Huidige status van werkmailquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:33 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan worden zulke e-mails ook met hoge urgentie verstuurd, met zo'n uitroeptekentje. Alsof ik die dingen daarom sneller ga lezen.
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huidige status van werkmail
[ afbeelding ]
boks ouwequote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Negeren kan je lerenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb mijn inbox altijd zo leeg mogelijk. Of het is afgehandeld danwel gelezen of zit in een apart mapje, gerubriceerd op onderwerp.
Momenteel heb ik 0 e-mails in mijn Inbox.
En dan krijg je van die "Heb je mijn mail nog niet gelezen? Ik wacht al een kwartier op antwoord"quote:
herkenbaar dit.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan krijg je van die "Heb je mijn mail nog niet gelezen? Ik wacht al een kwartier op antwoord"
omg. nou als het dat bij mij was had ik wss probleem.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze weten inmiddels dat het antwoord daarop standaard nee is, vaak gevolg door "als je een asynchroon communicatiemiddel gebruikt kan je geen antwoord verwachten"...quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan krijg je van die "Heb je mijn mail nog niet gelezen? Ik wacht al een kwartier op antwoord"
Komt vast door de zeewind daaroquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:42 schreef hemarookworst het volgende:
Zo het voelt warm en benauwd aan, lijkt net tegen de 30 maar het is 24
Dus ze moeten jou telefonisch stalkenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ze weten inmiddels dat het antwoord daarop standaard nee is, vaak gevolg door "als je een asynchroon communicatiemiddel gebruikt kan je geen antwoord verwachten"...
Sommigen proberen dat, maar ik vergeet vaak mijn telefoon uit mijn rugzak te halen, dus dat helpt niet.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus ze moeten jou telefonisch stalken
Dat wordt ook vaak aangemoedigd, op kantoor, om gewoon even bij elkaar langs te lopen ipv te Teamsen of te bellen of te mailen.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sommigen proberen dat, maar ik vergeet vaak mijn telefoon uit mijn rugzak te halen, dus dat helpt niet.
Dus ja, dan komen mensen naar mijn bureau toe. Gelukkig niet vaak.
Ik ga mezelf even aanmoedigen om naar huis te fietsen nu het eventjes niet regentquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wordt ook vaak aangemoedigd, op kantoor, om gewoon even bij elkaar langs te lopen ipv te Teamsen of te bellen of te mailen.
Dat moet je dan met die uitvoerende bespreken, dat je de bereikbaarheid slecht vindt.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:48 schreef kree het volgende:
meeste van jullie hebben beetje aansturende functies he? vanaf kantoor?
wat btw niet erg is.
maar ik ben dan uitvoerende en heb hun soms gewoon nodig. en helpt niet onwijs dat ze niet te bereiken zijn. of weer ergens, al dan niet thuis, zijn.
fuck me. als je het voor me voorbereid verwacht ik ook voorbereid en niet dat ik t nog uit moet zoeken. en al helemaal niet als er uitvoeren is met weet ik veel anderen weer niet dat je niet te bereiken. bent.
nou je moet wel in ZO wonen. want geen druppel hierquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even aanmoedigen om naar huis te fietsen nu het eventjes niet regent
Weekend, woop woop
NOquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
nou je moet wel in ZO wonen. want geen druppel hier
geloof me. gedaanquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat moet je dan met die uitvoerende bespreken, dat je de bereikbaarheid slecht vindt.
Of gooi deze kwestie eens in een teamoverleg, die jullie neem ik aan geregeld hebben?
Elk beroep of functie heeft zijn voor en tegen. Die werkvoorbereider heeft vast ook kritiek op de manier waarop jullie zijn opdrachten uitvoeren?
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even aanmoedigen om naar huis te fietsen nu het eventjes niet regent
Weekend, woop woop
Jij zit nu toch ook thuisquote:Op vrijdag 31 juli 2026 15:43 schreef kree het volgende:
jullie werken wss in andere sector, voor mij is dit Werkvoorbereiding <> uitvoeren.
Dus ik wil nog wel eens ff agressief vragen dan als ik iets heb wat ik moet uitvoeren en er een werkvoorbereider lekker thuis zit aan de koffie of bezig met kinderen. thuiswerk.......
Nee.quote:
ja maar dit is heel ander verhaal en weet iedereen ook danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |