Dus ze moeten jou telefonisch stalkenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze weten inmiddels dat het antwoord daarop standaard nee is, vaak gevolg door "als je een asynchroon communicatiemiddel gebruikt kan je geen antwoord verwachten"...
Sommigen proberen dat, maar ik vergeet vaak mijn telefoon uit mijn rugzak te halen, dus dat helpt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus ze moeten jou telefonisch stalken
Dat wordt ook vaak aangemoedigd, op kantoor, om gewoon even bij elkaar langs te lopen ipv te Teamsen of te bellen of te mailen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sommigen proberen dat, maar ik vergeet vaak mijn telefoon uit mijn rugzak te halen, dus dat helpt niet.
Dus ja, dan komen mensen naar mijn bureau toe. Gelukkig niet vaak.
Ik ga mezelf even aanmoedigen om naar huis te fietsen nu het eventjes niet regentquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt ook vaak aangemoedigd, op kantoor, om gewoon even bij elkaar langs te lopen ipv te Teamsen of te bellen of te mailen.
Dat moet je dan met die uitvoerende bespreken, dat je de bereikbaarheid slecht vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef kree het volgende:
meeste van jullie hebben beetje aansturende functies he? vanaf kantoor?
wat btw niet erg is.
maar ik ben dan uitvoerende en heb hun soms gewoon nodig. en helpt niet onwijs dat ze niet te bereiken zijn. of weer ergens, al dan niet thuis, zijn.
fuck me. als je het voor me voorbereid verwacht ik ook voorbereid en niet dat ik t nog uit moet zoeken. en al helemaal niet als er uitvoeren is met weet ik veel anderen weer niet dat je niet te bereiken. bent.
nou je moet wel in ZO wonen. want geen druppel hierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even aanmoedigen om naar huis te fietsen nu het eventjes niet regent
Weekend, woop woop
NOquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou je moet wel in ZO wonen. want geen druppel hier
geloof me. gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet je dan met die uitvoerende bespreken, dat je de bereikbaarheid slecht vindt.
Of gooi deze kwestie eens in een teamoverleg, die jullie neem ik aan geregeld hebben?
Elk beroep of functie heeft zijn voor en tegen. Die werkvoorbereider heeft vast ook kritiek op de manier waarop jullie zijn opdrachten uitvoeren?
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even aanmoedigen om naar huis te fietsen nu het eventjes niet regent
Weekend, woop woop
Jij zit nu toch ook thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:43 schreef kree het volgende:
jullie werken wss in andere sector, voor mij is dit Werkvoorbereiding <> uitvoeren.
Dus ik wil nog wel eens ff agressief vragen dan als ik iets heb wat ik moet uitvoeren en er een werkvoorbereider lekker thuis zit aan de koffie of bezig met kinderen. thuiswerk.......
Nee.quote:
ja maar dit is heel ander verhaal en weet iedereen ook danquote:
Je weet toch wel waar Fogel woont? Dat is algemeen bekend.quote:
Kaart het aan, dat je last heb met het uitvoeren van je werkzaamheden door de matige bereikbaarheid van de werkvoorbereider.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dit is heel ander verhaal en weet iedereen ook dan
Tis anders als wvb iets planned (maanden van tevoren al meestal). E ik krijg al incompleet verhaal als wie het moet uitvoeren.
Dat nog tot daar aan toe, maar als de betreffende wvb dan ook niet te bereiken is op datum van uitvoering. daar heb ik problemen mee.
nou hou het niet bij enzo. en voor dit ff ook geen zin om te checken.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar Fogel woont? Dat is algemeen bekend.
Nou zo moeilijk bijhouden is het niet hoor.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef kree het volgende:
[..]
nou hou het niet bij enzo. en voor dit ff ook geen zin om te checken.
heb ik gedaan hoor. ik zeg het hier maar ff voor het idee. voor jullie denken die uitvoerende kree klootzak doet niksquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kaart het aan, dat je last heb bij het uitvoeren van je werkzaamheden door de matige bereikbaarheid van de werkvoorbereider.
kibbelingetje..... nice.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas schudt zijn hoofd en gaat verder met zijn kibbeling.
jullie niet, maar vanuit management mss denken ze zo wel. want zien alleen papieren en resultaten en wie er goed mee kunnen schermen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoe kom je daar nu weer bij, dat we denken dat je niks doet.
Van hoelang is dit?quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huidige status van werkmail
[ afbeelding ]
Dat kon ik ook nemen maar dat doe ik de volgende keer wel.quote:
Ja het is vies buiten, hier is het helaas nog 26 gradenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zo het voelt warm en benauwd aan, lijkt net tegen de 30 maar het is 24
quote:
Jaar of 8, dus valt mee.quote:
Lol. Sommige zitten dan lang op antwoord te wachtenquote:
Inderdaad. Ik krijg tientallen mails per dag maar daar zitten ook de systeemmails bij. En netjes via Outlook regels gaan die allemaal in een aparte map.quote:
gehele nee ik wil geen drama makenquote:
Waaron quote je mij, wat heeft deze post met mijn post te makenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
gehele nee ik wil geen drama maken
maar oke techneuten die het hele lange leven doen net als ik denk snappen wat ik bedoel.
bedoel tja mss moet je een sleutel naar links draaien ofzo ipv rechts om open te doen?
serieus tot zover is het gekomen al als wat aangenomen wordt nu.
omdat ik het gezellig vond om maar ff met jou te kletsen....quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Waaron quote je mij, wat heeft deze post met mijn post te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |