree het volgende:
ney iyereesert me wel rest ai te lijjstere? mening over.![]()
ik ga niet eens moeite nemen om het te begrijpen als die zelf geen moeite neemt om een duidelijke zin te formulerenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga niet eens moeite nemen om het te begrijpen als die zelf geen moeite neemt om een duidelijke zin te formuleren
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ik kan de helft maar begrijpen van zijn post berichtquote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik ga niet eens moeite nemen om het te begrijpen als die zelf geen moeite neemt om een duidelijke zin te formuleren![]()
![]()
Ja dat is niet best die droogtequote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan wordt je deze zomer goed verwend.
Op zich vind ik deze zomer ook wel heel prima, alleen wel zorgelijk de droogteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 13:59 schreef Lovely het volgende:
Stomme muggen in huis, sla er 3 dood komen er weer 4 bijCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Het valt nu wel mee maar als ik even de deur openlaat zijn er zo weer 2 binnen inderdaad. Maar de vliegenmepper ligt hier onder handbereik.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had er nooit zoveel last van,hooguit 1 of 2..
Tja die heb ik ook hier liggen,maar zodra je die pakt zijn ze gevlogen hahaquote:Op vrijdag 31 juli 2026 14:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het valt nu wel mee maar als ik even de deur openlaat zijn er zo weer 2 binnen inderdaad. Maar de vliegenmepper ligt hier onder handbereik.![]()
![]()
Ben blij met mijn horren zelden tot nooit een mug binnenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: