SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven..
[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 22-07-2026 10:45:45 ]
Lekker op je eigen tempo doenquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een goede nacht gehad. Alleen kreeg mezelf echt niet wakker. Toch maar weer snoozen vanaf zes uur.
Vandaag niet super veel op de planning. Gewoon lekker bezig gaan in mijn hobbykamer
Misschien nog een doosje inpakken. Dat is het wel
Have fun! Ik ga ook weer crea bezig vandaag.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een goede nacht gehad. Alleen kreeg mezelf echt niet wakker. Toch maar weer snoozen vanaf zes uur.
Vandaag niet super veel op de planning. Gewoon lekker bezig gaan in mijn hobbykamer
Misschien nog een doosje inpakken. Dat is het wel
Bots?quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Have fun! Ik ga ook weer crea bezig vandaag.![]()
Nee, al komen er nog wel labels en wapens binnen. Ga weer verder met LotR props.quote:
Succes!quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, al komen er nog wel labels en wapens binnen. Ga weer verder met LotR props.
Lekker he! Crea zijn is echt heerlijkquote:
Waar je ook voor gaat kiezen; het gaat sowieso leuk worden.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker he! Crea zijn is echt heerlijk
Hier veel gehaakt en nu even pauze. Dadelijk even wat eten en dan eens zien hoe ik de avond door wil komen. Ergens wil ik verder haken, maar het is geen must. Misschien gamen, sowieso lezenBeetje "keuzestress" nu al. Het is nu iig pauzetijd
Dat doe ik je niet na! Echt super vet!quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
@:ChildoftheStars ,
Momenteel ben ik bezig met de staf van Gandalf the Grey uit de Lord of the Rings; The Fellowship of the Ring film. Moet de staf alleen nog bruin spuiten en aflakken met een matte lak. Dat doe ik komende dagen.
[ afbeelding ]
Paar maanden geleden heb ik de munten nagemaakt uit Pirates of the Caribbean; Curse ot the Black Pearl. Deze munten komen uit de vervloekte schatkist van Cortez.
[ afbeelding ]
De Heilige Graal uit Indiana Jones and the Last Crusade staat ook op mijn plank.
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog de Infinity Stones uit de Marvel film reeks.
[ afbeelding ]
Met 3D printers kun je een hoop leuke crea dingen doen.![]()
Die sorry snap ik nietquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:41 schreef qltel het volgende:
Sorry, ik ben een beetje afwezig omdat ik de 4daagse van Nijmegen loop momenteel.
Ja, maar nu hoor je niets van me.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die sorry snap ik niet![]()
Lekker lopen, dat is veel belangrijker dan Fok
Dank je.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat doe ik je niet na! Echt super vet!
Ga bij haar in de leer!quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dank je.
Zou willen dat ik zulke lieve popjes kon haken, zoals jij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij voor je dat dit er weer is ! Lekker van genieten, lekker lopen, lekker plezier maken. Is alleen maar positiefquote:Is niet moeilijk, echt niet. Dingen zoals die mandala die ik nu haak is een stuk ingewikkelder. Knuffeltjes zijn simpel doch leukquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dank je.
Zou willen dat ik zulke lieve popjes kon haken, zoals jij.
quote:![]()
Dank je! Zaterdag ben ik hier weer terug.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben blij voor je dat dit er weer is ! Lekker van genieten, lekker lopen, lekker plezier maken. Is alleen maar positief
Dikke respect voor jouquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:47 schreef qltel het volgende:
[..]
Dank je! Zaterdag ben ik hier weer terug.
Ik kan niet uitleggen waarom, maar de 4daagse van Nijmegen is zo verschrikkelijk leuk om te doen!
quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed bezig CotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben blij voor je dat dit er weer is ! Lekker van genieten, lekker lopen, lekker plezier maken. Is alleen maar positief
[..]
Is niet moeilijk, echt niet. Dingen zoals die mandala die ik nu haak is een stuk ingewikkelder. Knuffeltjes zijn simpel doch leuk
[..]![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Niet veilig genoegquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou Stigs, een gehaakte motorhelm?
Er kunnen best konijnenoren gehaakt worden die over jouw helm gaanquote:
Aangezien we geen konijnen zullen nemen is dat wel de next best thingquote:Op donderdag 23 juli 2026 07:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er kunnen best konijnenoren gehaakt worden die over jouw helm gaan
quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou Stigs, een gehaakte motorhelm?
Het is van wat ik heb gezien online en op televisie een heel feestelijke sfeer toch? Het ziet er op scherm altijd super gezellig uit. Dus begrijp je wel hoorquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:47 schreef qltel het volgende:
[..]
Dank je! Zaterdag ben ik hier weer terug.
Ik kan niet uitleggen waarom, maar de 4daagse van Nijmegen is zo verschrikkelijk leuk om te doen!
Dank u! Doe enorm hard mijn best ervoorquote:
Nee idd...zo dik is garen nietquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 07:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er kunnen best konijnenoren gehaakt worden die over jouw helm gaan
quote:Op donderdag 23 juli 2026 07:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aangezien we geen konijnen zullen nemen is dat wel de next best thing
Bewuste keuze na overleg. Ze zijn heel lief en leuk en schattig en knuffelig, maar het is ook meteen een hoop verantwoordelijkheid en afhankelijkheid. We willen graag weekendjes of midweekjes weg en dan zitten ze ook maar alleen. En dat willen we ze ook niet aandoen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen![]()
Vannacht wel redelijk oké geslapen. Half acht op is ook netjes voor mijn doen.
Weer beginnen met snoozen om zes uur
Om elf uur een afspraak met een begeleider, daarna even naar de Lidl. Wordt wel pittig, heb zo'n hoofdpijn achter mijn oog en dat is vaak het startsein van migraine hier.
En dan is het alweer weekend tot dinsdag
Zit tot mijn frustratie op een punt met inpakken waarbij ik niet meer dagelijks een doos kan inpakken. Lukt vandaag nog wel, maar daarna niet meer.
[..]
[..]
Het is van wat ik heb gezien online en op televisie een heel feestelijke sfeer toch? Het ziet er op scherm altijd super gezellig uit. Dus begrijp je wel hoor
[..]
Dank u! Doe enorm hard mijn best ervoor
[..]
Nee idd...zo dik is garen niet
[..]ik zou zeggen, kom leren haken
[..]![]()
Dat kan ik eigenlijk alleen maar verstandig vinden. Als je kiest voor dieren moet je zulke dingen wel erin meenemenquote:Op donderdag 23 juli 2026 08:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bewuste keuze na overleg. Ze zijn heel lief en leuk en schattig en knuffelig, maar het is ook meteen een hoop verantwoordelijkheid en afhankelijkheid. We willen graag weekendjes of midweekjes weg en dan zitten ze ook maar alleen. En dat willen we ze ook niet aandoen.
Vind het er moeilijk uitzien. Zegt iets over jouw skills hoor.quote:[..]
Is niet moeilijk, echt niet. Dingen zoals die mandala die ik nu haak is een stuk ingewikkelder. Knuffeltjes zijn simpel doch leuk
Ja precies. Mijn zus heeft konijntjes gehad (voor de kinderen) en als ze op vakantie gingen logeerden ze bij mij. Eentje van hen is uiteindelijk nog bij ons geweest voordat hij ook overleed. Het heeft ons toen laten zien dat je toch vast zit aan ze en je veel opoffert. Dus ja, beetje pijnlijk wel maar we willen het beste voor huisdieren en gezien hoe we nu leven kunnen we ze dat niet geven.quote:Op donderdag 23 juli 2026 09:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat kan ik eigenlijk alleen maar verstandig vinden. Als je kiest voor dieren moet je zulke dingen wel erin meenemen
Ja dat, het oorspronkelijke plan was ook 2. Maar na wikken en wegen toch maar het besluit genomen van niet dus.quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Konijnen zijn volgens mij vooral happy als ze met minstens twee zijn en niet in een klein kuthokje hun leven hoeven te slijten, maar sowieso een beetje de ruimte hebben.
Dan kun je best eens een paar nachten weg of op vakantie, gesteld natuurlijk dat je een betrouwbare oppas hebt, zoals een vriendelijke buur of een betaalde oppas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Dank je welquote:Op donderdag 23 juli 2026 09:37 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Vind het er moeilijk uitzien. Zegt iets over jouw skills hoor.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 10:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja precies. Mijn zus heeft konijntjes gehad (voor de kinderen) en als ze op vakantie gingen logeerden ze bij mij. Eentje van hen is uiteindelijk nog bij ons geweest voordat hij ook overleed. Het heeft ons toen laten zien dat je toch vast zit aan ze en je veel opoffert. Dus ja, beetje pijnlijk wel maar we willen het beste voor huisdieren en gezien hoe we nu leven kunnen we ze dat niet geven.
Ja... snap jullie beidenquote:Op donderdag 23 juli 2026 10:37 schreef Lienekien het volgende:
Konijnen zijn volgens mij vooral happy als ze met minstens twee zijn en niet in een klein kuthokje hun leven hoeven te slijten, maar sowieso een beetje de ruimte hebben.
Dan kun je best eens een paar nachten weg of op vakantie, gesteld natuurlijk dat je een betrouwbare oppas hebt, zoals een vriendelijke buur of een betaalde oppas.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:09 schreef Ole het volgende:
Kom ook even hoi zeggen ❤️
Zelf even druk.Wat fantastisch, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja... en ik had al tegen haar gezegd (ken d'r langer dan vandaag) dat ik even de hort op ging. Zonder mij compleet te verantwoorden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:04 schreef Ole het volgende:
Oh zo herkenbaar!!! Af en toe ben je even niet bereikbaar. Is volkomen normaal hoor!
Grr maak het ook mee hoor!
Joh, het is 1 gigantisch feest. Er zitten wat stukjes tussen zonder publiek, maar voor de rest is het veel publiek, kinderen die van alles uitdelen (snoepjes, fruit, komkommer), en vaak een wedstrijd wie de hardste muziek speelt. Ik zit nu even op een rustplek waar het een beetje rustig is, maar oo straat hier speelt alweer een of andere harmonie of dweilband. Het is echt 1 groot feest. En dat 30, 40, of 50 km lang. Dus ik vermaak me prima!quote:Op donderdag 23 juli 2026 08:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is van wat ik heb gezien online en op televisie een heel feestelijke sfeer toch? Het ziet er op scherm altijd super gezellig uit. Dus begrijp je wel hoor
Ligt niet aan jou, gewoon irritant dat mensen verwachetn dat je à la minute reageert op je foonquote:Op donderdag 23 juli 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu ga ik even heel onaardig klagen
Ik ben ongeveer twee uur van huis geweest. Boodschappen, naar het fact etc. Dus was even weg. Telefoon zonder internet bij me (alleen bluetooth voor gedownloade muziek). Kom ik thuis, internet weer aan, krijg ik direct een appje "wat ben je lang weg, waar was je?". Ja sorry zeg, ik heb ook gewoon een eigen leven, ik ben geen hotline. En als er nou wat belangrijks was, nee een stomme meme waar ik niet binnen een minuut op gereageerd heb. Ben die stomme telefoon soms zo zat. Het liefst gooi ik hem soms uit het raam; beetje zonde om te doen. Alleen als ik even afspraken heb of ga wandelen dan mag ik toch wel even zonder. Begin eindelijk een beetje ruimte te voelen om dat rot ding af en toe een half uurtje uit te zetten. Alleen de ontspanning is er vanaf als je eerst iedereen moet appen dat je eventjes een half uurtje rust wil
En ja, het ligt aan mij, ik reageer meestal snel. Houd er niet van als mensen op me wachten. Alleen soms slaap ik, soms wandel ik, soms wil ik rust etc. En dat leg je uit aan mensen en dan komt er een "ja maar".
Ben even pissig. Twee uurtjes even geen telefoon. De wereld vergaat niet en een meme bederft niet
Sorry... dit moest ik even kwijt. Weet dat het aan mij ligt, maar ja... het was gewoon niet leuk thuis komen.
Duidelijk master skills.quote:
Je zou eventueel iets in je profiel kunnen zetten; even afwezig, even offline, zoiets ......quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nu ga ik even heel onaardig klagen
nixte onaardig
Ik ben ongeveer twee uur van huis geweest. Boodschappen, naar het fact etc. Dus was even weg. Telefoon zonder internet bij me (alleen bluetooth voor gedownloade muziek). Kom ik thuis, internet weer aan, krijg ik direct een appje "wat ben je lang weg, waar was je?". Ja sorry zeg, ik heb ook gewoon een eigen leven, ik ben geen hotline. En als er nou wat belangrijks was, nee een stomme meme waar ik niet binnen een minuut op gereageerd heb. Ben die stomme telefoon soms zo zat. Het liefst gooi ik hem soms uit het raam; beetje zonde om te doen. Alleen als ik even afspraken heb of ga wandelen dan mag ik toch wel even zonder. Begin eindelijk een beetje ruimte te voelen om dat rot ding af en toe een half uurtje uit te zetten.
heel goed, hou dat vol!
Alleen de ontspanning is er vanaf als je eerst iedereen moet appen dat je eventjes een half uurtje rust wil
En ja, het ligt aan mij, ik reageer meestal snel. Houd er niet van als mensen op me wachten. Alleen soms slaap ik, soms wandel ik, soms wil ik rust etc. En dat leg je uit aan mensen en dan komt er een "ja maar".
Ben even pissig. Twee uurtjes even geen telefoon. De wereld vergaat niet en een meme bederft niet
Sorry... dit moest ik even kwijt. Weet dat het aan mij ligt, maar ja... het was gewoon niet leuk thuis komen.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 13:21 schreef qltel het volgende:
[..]
Joh, het is 1 gigantisch feest. Er zitten wat stukjes tussen zonder publiek, maar voor de rest is het veel publiek, kinderen die van alles uitdelen (snoepjes, fruit, komkommer), en vaak een wedstrijd wie de hardste muziek speelt. Ik zit nu even op een rustplek waar het een beetje rustig is, maar oo straat hier speelt alweer een of andere harmonie of dweilband. Het is echt 1 groot feest. En dat 30, 40, of 50 km lang. Dus ik vermaak me prima!
Naja, ik heb ze "verwend" met snel reageren. Alleen sommigen vergeten dat ik ook nog zelf een leven heb. Ook zo irritant als je serie wil kijkenquote:Op donderdag 23 juli 2026 13:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, gewoon irritant dat mensen verwachetn dat je à la minute reageert op je foon
Te liefquote:
Dan vergeet ik dat weer terug te zettenquote:Op donderdag 23 juli 2026 15:13 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou eventueel iets in je profiel kunnen zetten; even afwezig, even offline, zoiets ......
EVENTUEEL.
En ze wachten maar!
Ja, mooi. Zo leuk dat Rewimo 2 dagen langs de route gaat zitten en er beide dagen een vriend van ons komt om met haar mee te gaan.quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dan is het toch helemaal logisch dat je het leuk vindt
Vind het altijd jammer dat het zover weg is. Lijkt me leuk om toeschouwer te zijn (wandel tegenwoordig wel bijna dagelijks, maar dat zijn niet zulke afstanden). Gewoon een mooi feest lijkt het me
Dit is wel een beetje kinderachtig, niet?quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:38 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Geen idee of je app contacten zelf ook snel reageren, zoniet en iemand komt dan met commentaar dat je niet snel reageert dan gewoon terug appen: Ja Hallo zo snel reageer je zelf ook niet op mijn berichtjes.
Fijne avond U allen.
Dat vind ik nogal pittigquote:Op donderdag 23 juli 2026 17:38 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Geen idee of je app contacten zelf ook snel reageren, zoniet en iemand komt dan met commentaar dat je niet snel reageert dan gewoon terug appen: Ja Hallo zo snel reageer je zelf ook niet op mijn berichtjes.
Fijne avond U allen.
Nee dat was het niet, anders was ik niet geïrriteerdquote:Op donderdag 23 juli 2026 17:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje kinderachtig, niet?
"Ja maar jij..!!!"
Ik schat CotS wat volwassener inEn, er is niks mis met later reageren. Maaaar, kan het niet zo zijn dat ze uit bezorgdheid vroeg waar je was/waarom je niet reageerde? Bang dat er iets gebeurd is oid?
Dat ben ik niet met je eens. Als iemand met dat soort commentaar komt naar jou toe terwijl ze zelf hetzelfde doen is mijn mening dat je er best wat over kan zeggen dan ben je dat gelijk kwijt en blijft het niet door borrelen. (Iets met een spiegel voorhouden )quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje kinderachtig, niet?
"Ja maar jij..!!!"
Ik schat CotS wat volwassener in![]()
En CotS, er is niks mis met later reageren. Maaaar, kan het niet zo zijn dat ze uit bezorgdheid vroeg waar je was/waarom je niet reageerde? Bang dat er iets gebeurd is oid?
Met mijn kameraden (Vooral op gezamenlijke vakanties) hebben wij een duidelijke afspraak dat we elkaar onverbloemd zeggen als er iets is wat ons dwars zit.en niet een paar dagen later maar meestal vrijwel gelijk, Dat klaart de lucht op en voorkomt herhaling van onderlinge irritaties.quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal pittiggewoon adem in en adem uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mankind must put an end to war, or war will put an end to mankind.
|| justdiggit.org ||
quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rustig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Jouw mening telt ook mee GirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee als het je teveel hoofdzeer oplevert gewoon even voor jezelf kiezen
Dat mag gewoon
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Child is dol op aapjes kijken?quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dan is het toch helemaal logisch dat je het leuk vindt
Vind het altijd jammer dat het zover weg is. Lijkt me leuk om toeschouwer te zijn (wandel tegenwoordig wel bijna dagelijks, maar dat zijn niet zulke afstanden). Gewoon een mooi feest lijkt het me
Dit was even een irritatie vanuit mezelf. Het is geen issue, ja, ik was even chagrijnig, maar geen conflict of gesprek waardig. Dit is geen groot iets en mij niet de moeite waardquote:Op donderdag 23 juli 2026 18:25 schreef Iceage het volgende:
[..]
Met mijn kameraden (Vooral op gezamenlijke vakanties) hebben wij een duidelijke afspraak dat we elkaar onverbloemd zeggen als er iets is wat ons dwars zit.en niet een paar dagen later maar meestal vrijwel gelijk, Dat klaart de lucht op en voorkomt herhaling van onderlinge irritaties.
Sorry lieverd, wat ontzettend vervelend voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sorry voor mijn aandeel erin. Sterkte en denk om jezelf
Juist!quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jouw mening telt ook mee Girl
En nee als het je teveel hoofdzeer oplevert gewoon even voor jezelf kiezen
Dat mag gewoonTuurlijk! Zulke events zijn toch gewoon leuk om naar te kijken en aan te moedigenquote:![]()
Ik ben niet weg geweestquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Is Stig alweer gesignaleerd na mijn plagerijtje over zijn helm?
Jazeker, stoeltje erbij, drankje in de hand en maar loeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zulke events zijn toch gewoon leuk om naar te kijken en aan te moedigen
Weten jullie hoe druk de nijmeegse vierdaagse wordt bezochtquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, stoeltje erbij, drankje in de hand en maar loeren.
Ehhh... neuh.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weten jullie hoe druk de nijmeegse vierdaagse wordt bezocht![]()
Ze lopen allemaal langs.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weten jullie hoe druk de nijmeegse vierdaagse wordt bezocht![]()
Misschien ergens langs de dijk ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhh... neuh.Maar voor mijn stoeltje is toch wel ruimte?
Het is niet alleen druk met wandelaarsquote:
Waarom denk je dat niemand het met je eens isquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh, slechte avond weer.
Het is zo lastig wanneer ik op standje rust moet. Mijn hoofd gaat dan malen
Sowieso ben ik de hele dag bezig met vooral niet voelen. Niet denken.
Alleen na het eten ga ik op standje rust en dan kom ik in de problemen mentaal. Dan wil ik niet meer leven. Overzie het allemaal niet meer.
Geen zorgen, doe niks, maar het liefst stap ik er dan uitEr wordt aan alle kanten aan mij getrokken, iedereen een mening en ik moet me maar zien te redden.
Denk niet dat ik dit weekend zonder crisisdienst doorkom
En ik weet dat niemand het ermee eens is, maar ik voel me eenzaam. Door die stomme vakantie zie ik niemand. Iedereen is weg. Drie weken geen ontspannen sociaal contact is heftig. Geen vrijwilligerswerk, geen clubjes, vrienden op vakantie. Ik kan goed tegen alleen zijn, maar nu is het me echt eventjes teveel
En dan alle voorbereidingen op de renovatie... Ik loop vast. Alles wat vroeg ingepakt kon worden zit in dozen. Ik moet het e.e.a. weggooien...meer kan ik nu even niet doen. Dat is frustrerend, want achttien augustus start de actie pas. Ik hoop dat er wat meer rust is zodra ik in de wisselwoning zit.
Al vrees ik dat ik me pas weer echt kan ontspannen zodra ik weer thuis ben en kan starten met uitpakken van dozen. Dat gaat dus nog wel een paar maanden duren.
En al mijn hulpverleners zijn op vakantie. Dus ik moet echt mezelf zien te redden.
Het is echt even heel erg zwaar en heel erg veel. Ik wil gewoon mijn moeder aan mijn zijde hebben. Alleen daar moet ik niet aan denken, anders ga ik janken. Dus die gedachte laat ik nu weer los.
Ben het echt allemaal even helemaal zat en overzie het niet en mijn hoofd is moe, maar bleh...
Ligt eraan waar je die neer wilt zetten..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhh... neuh.Maar voor mijn stoeltje is toch wel ruimte?
Mooi dat het vandaag beter met je gaat. Geniet van je dag! Het is mooi weer en je hebt alle tijd om leuke dingen te doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een nacht slapen doet een mens goed...
Fijne dag, Child! Maak er iets leuks van!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Een nacht slapen doet een mens goed...
Nu is het weekend en kan ik toch niet veel doen. Sowieso zie ik beren op de weg waarvan ik nog niet eens weet wat precies het probleem is
Ik hoop dat komende avond eenvoudiger is. Alleen ik weet niet hoe.
Maar nu eerst koffie, ontbijtje, en dan bezig met wat leuks haken.
Vandaag even schoonmaken ook, is wel even nodig, met alle stress komt dat op een lager pitje (lees verwaarlozen), vandaag wil ik dat even inhalen. Vandaag boven, morgen beneden
Fijne dag iedereen
Inderdaad lekker relaxenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag was een beetje een lui dagje. Beetje haken, rommeltjes weggooien, diep nadenken over hoe verder te moeten met opruimen, et cetera
Na het eten straks weer lezen op de bank. Hopelijk een betere avond dan gisteren
Vind het tot rust komen zo ontzettend moeilijk en ik weet niet wat er tegen te doen
Ook altijd zo'n moeilijke keuze: aan het bureau zitten met laptop en boeken, of in de luie stoel zitten met laptop en boeken of op de bank zitten met de televisie aan en boeken. Bureau is voor nu denk ik het gemakkelijkste
Maak me weer druk om van alles en nog wat, zo irritant, maar soit. Het is eind van de middag, het is weekend, dus kan nergens wat aan veranderen nu. Dus maar laten zo
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad lekker relaxen
Maandag weer een nieuwe week
Tja tis even behelpenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Heb nu al een soort heimwee voor die twee maanden weg. Omdat mijn bovenverdieping al ingepakt is en zo. Wil hier niet weg![]()
en wil geen onzekerheid
maar goed... proberen mezelf af te leiden...
Ik snap je, is ook lastigquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Heb nu al een soort heimwee voor die twee maanden weg. Omdat mijn bovenverdieping al ingepakt is en zo. Wil hier niet weg![]()
en wil geen onzekerheid
maar goed... proberen mezelf af te leiden...
Ik weet hetquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja tis even behelpen
Maar dan is je huisje straks weer up to date
Ik snap hetquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het
Alleen als ik al een halve week weg ben word ik chagrijnig van heimwee
Naja, heb geen keus, anders zou ik gewoon tijdens de renovatie thuis blijven
Gelukkig verhuist dit topic niet en kun je hier lekker uiten wat je kwijt wiltquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het
Alleen als ik al een halve week weg ben word ik chagrijnig van heimwee
Naja, heb geen keus, anders zou ik gewoon tijdens de renovatie thuis blijven
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig verhuist dit topic niet en kun je hier lekker uiten wat je kwijt wilt
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap het
Ben ook het liefst thuis
Maar soms kan het even niet anders
Dat snapt denk ik iedereen wel, tenminste ik wel en ik zou het daar zelf ook moeilijk mee hebben , het is heel menselijk en niets om je voor te schamenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Weet ik ook wel
Heb gewoon even een steen in mijn maag... Ben moe en verdrietig en overvraagd
Kan gewoon slecht tegen stress... Over drie weken daar en ik weet nog niet eens het adres en wat ik mee moet nemen aan spullen (zoals handdoeken, beddengoed etc). Maandag mail ik wel, alleen zulke dingen houden me de halve nacht bezig...
Drie weken is echt te last minute voor mij.
Even iemand bellen misschienquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kom ook gewoon amper in mijn boek
Kan me niet concentreren op een serie
Hobby wil ook niet lekker
Zit gewoon even niet zo lekker in mijn vel. Het gaat niet goed met me
Mail dan vandaagquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Weet ik ook wel
Heb gewoon even een steen in mijn maag... Ben moe en verdrietig en overvraagd
Kan gewoon slecht tegen stress... Over drie weken daar en ik weet nog niet eens het adres en wat ik mee moet nemen aan spullen (zoals handdoeken, beddengoed etc). Maandag mail ik wel, alleen zulke dingen houden me de halve nacht bezig...
Drie weken is echt te last minute voor mij.
Dat is wel slim idd. Wil gewoon niet zeuren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mail dan vandaag
Dan ben je dat kwijt
Ze lezen het niet eerder,
Maar jij kunt het wel op ordenen in mail voor jezelf
Ik zou even niet weten wiequote:
Ik weet dat het lastig is maar je kan er niets aan veranderen, ik hoop dat je wat kan ontspannen en goed slaaptquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel slim idd. Wil gewoon niet zeuren.
Ze hebben iig nu mail, merk wel wanneer ze antwoorden.
Ik ben er echt gewoon misselijk van
En avonden zijn sowieso het lastigst.
Dan ben ik moe, en dan heb ik onvoldoende afleiding. Wat als gevolg heeft dat het maalfabriekje in mijn aangaat en overuren maakt
't Is wat het is
Avonden zijn gewoon mijn trigger
[..]
Ik zou even niet weten wie
Mailtje is de deur uit. Nu maar even een filmpje zoeken om te kijken. Beetje gelezen. Wachten tot bedtijd
Het is nu te laat maar morgen even een stevige wandeling maken? Daar neemt de stress van af en geeft afleiding. Ik denk dat je rustiger wordt als de stress wat afneemt.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... uiteindelijk toch maar gaan haken.
Het slapen wil niet lukken. Drink nog een kop thee en dan lezen in bed
Ben gewoon niet moe, niet rustig
Misschien dadelijk de wekkers uitzetten, het is toch zondag.
Mis mijn moeder zo
quote:Op zondag 26 juli 2026 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mis mijn moeder zo
Mis mijn moeder zo
Mis mijn moeder zo
Kijken of je vanavond op tijd in bed kunt liggen om je ritme weer op te pakkenquote:Op zondag 26 juli 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi![]()
Bedankt voor jullie steun en advies.
Uiteindelijk heb ik een slaappil genomen en te lang geslapenHalf elf is het geworden tot ik wakker werd
Nog steeds duf van die pil. Moet even wachten op DHL (wist niet dat die op zondagen kwamen, maar blijkbaar)
Daarna even wandelen en haken en zo. Gevoelsmatig zou ik zo weer kunnen slapen. Ben er duizelig van![]()
maar goed, officieel wakker
Dit zou standaard moeten zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:20 schreef DoubleDip het volgende: De blauwe vinkjes in je WhatsApp uitzetten kan ook helpen.
Dank je welquote:Op zondag 26 juli 2026 12:37 schreef kree het volgende:
sterkte jij Child. weet wel het kan soms tegen zitten in je leven. met van alles. Maar altijd gaat er een raam open als er een deur dicht is achter je.
Ik weet hoe onwijze doodoener het is, want zelf gehad. Maar ook voor jou komt het weer goed.
Ja, en niet weer zo'n slaappildagje. Die zijn zo vervelend. Vanavond vroeg de kribbe inquote:Op zondag 26 juli 2026 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijken of je vanavond op tijd in bed kunt liggen om je ritme weer op te pakken
Verder rustig aan vandaag
Ja klopt... heb zo'n behoefte aan structuur en zekerheid en dat is er nu even niet... maar goed, mail de deur uit en wachten op antwoord. In de replay stond dat het antwoord wel een tijdje kan duren ivm vakantietijdquote:Op zondag 26 juli 2026 16:20 schreef DoubleDip het volgende:
Even bij gelezen. Rustig aan vandaag. Renovaties zijn sowieso stressvol, helemaal voor jou met alles erbij. Vervelend van de onzekerheid, maar weinig aan te doen.
O en die mensen die denken dat je op afroep beschikbaar bent zou ik eens stevig toespreken. Ik zeg altijd: als het dringend is bel je maar en voor de rest reageer ik wanneer ik zin heb. De blauwe vinkjes in je WhatsApp uitzetten kan ook helpen.
Dank je welquote:Op maandag 27 juli 2026 07:29 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Begrijp ik het nu goed dat je datums hebt gekregen ivm de verhuizing?
Augustus 18 met je bestie naar wisselwoning?
Maar definitief sleutel van de wisselwoning krijgen en datum verhuizen weet je nog niet? dat is me niet helemaal duidelijk in je post.
Enig idee welke datum je huidige woning leeg moet zijn ?
Superfijn dat je besties je gaan helpen. Uiteraard blijft mijn aanbod van een paar delen geleden staan hoor.
Enne misschien is je wisselwoning wel ruimer, mooier en beter gelegen dan je huidige woning
Ik wens je veel sterkte met alles, want het is echt wel een enorm gedoe en ik kan me er alles bij voorstellen dat je er heel veel stress en onrust over ervaart. (Zou ik ook hebben)
Wat ik al paar keer eerder poste: Alles Sal Reg Kom.![]()
Kop op, je hebt inmiddels bewezen dat je dat kunt !
Ik wens U alle een fijne maandag toe.
Ja, soort van wel ja.quote:Op maandag 27 juli 2026 10:49 schreef qltel het volgende:
Oh, het gaat al opschieten zo. Wel fijn als je eenmaal in die andere woning zit en deze leeg is, is die onzekerheid in elk geval voorbij.
Hopelijk gaat de buikpijn snel over en voel je je weer beter. Geniet van de thee. Goed idee trouwens, ga ik ook doen.
Kusje op je pijnquote:Op maandag 27 juli 2026 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, soort van wel ja.
AL zitten er al voor mij beren op de weg voor de terugkeer thuis
maar goed... eerst even afwachten
Aan de ene kant moet er nog steeds zoveel gebeuren, maar kan nog zo weinig doen...
Die buikpijn blijft wel een halve week. Hoort erbij, gelukkig bestaat er thee
Geniet jij ook van je bakkie
• nieuwe badkamerquote:Op maandag 27 juli 2026 16:00 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat gaan ze eigenlijk allemaal doen in je huis? Nieuwe ramen dus en nog meer?
Je krijgt gewoon een nieuw huis.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
• nieuwe badkamer
• nieuwe wc
• deuren
• ventilatiesysteem door heel het huis
• nieuwe plafonds
• dak wordt geïsoleerd
• nieuwe meterkast
• nieuwe CV ketel
• nieuwe voordeur
• leidingen doen ze dingen mee
• asbest verwijderen
• nieuwe ramen en kozijnen
• voegen en stenen goed maken
• spouwen worden geïsoleerd
• balkon wordt opgeknapt
• dakgoten nieuw
• schilderen van gedeelde ruimtes
• gedeeld trappenhuis wordt gedaan
• nieuwe brievenbus
• iets aan mijn schuur
De dingen waarbij ik niet thuis kan zijn duren ongeveer twee maanden
Daarna staan er nog vier maanden stijgers rondom het huis voor de dingen waarbij ik wel gewoon thuis kan wonen
Dit zul je merken in je gasrekening! En een nieuwe badkamer! Nieuwe ramen, geen tocht meer! Bijna alles wordt gedaan!quote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
• nieuwe badkamer
• nieuwe wc
• deuren
• nieuwe plafonds
• dak wordt geïsoleerd
• nieuwe meterkast
• nieuwe CV ketel
• nieuwe voordeur
• asbest verwijderen
• balkon wordt opgeknapt
• dakgoten nieuw
• nieuwe brievenbus
• iets aan mijn schuur
Daarna staan er nog vier maanden stijgers rondom het huis voor de dingen waarbij ik wel gewoon thuis kan wonen
quote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
• nieuwe badkamer
• nieuwe wc
• deuren
• nieuwe plafonds
• dak wordt geïsoleerd
• nieuwe meterkast
• nieuwe CV ketel
• nieuwe voordeur
• asbest verwijderen
• balkon wordt opgeknapt
• dakgoten nieuw
• nieuwe brievenbus
• iets aan mijn schuur
Nou, je gaat lekker op stand wonen.quote:Op maandag 27 juli 2026 16:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
• nieuwe badkamer
• nieuwe wc
• deuren
• nieuwe plafonds
• dak wordt geïsoleerd
• nieuwe meterkast
• nieuwe CV ketel
• nieuwe voordeur
• asbest verwijderen
• balkon wordt opgeknapt
• dakgoten nieuw
• nieuwe brievenbus
• iets aan mijn schuur
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 06:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Eindelijk een keer op tijd in slaap gevallen en me niet verslapen
Nu rustig wakker worden met een kopje koffie
Dadelijk een afspraak bij het fact. Denk dat ik genadig ben en boodschappen laat bezorgenOngesteld, dan mag een beetje genade wel, vind ik
Ja! Na dagen echt slecht slapen was dit wel een verademing (en stiekem net even nog gedut op de bankquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:28 schreef qltel het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Fijn dat je goed geslapen hebt! Dat geeft hopelijk ook een beetje energie.
En bestellen mag van mij. Alhoewel het natuurlijk niets uitmaakt of ik het goed vind of niet..
Dit jaquote:
Heb gister zelf een pilletje genomenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Na dagen echt slecht slapen was dit wel een verademing (en stiekem net even nog gedut op de bank![]()
)
Nu wel energiek
Ja... iedereen heeft vakantie, ben ongesteld, dus vooruit![]()
Volgende week maandag of dinsdag fiets ik wel weer naar de AH
Vandaag naar het fact. Mijn eigen behandelaren zijn op vakantie. Dus even een ander. Een psych die ik wel ken. Dat wordt een zweverig gesprekik moest op den duur kiezen tussen haar en die me nu behandeld. De keus voor "de mijne" is gegaan omdat zij nuchter is. Die van vandaag is een heel lieve vrouw, maar ja...
Goed slapen geeft zoveel energie. Ik denk dat veel mensen het belang van goed slapen onderschatten. Dus fijn dat het weer goed gaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Na dagen echt slecht slapen was dit wel een verademing (en stiekem net even nog gedut op de bank![]()
)
Nu wel energiek
Gelijk heb je, hoor..quote:Ja... iedereen heeft vakantie, ben ongesteld, dus vooruit![]()
Volgende week maandag of dinsdag fiets ik wel weer naar de AH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoeld dat zij niet zweverig is? Toch?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 09:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moest op den duur kiezen tussen haar en die me nu behandeld. De keus voor "de mijne" is gegaan omdat zij nuchter is. Die van vandaag is een heel lieve vrouw, maar ja...
Niet of wel?quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bedoeld dat zij niet zweverig is? Toch?
Was nieuwsgierig over wat ze nou precies met nuchter bedoelde.quote:
Ik ook. Weet het wel denk ik maar mag Cots zelf vertellenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Was nieuwsgierig over wat ze nou precies met nuchter bedoelde.
Exacto.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 15:36 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik ook. Weet het wel denk ik maar mag Cots zelf vertellen
Zo liefquote:
quote:
Ja dat dus! Resetten kan wel fijn zijn soms. Alleen het moet geen gewoonte worden (bij mij dan he,spreek enkel voor mezelf).quote:Op dinsdag 28 juli 2026 10:46 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb gister zelf een pilletje genomen
Doe ik ook liever niet maar het helpt mij dan wel om soort van te resetten. Echt bij uitzondering hoor.
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:49 schreef qltel het volgende:
[..]
Goed slapen geeft zoveel energie. Ik denk dat veel mensen het belang van goed slapen onderschatten. Dus fijn dat het weer goed gaat.
[..]
Gelijk heb je, hoor..Hahaha eens zien of jij me helpt danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen psych is niet zweverig. De invaller wel. Aardig, maar tja... Als ik tips wil om beter te dealen met psychotische klachten komt die psych aanzetten met dat het een gave is, terwijl het een ziektebeeld is. Alleen dat maakt het "moeten" luisteren groter. Ook wel nuttige en concrete dingen besproken. Alleen een fundamenteel verschil in de basis.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 12:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je bedoeld dat zij niet zweverig is? Toch?Ja klopt. Het zou wel fijn zijn als het minder koud is in huisquote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:58 schreef DoubleDip het volgende:
Zo dat is een hele waslijst @:ChildoftheStars! Maar moet wel echt heel fijn zijn om in een praktisch nieuw huis terug te komen straks. Veel comfortabeler dan voorheen kan ik me voorstellen. En ja ik heb ook ervaring met de overgang van vochtig en tochtig naar goed geïsoleerd, echt een verademing hoor! Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt over de wisselwoning. En dat je daar snel je draai kunt vinden. Erg ingrijpend allemaal, maar je krijgt er wel een hoop voor terug.
het is allemaal even afwachten iig![]()
Ik wil wel, maar voel me gewoon niet lekker en dat brein werkt nietquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:31 schreef DoubleDip het volgende:
Excuses zijn niet nodig hoor, dit is jouw topic en als je hier stoom wilt afblazen is dat aan jou en aan niemand anders om te beslissen.
Nee, als je bij de vestiging komt waar ik werk ben je wel heel erg ver verdwaald..quote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hahaha eens zien of jij me helpt dan
Weet ik, plaag ook maarquote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:38 schreef qltel het volgende:
[..]
Nee, als je bij de vestiging komt waar ik werk ben je wel heel erg ver verdwaald..
En wij waarderen jou!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar voel me gewoon niet lekker en dat brein werkt niet
Het is fijn om duidelijk en vriendelijk antwoord te geven, waardeer jullie enorm, echt waar, alleen het lukt eventjes niet
*gooit greys omhoog*quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:41 schreef greysbones het volgende:
ik hou wel van een zweefje hier of daar
quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
En wij waarderen jou!
(One of us... one of us...)
Oh dat vind ik heel erg knap van je!quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:39 schreef Ole het volgende:
Van mij hoeft dat gezweef ook niet. En wat betreft mijn pilletje voor af en toe: ik doe nu 6 weken met de hoeveelheid die ik ooit voor 6 dagen had. Maar daarom werken ze des te beter als het echt even nodig is.
Op zich niet erg als mensen zweverig zijn. Alleen als ze ziektebeelden als gaven gaan stempelen ben je bij mij niet aan het goede adres. Ik ervaar het als een zeer vervelend symptoom. Ze bedoelt het goed, maar hier zit wel een groot verschil van inzicht.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:41 schreef greysbones het volgende:
ik hou wel van een zweefje hier of daar
Voorzichtig Grey-werpen hoorquote:
Ik ben heel voorzichtigquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Oh dat vind ik heel erg knap van je!Dat is niet gemakkelijk.
En klopt, gewenning kan snel komen. Ben zelf heel erg bang om verslaafd te raken eraan
En zweven... tja... beide voetjes op de grond
[..]
Op zich niet erg als mensen zweverig zijn. Alleen als ze ziektebeelden als gaven gaan stempelen ben je bij mij niet aan het goede adres. Ik ervaar het als een zeer vervelend symptoom. Ze bedoelt het goed, maar hier zit wel een groot verschil van inzicht.
Verder is het echt een heel lieve vrouw, ze hielp ook echt wel met orde in de chaos, maar tja... mijn ziekte is geen talent
[..]
Voorzichtig Grey-werpen hoor
Ik krijg heel weinig. Heb mensen meegemaakt die mijn hoeveelheid voor 6 weken in een dag namenquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Oh dat vind ik heel erg knap van je!Dat is niet gemakkelijk.
En klopt, gewenning kan snel komen. Ben zelf heel erg bang om verslaafd te raken eraan
Als het werkt dan werkt het toch! En heel goed dat je via recept gebruiktquote:Op dinsdag 28 juli 2026 19:57 schreef Ole het volgende:
[..]
Ik krijg heel weinig. Heb mensen meegemaakt die mijn hoeveelheid voor 6 weken in een dag namen.
Dan via internet besteld en waarschijnlijk ook vervuild. Maar goed. Bij gebruik onder toezicht en op voorschrift doet het voor mij echt goed!!!
Hoe is het nu dan?quote:Op woensdag 29 juli 2026 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Prima geslapen, alleen knallende koppijn. Dus eerst koffie met paracetamol
Daarna even boven bezig. Inpakken en haken. Twee dingen waar ik geen zin in heb. Alleen soms moeten dingen eenmaal
[..]
Als het werkt dan werkt het toch! En heel goed dat je via recept gebruiktJe bent goed bezig joh
Hier wel hoge dosis, maar weinig gebruik. Er is een soort mega hamer nodig om mij KO te krijgen soms
Beroerdquote:
Lekker uitziekenquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beroerd
Ben echt een beetje ziekjes vandaag. Niks ernstigs, gewoon wat verkouden of zo
Lig nu onder een dekentje en vroeg naar bed
Aw, dat is wel balen. Hopelijk gaat het morgen weer beter.quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beroerd
Balen, vroeg naar bed is een goed idee. En dan morgen gezond weer op...quote:Op woensdag 29 juli 2026 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beroerd
Beterschap meisquote:Op woensdag 29 juli 2026 18:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beroerd
*jaagt man met de hamer weg*quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben nog steeds niet lekker. Wel naar de vergadering geweest, even mensen zien
En oké, niet assertief genoeg om durven af te zeggen
Zo even wat drinken en dan maar proberen wat te doen
Al kruip ik het liefst weg onder een dekentje, voel me echt niet lekker
maar goed, dadelijk maar naar mijn hobbykamer. Weer wat inpakken en een beetje haken of zo. De hoeveelheid werk overvalt me nogal. Beneden moeten tzt ook alle meubels aan de kant en alle versiersels (en dat zijn er nogal wat) moeten opgeruimd worden et cetera.
Het overspoeld me nogal op het moment
maar ook "de man met de hamer" staat klaar
Gauw beter worden hoor!quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben nog steeds niet lekker. Wel naar de vergadering geweest, even mensen zien
En oké, niet assertief genoeg om durven af te zeggen
Zo even wat drinken en dan maar proberen wat te doen
Al kruip ik het liefst weg onder een dekentje, voel me echt niet lekker
maar goed, dadelijk maar naar mijn hobbykamer. Weer wat inpakken en een beetje haken of zo. De hoeveelheid werk overvalt me nogal. Beneden moeten tzt ook alle meubels aan de kant en alle versiersels (en dat zijn er nogal wat) moeten opgeruimd worden et cetera.
Het overspoeld me nogal op het moment
maar ook "de man met de hamer" staat klaar
Is voor nu wel even groot denk ik. Maar uiteindelijk hopelijk welquote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef qltel het volgende:
Het komt zo wel heel dichtbij. Maar goed, als het eenmaal half/eind oktober is zit je weer in je eigen opgeknapte huis. En die tijd is te overzien. Het is voorbij voordat je het weet.
Hopelijk lig je alquote:Op donderdag 30 juli 2026 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel verhaal getypt, poef, weg
Kwam erop neer dat ik weet waar ik heen ga, stukje planning erbij
Plus klagen dat ik me rot voel en wil slapen, maar dat het nog echt te vroeg is
Heb echt zo'n hoofdpijn vandaag en voel me super beroerd.
Ook wordt alles steeds concreter en dat geeft ook stress
Morgen maar weer verder werken eraan. Als ik de tiende de sleutel heb haal ik overal al het gezellige uit het huis weg![]()
Tot half/eind oktober zit ik daar volgens de woningbouw. Dus met kerst ben ik gelukkig thuis. Dat is wel belangrijk voor me. Hopelijk loopt het ook daadwerkelijk zo
Weet wel dat ik tzt in een recordtempo alles uitgepakt en ingericht heb, mezelf kennendemaar goed... eerst dit nog voor elkaar krijgen. Oktober is te overzien
Wat ik doe als ik een lange post maak, type ik hem eerst in kladblok of in wordpad ofzo. Dat sla ik open kopieer mijn txt ga dan naar FOK! en plak ik de gekopieerde txt in nieuwe reactie of quootequote:Op donderdag 30 juli 2026 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heel verhaal getypt, poef, weg
Knip
Jaquote:
Ja ... erg dichtbij en concreet.quote:Op donderdag 30 juli 2026 20:15 schreef qltel het volgende:
Het komt zo wel heel dichtbij. Maar goed, als het eenmaal half/eind oktober is zit je weer in je eigen opgeknapte huis. En die tijd is te overzien. Het is voorbij voordat je het weet.
Klopt, even groot is zelfs te groot. Er blijven dingen oppoppen in mijn hoofd.quote:Op donderdag 30 juli 2026 21:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Is voor nu wel even groot denk ik. Maar uiteindelijk hopelijk wel
Jep ik lag toen in bedquote:Op donderdag 30 juli 2026 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hopelijk lig je al
Want als jij je niet goed voelt is slapen een prima remedie
Normaal gesproken kopieer ik de test voordat ik hem post, maar was ik even vergetenquote:Op vrijdag 31 juli 2026 07:24 schreef Iceage het volgende:
[..]
Wat ik doe als ik een lange post maak, type ik hem eerst in kladblok of in wordpad ofzo. Dat sla ik open kopieer mijn txt ga dan naar FOK! en plak ik de gekopieerde txt in nieuwe reactie of quoote
Zelf te vaak mee gemaakt dat ik een lange txt online type en die poef weg is. Zeker als Fok hapert. (das best frustrerend).
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 08:58 schreef BE het volgende:
Ik kwam je naam tegen op een t-shirt!
https://imgur.com/a/fTRDl7f#dUP3UsT
https://imgur.com/gallery/fTRDl7f#TvhluIl
(Sorry, het lukt me op mijn telefoon nooit om de juiste insluitlinkjes te vinden.)
quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag is wel een goede dag merk ik
Ben nog niet helemaal fit, maar voel me een stuk minder naar
De stress weet ik relatief de kop in te drukken. Het is er wel, maar weet mijn hoofd bij te sturen
Wel een paar keer bijna rouw-jank-momentjes gehad. Dat was even lastig
Nu lekker chillen, beetje lui wel vandaag, maar vrede mee. Morgen misschien weer energie. Ben allang blij dat ik geen dutje gedaan heb of ga doen. Dat was weer een patroon die ik moe(s)t doorbreken. Dan is even een puzzelboekje erbij pakken verstandiger
je rust vinden is wss goeie doelquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
De stress weet ik relatief de kop in te drukken. Het is er wel, maar weet mijn hoofd bij te sturen
Nu lekker chillen, beetje lui wel vandaag, maar vrede mee. Morgen misschien weer energie. Ben allang blij dat ik geen dutje gedaan heb of ga doen. Dat was weer een patroon die ik moe(s)t doorbreken. Dan is even een puzzelboekje erbij pakken verstandiger
Blij voor jou.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat alles kunnen zeggen hier is echt een verademingquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:43 schreef Ole het volgende:
Hou je taai lieverd! En je kunt hier alles zeggen. Vind ik mooi aan dit topic
Dank uquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 15:53 schreef maily het volgende:
Ik denk niet dat ik het veel beter zou doen dan jij![]()
Respect dus!
Ik ken de staat van er doorheen fietsen als ik naar de stad ga of als ik naar de Jumbo wil. Prima straat, wel wat minder dan mijn straat. Alleen ik woon in een heel rustig straatje. En het huisje is de helft van wat ik gewend ben. En op de begane grond, dat voelt minder veiligquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 16:48 schreef Droopie het volgende:
Is je nieuwe tijdelijke huis trouwens wel een beetje leuk? Qua locatie, is t modern of cheap ass tijdelijke woning..
De tiende haal ik de sleutel op en de rest van de dag poetsen daar. Al een groot deel van de boodschappen halenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 18:17 schreef DoubleDip het volgende:
Dat schiet al op zeg, en ja stress is niet raar want 10 dagen is maar kort. Hopelijk is de wisselwoning snel aan kant.
Het is ook veelquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De tiende haal ik de sleutel op en de rest van de dag poetsen daar. Al een groot deel van de boodschappen halen![]()
Dan heb ik nog een week om alles thuis te regelenis te overzien
Vooral de week van 17~21 wordt erg zwaar
De twintigste komen de verhuizers om acht uur. Dus ik ga om vijf uur opstaanvoor de laatste dingen. Dan door naar de wisselwoning en boodschappen doen.
Moet je nagaan dat ik het nu al zwaar vind, gaat lekker
Één voordeel van om vijf uur opstaan is wel dat ik de nacht, eerste nacht, daar direct goed slaap uit slaapgebrekVerwacht dat ik tussen de middag daar wel kan chillen en klaar ben. De complete verhuizing naar dit huis duurde hooguit drie uur.
Het neemt heel mijn hoofd over. Ben op zich blij als het halverwege de dag is op de twintigste. Dan is het eerste stressmoment geweest. Daarna afwachten tot ik weer een brief of belletje of mailtje krijg over naar huis gaan. Alleen laten we zeggen dat dat twee maanden minimaal duurt. Ondertussen alles proberen te verzinnen tegen beren
Merk het allemaal wel aan mijn concentratie hoor. Kan me amper ergens op focussen, heb nergens plezier in. Het spookt in mijn hoofd, ben bekaf van de zorgen. Zelfzorg is ook een ding. Slecht in structuur... Continu moe en gedemotiveerd. Piekeren. 'k Voel me echt enorm overvraagd.
Ik sluit me hierbij aan. Je doet het hartstikke goed. De ellende en de zorgen die horen er bij. Ga stap voor stap, dag voor dag.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is ook veel
Maar je doet het naar mijn idee prima
Dank jequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 19:54 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is ook veel
Maar je doet het naar mijn idee prima
Ja... probeer ook een beetje mezelf hier en daar af te remmenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:05 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Je doet het hartstikke goed. De ellende en de zorgen die horen er bij. Ga stap voor stap, dag voor dag.
Soms moet je ook naar dingen toegroeien.
Ja ik weet dat ik geen klagen heb. Ga gewoon slecht op zulke dingenquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:08 schreef qltel het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je het veel vind. Dat zou ik ook vinden. En zeker voor die 2 maanden dat je er zit. Een vriendin van me heeft 2 jaar in een wisselwoning gezeten en dat heeft haar ook veel stress opgeleverd. Maar toen het klaar was zat ze weer in een mooi huis. Dat was wel compleet nieuw gebouwd. Jij kunt weer gewoon terug in je eigen huis, wat me best prettig lijkt voor je. Zo te lezen heb je de hele planning al voor je, en dat scheelt gewoon enorm. Dus maak je niet teveel zorgen, het komt vast goed!
Dank je welquote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:15 schreef Pisces het volgende:
Verhuizen en verbouwen is altijd stress, zorgen en een tikje ellendig. Maar je plant alles zo goed. Je doet het fantastisch. Zo knap van je.![]()
Wees lief voor jezelf waar het kan. Je verdient het tijdens deze periode. Waarin je ook nog eens keihard werkt om het allemaal ‘maar gewoon te doen’. Dappere vrouw ben je toch, lieve CotS.
Ik hoop dat je tijdelijke woning toch snel vertrouwd voelt met wat eigen lievelingsspulletjes.
En stap voor stap is echt een heel goed advies.
Wat een geweldig ideequote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
(heb in het kader van lief besloten dat mijn twintig jaar oude kerstboom () vervangen wordt door een nieuwe als ik weer thuis kom. Ben een beetje een kerstfreak, dus tzt ben ik daar blij mee
)
Daar is niets stoms aan! Ik snap je heel goed. Verhuizen is belangrijk (en iets groots) en zeker met zo'n strakke deadline als jij hebt.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja ik weet dat ik geen klagen heb. Ga gewoon slecht op zulke dingen![]()
Erg irritant, maar mijn brein is gewoon wat stommer dan het gemiddelde brein. Ik kan geen prioriteiten stellen (alles is even belangrijk in mijn hoofd), heb moeite met overzicht behouden en bewaren en creëren en wat dies meer zij.
In mijn hoofd is dit gewoon enorm
en ik word uit mijn gevoel van veiligheid getrokken en daar heb ik gewoon moeite mee. Dit is de eerste plek in heel mijn leven waar ik me veilig voel. Die veiligheid ga ik missen
Dat is een gedachte waar ik oprecht blij van wordquote:
Ja klopt... op zich is een deadline wel fijn. Geeft ook rust dan in het wild gaan zitten pakken en doen zonder zekerheid. Ben ook al erg ver. Morgen maar kleding vast inpakken en zo. Spullen weer weggooien in de container. Gewoon lekker de boel regelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2026 21:43 schreef qltel het volgende:
[..]
Daar is niets stoms aan! Ik snap je heel goed. Verhuizen is belangrijk (en iets groots) en zeker met zo'n strakke deadline als jij hebt.
En logisch dat je je veilig voelt in dit huis waar je al zo lang woont. Het is tenslotte jouw huis en je thuis, en je moet maar afwachten of die wisselwoning je nieuwe thuis wordt in die 2 maanden dat je er woont. Veel succes maar je krijgt dit voor elkaar!
Vin ik ook. Maar dat rondsproeien met chloor vinnik een minder goed idee.quote:Op zondag 2 augustus 2026 09:59 schreef Cupfighter het volgende:
Ik vind het een goed idee van je om even een rustdag te nemen
Rust is belangrijk CotSquote:Op zondag 2 augustus 2026 09:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Lekker op tijd wakkervandaag even niet boven bezig. Even één dagje vrij, even niks. Anders trek ik het gewoon niet. Morgen weer verder
Dus lezen, series kijken en gamen. Straks even naar de AH, dan is dat ook gedaan
Beetje een hangdag nodig. En misschien wil ik na de boodschappen wel verder hoor, wie weet, maar het moet niet van mezelf, mogen wel, moeten niet.
Heb ook even rust nodig om na te denken over het overzicht, dat ben ik een beetje kwijt. Mijn hoofd gaat flink tekeer op het moment. Gewoon even één dagje rust..
Ik ga zo slecht op stress
[..]
Dat is een gedachte waar ik oprecht blij van worddus waarom niet... krijg een grote vergoeding voor alles, dus één leuk ding moet kunnen
[..]
Ja klopt... op zich is een deadline wel fijn. Geeft ook rust dan in het wild gaan zitten pakken en doen zonder zekerheid. Ben ook al erg ver. Morgen maar kleding vast inpakken en zo. Spullen weer weggooien in de container. Gewoon lekker de boel regelen.
Neem wel veel spullen mee naar de wisselwoning. Zodat ik lekker kan haken/tekenen/schilderenDat is belangrijk voor me. Anders word ik erg gefrustreerd.
Denk niet dat het als thuis gaat voelen, maar ik probeer er een soort vakantiegevoel aan te plakken. Ben blij als ik de tiende de sleutels heb en zie hoe het huis is (heb wel een plattegrond, dus een beetje zicht. Het is echt heel klein). Lekker schrobben, lang-bewaar-boodschappen in het huis doen (thee, crackers, koffie, schoonmaakspul etc). Plastic handschoentjes mee en flink met het chloor rondsproeien.
Iedereen beweert dat het goed komt, dus laat ik maar proberen op het oordeel van anderen te vertrouwen
Van spanning kun je moe worden.quote:Op zondag 2 augustus 2026 12:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank! Even rondrommelen is wel fijn ja
Net naar de winkel geweest, met lege maag, maar zonder meuk terug
Nu even chillen, gamen, puzzelen en zo
Vraag me af waarom ik zo bekaf ben, terwijl ik amper wat doe vandaag
Luieren vraagt nu best wel discipline
O zeker!quote:
Snuit, kun je iemand bellen? Even steun zoeken. Je bestie?quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, spanning is er wel en energie is er niet
Daarnaast geen concentratie. Lezen wil voor geen meter. Dat vind ik erg frustrerend. Ook altijd een teken aan de muur. Of ik kan lezen is altijd een signaal over hoe het met me gaat.
Mijn hoofd loopt over. Blijf vervallen in details en ben zo bang dat het me niet gaat lukkenHet is teveel, meer dan ik aan kan... Het is echt niet te doen
Maak me zo ontzettend druk, kom maar niet tot stilstand in mijn hoofd.
Ik zit bijna te janken van frustratie en onrust
Dit leven wil ik gewoon niet meer
Dit ja!quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Snuit, kun je iemand bellen? Even steun zoeken. Je bestie?
Of schrijf hier op wat er allemaal in je hoofd omgaat. Dan gaat er wat uit. Al je zorgen.
Maar CotS, wat zou er dan niet moet lukken? Vraag ik me af dan he..quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Daarnaast geen concentratie. Lezen wil voor geen meter. Dat vind ik erg frustrerend. Ook altijd een teken aan de muur. Of ik kan lezen is altijd een signaal over hoe het met me gaat.
Mijn hoofd loopt over. Blijf vervallen in details en ben zo bang dat het me niet gaat lukkenHet is teveel, meer dan ik aan kan... Het is echt niet te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar CotS, wat zou er dan niet moet lukken? Vraag ik me af dan he..
Ik ga je niet iedere dag een compliment geven, hoewel je het wel zou verdienen..
Maar toen mijn moeder overleed stond ik na 6 maanden nog steeds hyperventilerend bij de huisarts..
En jij, regelt een uitvaart, gaat verhuizen, zakt niet door het ijs, blijft lief tegenover ons , is ook wat waard,
Ik snap helemaal dat je er tegen opziet, en dat je hoofd er heel slecht tegenkan, snap ik ook.
Maar het slechtste scenario, paar maanden in je "vakantie" huisje met tegenzin, wachten tot je eigen huisje het noodzakelijke onderhoud krijgt.. nou, t was toch al een kutjaar, kunnen we beter alles maar gehad hebben.Ik denk dat ze ‘overkookt’. Dat kan beangstigend zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bel je bestie!!!!quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Netjes! En elke keer als je wat te binnen schiet, vul het aan.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
Idd overkoken... Ik ga even hier alles opschrijven.
Mijn thuis:
• het is ongezellig
• het is onrustig
• moet spullen verplaatsen naar beneden, maar wanneer
• moet dingen weggooien
• mag dinsdag oud papier niet vergeten
• moet de containerdag niet vergeten
• wat moet allemaal beneden gedaan worden? versiersels weg, tassenkast leeg, schoenenrek aan de kant, alle meubels op minstens een meter van het raam, koelkast leeg
• wat aan kleding mee (zijn vier truien, twee jeans, vier T-shirts, ondergoed/sokken voldoende)
• hoeveel paar schoenen, want ik aan heb en nog een? Moeten zijn winterse stappers mee?
• wat moet ik aan koeken en drinken halen voor de verhuizers, die verdienen ook even een koffiepauze
• is de 20ste om 5.00 opstaan op tijd
• wat als er spullen stuk gaan?
De wisselwoning:
• hoe vies is het daar?
• hoe kom ik bij de schuur voor mijn fiets
• is er een goede tafel, heb ik er een oven
• is het internet geregeld daar
• hoe gaat het met gas/licht
• nergens staat iets over huur betalen over die woning
• kan ik de 21ste de afspraak met de psych naar de wisselwoning verplaatsen, zodat ik een beetje langer kan slapen, wil niet gedemotiveerd overkomen
• wennen aan een andere supermarkt...
• kennis die tegenover woont en nu al begint over koffie drinken... wil niet spontaan zijn. Op afspraak prima, maar hoe breng je dat
Terug naar huis
• zijn er een paar dagen overlap met sleutels inleveren zodat mijn bestie me kan helpen met terugverhuizen
• ben ik voor de kerst wel klaar, gezellig en gestettled
• krijg ik alles wel in een week weer oké
• moeten als mensen op de steigers bezig zijn de gordijnen dicht, zodat zij privacy hebben
Overige gedachten
• waarom kan ik me zo slecht concentreren
• overload aan lijstjes, moet ik nog een samenvattende lijst maken of niet
• wil geen zeur zijn
• obsessieve gedachten, dwangmatig gedrag
• falen met mijn dag/weekplanningen
• is in oktober beginnen met sporten een goed moment? Nieuw huis nieuw lijf en zo
• ik wil snijden en voel me suïcidaal
• altijd dat stomme slapen. Half elf naar bed en bladibla, ben het zat
• dingen die ik moet aanschaffen en waar
• voel me een lastpost die in kringeltjes rond rent
• iedereen vindt het goed gaan, maar het voelt niet zo. Ik verdrink, ik overzie het niet. Het maakt me gek... alleen ik krijg het ook niet uitgelegd.
• gevoel alsof ik tegen een muur oploop
• heb ik wel genoeg tassen voor alles verhuizen
• bestie zegt zoveel mogelijk knutsels meenemen, zodat ik mezelf kan zijn, maar is dat niet raar
• wedden dat ik ongesteld ben in de week van de verhuizing
• ken de straat niet zo goed... alleen heb wel het eea gehoord. Zowel positief als negatief
• aan de begane grond > voelt minder veilig
• kan ik er met raam open slapen of niet
Denk dat dit een redelijke samenvatting is
quote:Op zondag 2 augustus 2026 19:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar CotS, wat zou er dan niet moet lukken? Vraag ik me af dan he..
Ik ga je niet iedere dag een compliment geven, hoewel je het wel zou verdienen..
Maar toen mijn moeder overleed stond ik na 6 maanden nog steeds hyperventilerend bij de huisarts..
En jij, regelt een uitvaart, gaat verhuizen, zakt niet door het ijs, blijft lief tegenover ons , is ook wat waard,
Ik snap helemaal dat je er tegen opziet, en dat je hoofd er heel slecht tegenkan, snap ik ook.
Maar het slechtste scenario, paar maanden in je "vakantie" huisje met tegenzin, wachten tot je eigen huisje het noodzakelijke onderhoud krijgt.. nou, t was toch al een kutjaar, kunnen we beter alles maar gehad hebben.Gooi het er ook niet uit om complimenten te vissen, het is oprechte frustratie, angst, paniek en chaos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik waardeer echt wat je zegt, maar tja... ben ook maar een (onzeker) mens
En je hebt gelijk, in 2027 ben ik klaar met alles en heb ik eindelijk de tijd om te landen. Nu is het rennen en vliegen.
Ik waardeer jou en de rest echt enorm. Doe sowieso mijn best om sociaal/aardig te zijn. Al kan dat een stuk beter.
Maja... soms is het gewoon even veel... en ik heb nu zo'n avond dat ik echt denk van "hoe dan", de to do lijst lijkt eerder te groeien dan te krimpen
Als het morgen beter gaat met je, na een hopelijk goede nachtrust. Zou het dan helpen om bepaalde vragen zelf te beantwoorden..quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gooi het er ook niet uit om complimenten te vissen, het is oprechte frustratie, angst, paniek en chaos.
Ik waardeer echt wat je zegt, maar tja... ben ook maar een (onzeker) mens
En je hebt gelijk, in 2027 ben ik klaar met alles en heb ik eindelijk de tijd om te landen. Nu is het rennen en vliegen.
Ik waardeer jou en de rest echt enorm. Doe sowieso mijn best om sociaal/aardig te zijn. Al kan dat een stuk beter.
Maja... soms is het gewoon even veel... en ik heb nu zo'n avond dat ik echt denk van "hoe dan", de to do lijst lijkt eerder te groeien dan te krimpen
Ben gewoon een beetje moe en gefrustreerd. Sorry. Volgens mij kom ik veel te fel uit de hoek nu en dat is absoluut niet mijn bedoeling. Echt heel erg sorryquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als het morgen beter gaat met je, na een hopelijk goede nachtrust. Zou het dan helpen om bepaalde vragen zelf te beantwoorden..
Ik hoop dat je goede nachtrust heb en morgen de wereld er weer beter uitziet..
En zoals andere mensen al opperen.
Bel je bestie of crisisdienst als het echt teveel wordt
Zo heb ik het totaal niet ervaren, echt niet...fijn dat je steun hebt...dikke knuffelquote:Op zondag 2 augustus 2026 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben gewoon een beetje moe en gefrustreerd. Sorry. Volgens mij kom ik veel te fel uit de hoek nu en dat is absoluut niet mijn bedoeling. Echt heel erg sorry
En idd, morgen nieuwe dag, weet wat ik aan klussen wil en moet doen. Komt wel goed...
mijn hoofd is gewoon moeilijk uit te zetten en wil ook niet als één malle continu op pammetjes leven.
Bestie heb ik nu op de app open staan. Dus heb nu wel steun.
Sorry en dank je wel
Geen sorry.quote:Op zondag 2 augustus 2026 20:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben gewoon een beetje moe en gefrustreerd. Sorry. Volgens mij kom ik veel te fel uit de hoek nu en dat is absoluut niet mijn bedoeling. Echt heel erg sorry
En idd, morgen nieuwe dag, weet wat ik aan klussen wil en moet doen. Komt wel goed...
mijn hoofd is gewoon moeilijk uit te zetten en wil ook niet als één malle continu op pammetjes leven.
Bestie heb ik nu op de app open staan. Dus heb nu wel steun.
Sorry en dank je wel
Nikste sorry.quote:Op zondag 2 augustus 2026 21:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bestie heeft me rustig gekregen
Meedenken, afremmen, toch een pammetje nemen met een kop thee. De psych heeft bericht.
Borreltje doen we toch maar niet (want pammetje). Dus lekkere verwenthee, net zo lekker
Verder met "Alice is niet de moordenaar" (dat is heel erg veel werk, maar ook een soort focus waarmee je alles vergeet om je heen)
Mocht ik het deze week niet bolwerken komt bestie plus haar man die ook een bestie is me meehelpen en meedenken. Ze heeft beloofd dat ik het niet alleen hoef te doen en dat ze me graag willen helpen en ze heeft me er van overtuigt dat ik echt ver voor loop op schema
Morgen gaat alles wat niet naar de opslag moet naar beneden. Sommige dingen bewaar ik in de keuken (naaimachine), andere dingen gaan mee naar de wisselwoning (artsupplies en wol). Boven wordt even puur functioneel. Slapen, inpakken that's it.
Woonkamer ontmantel ik echt op allerlaatst
Ik begin me weer een beetje aardiger te voelen. Sorry dat mijn lontje zo kort is. Het voelt echt als onmacht. Echt super stom van mij.
Liefquote:Op maandag 3 augustus 2026 10:42 schreef qltel het volgende:
Goedemorgen.
Fijn dat je hier je hart gisteren gelucht hebt. Geen enkele reden om je hiervoor te excuseren. Ik denk niet dat er iemand is die dat vervelend vond.
En misschien was het wel goed dat je de wekker niet gehoord hebt. Je hebt lekker lang geslapen en bent nu weer uitgerust.
Je hebt het weer helemaal in de vingers.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
Ja, voel me wel meer uitgerustwas blijkbaar nodig
Zou nog zo kunnen slapenzag half tien en wilde omdraaien maar schrok er ook van. Misschien door het pammetje van gisteren
als ik mijn ontbijtje weg is duik ik de inloopkast maar in en de inbouwkast. Kleding uitzoeken. De vervelendste klus
GEEN SORRY.quote:Op maandag 3 augustus 2026 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo lieverds
Sorry van gisteren... zat te hoog in de emotie en moest eigenlijk offline gaan
Valkuil
Goed geslapen, de wekker alleen niet gehoord, dus half tien pas wakker
Net weer wat ingepakt en weggebracht. Nu even ontbijten en koffie
Wasjes draaien, wasjes opruimen. Gewoon de gewone dingen doen dus
Stapje voor stapje
Vandaag en morgen weggooien
Dan de keuken alles verschuiven naar de muur en daar de dingen neerzetten die niet naar de opslag gaan. Aan de andere kant van de keuken neerzetten wat mee moet naar de wisselwoning. Als dat gedaan is kan ik verder
Ach ja, is voor een keer niet erg toch? Zolang je geen afspraken hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief![]()
![]()
Ja, voel me wel meer uitgerustwas blijkbaar nodig
Zou nog zo kunnen slapenzag half tien en wilde omdraaien maar schrok er ook van. Misschien door het pammetje van gisteren
Mooi, dan heb je die vervelende klus alvast gehad!quote:als ik mijn ontbijtje weg is duik ik de inloopkast maar in en de inbouwkast. Kleding uitzoeken. De vervelendste klus
Trots op CotSquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben me een partij opgeschoten vandaag
• Heel veel rommel naar de ondergrondse container gebracht (elke keer als ik iets wil eten minimaal twee shoppers rommel weg (shoppers bewaar ik, die kantel ik gewoon leeg erin. Anders echt zonde)
• Mijn tas met kleding staat klaar (op een paar dingetjes na)
• Mijn hobbykamer is zo goed als klaar
• Alles wat mee moet aan knutsels (je raadt het al) staat klaar
• Moet alleen even in de keuken het e.e.a. verschuiven zodat alles wat mee gaat naar de wisselwoning daar kan staan samen met alles wat niet naar de opslag meegaat
• de inloopkast is leeg, alleen handdoeken en washandjes nog
Nou... dat is aardig wat voor één dagje toch?
'k Heb nog een koffertje voor sokken en ondergoed. Alleen dat wacht eventjes
Ondertussen ook stukjes gehaakt, maar inmiddels ben ik er wel even klaar mee. Het is warm en benauwd boven. Trek de ongezelligheid echt super slecht, voel me gewoon niet thuis en/of op mijn gemak. In de wisselwoning ga ik echt mijn best te doen om een lekkere hobbyhoek te creëren. Er staat vast wel een eettafel(tje) dunkt mijdaar ga ik me (nu) geen zorgen om maken.
Voel me beter dan gisteren. Misschien omdat ik toch flink gebuffeld heb en een beter plan heb. Misschien omdat ik beter geslapen heb. Het overzicht is er meer omdat ik meer dingen ingepakt of weggegooid heb ja.
Die kledingkasten zag ik echt enorm tegenop, dat viel uiteindelijk mee. Dadelijk de laatste set dozen naar boven (tien) en die raken niet allemaal vol. Één doos beneden om al mijn knuffeltjes in te droppenwant dat worden ze niet stoffig (als het past in één doos ja
)
Dus... nu chillen
Twee weken is ook netjes en verstandig van jequote:Op maandag 3 augustus 2026 16:25 schreef DoubleDip het volgende:
Ik heb er de laatste keer 2 weken over gedaan en vond het heerlijk rustig. Meer haast = meer stress. Zeker omdat je, als je pech hebt, nog zooi moet doen vóórdat de verhuizers er zijn.
Je bent echt goed bezig zo enne.. lekker je eigen tempo hoor! Schiet toch lekker op zo zonder teveel haast?
Iedereen doet alles op zijn eigen manier, ik ben meer van het plannen. Voor onze emigratie stonden mijn boeken (op degene na die ik nog wilde lezen) al vijf maanden van te voren ingepakt, nee, ik ben echt geen neuroot, echt niet (al zegt mijn vriendin dat haar gebruiksaanwijzing aan A4-tje is en die van mij een telefoonboek)quote:Op maandag 3 augustus 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ulch... van die mensen die roepen dat ik te snel ga, te obsessief ben, te gestrest ben en lopen te miepen ... (niet hier, maar irl) : CotS is wie CotS is. Ik functioneer niet op last minute
Prima dat het voor veel mensen anders werkt, maar voor mij werkt dit. Ja, het is onrustig en ongezellig. Alleen in een week inpakken past mij niet. Loop nu al dagelijks te hyperventileren van de stress, want de druk te hoog is. Er zijn drie mensen die daar van wat mogen zeggen (Bestie, man bestie, andere bestie) en die vinden juist dat ik het goed doe![]()
En ik ga dit op een vriendelijke, luchtige manier zo zeggen tegen de critici
want dit werkt voor mij
Sorry even gal spuwen, niet aardig. Ik ga wel aardig reageren hoor
Alleen als iemand vraagt hoe het gaat, als je zegt trots te zijn op jezelf omdat het zo goed gaat (en dat zeg ik niet snel) is het niet zo leuk als het negatief bestempeld wordt. Zeker door iemand die weet hoe slecht ik op stress en tijdsdruk ga.
Eerst even thee drinken en dan terugappen, als ik er al wat van zeg. Denk zoiets van "verschillende mensen, verschillende aanpak. Dit werkt voor mij"
edit: "Dit is voor mij niet te snel, ben wel content met mezelf en mijn aanpak"
Vind ik enkel verstandig van je! En emigreren is zoveel heftiger dan twee maandjes in een wisselwoning... snap dat je dan nog vroeger begint met uitzoeken en keuzes maken ja!quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:37 schreef Managarm het volgende:
[..]
Iedereen doet alles op zijn eigen manier, ik ben meer van het plannen. Voor onze emigratie stonden mijn boeken (op degene na die ik nog wilde lezen) al vijf maanden van te voren ingepakt, nee, ik ben echt geen neuroot, echt niet (al zegt mijn vriendin dat haar gebruiksaanwijzing aan A4-tje is en die van mij een telefoonboek).
Tegenwoordig in pdf's, veel kleiner, ik ben vooruit gegaan.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vind ik enkel verstandig van je! En emigreren is zoveel heftiger dan twee maandjes in een wisselwoning... snap dat je dan nog vroeger begint met uitzoeken en keuzes maken ja!
En ach... niks mis met een beetje neurotisch zijn hooral neem ik ook zo van jou aan dat jij dat niet bent, zo bedoel ik het niet
Oh je hebt dus geen gebruiksaanwijzing! Telefoonboeken bestaan allang niet meer(grapje, sorry)
Hartstikke goed bezig toch dan? Klinkt alsof je het top gepland hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2026 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Twee weken is ook netjes en verstandig van jeHaastige spoed is zelden goed
De dag van de verhuizers sta ik al om vijf uur opdan heb ik drie uur de tijd voor eventueel vergeten zaken
En dank je wel. Met dit tempo kan ik prima stoppen wanneer ik het even zat ben, een vrije dag inplannen of tijd nemen om de situatie opnieuw te overzien en overdenken.
Het werkt voor mijn doen best wel goed ja. Slaap nog wel 's nachts. Heb wel paniekaanvallen, maar die horen er ook bij (zoals gisteren, toen was ik extreem van het padje)
Vanavond oud papier even naar buiten en daarna niks meer. De rest kan morgen wel.
Dan enkel weggooien en alles in de keuken verschuiven. Al rent mijn hoofd nu in kringetjes en verval ik in een obsessief herhalingspatroon
Mensen die iets vinden van een anderquote:Op maandag 3 augustus 2026 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
En ulch... van die mensen die roepen dat ik te snel ga, te obsessief ben, te gestrest ben en lopen te miepen ... (niet hier, maar irl) : CotS is wie CotS is. Ik functioneer niet op last minute
Prima dat het voor veel mensen anders werkt, maar voor mij werkt dit. Ja, het is onrustig en ongezellig. Alleen in een week inpakken past mij niet. Loop nu al dagelijks te hyperventileren van de stress, want de druk te hoog is. Er zijn drie mensen die daar van wat mogen zeggen (Bestie, man bestie, andere bestie) en die vinden juist dat ik het goed doe![]()
En ik ga dit op een vriendelijke, luchtige manier zo zeggen tegen de critici
want dit werkt voor mij
Sorry even gal spuwen, niet aardig. Ik ga wel aardig reageren hoor
Alleen als iemand vraagt hoe het gaat, als je zegt trots te zijn op jezelf omdat het zo goed gaat (en dat zeg ik niet snel) is het niet zo leuk als het negatief bestempeld wordt. Zeker door iemand die weet hoe slecht ik op stress en tijdsdruk ga.
Eerst even thee drinken en dan terugappen, als ik er al wat van zeg. Denk zoiets van "verschillende mensen, verschillende aanpak. Dit werkt voor mij"
edit: "Dit is voor mij niet te snel, ben wel content met mezelf en mijn aanpak"
Goeie instellingquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach het is ook dat ik soms te scherp afgesteld sta en me te snel aangevallen voel over zaken waarbij ik veel emoties ervaar. Mensen bedoelen dingen niet zo naar.
Vrees wel voor een kort nachtje.
Heb absoluut geen slaap. Zit nog te lezen. Hoofd is wat onrustig
Huis is wat erg warm.
Probeer maar niet teveel druk op slaap te zetten. Hoef morgen gelukkig niet zoveel. Wat "moet" is in een (half) uur gepland
Hier regent het momenteelquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ach het is ook dat ik soms te scherp afgesteld sta en me te snel aangevallen voel over zaken waarbij ik veel emoties ervaar. Mensen bedoelen dingen niet zo naar.
Vrees wel voor een kort nachtje.
Heb absoluut geen slaap. Zit nog te lezen. Hoofd is wat onrustig
Huis is wat erg warm.
Probeer maar niet teveel druk op slaap te zetten. Hoef morgen gelukkig niet zoveel. Wat "moet" is in een (half) uur gepland
Gezellig ja! Hier is het nog droogquote:Op maandag 3 augustus 2026 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier regent het momenteel
Met een beetje geluk komt het jouw kant nog op
Slapen met tikkende regen
Doe mijn bestquote:
Even op buienradar gekeken. Bij ons in het noorden blijft het droog (en warm)quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier regent het momenteel
Met een beetje geluk komt het jouw kant nog op
Slapen met tikkende regen
quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig ja!
Zelfs net mijn vuilnisbak zitten schrobben
Dat moet ik ook nog doen.quote:Op maandag 3 augustus 2026 23:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfs net mijn vuilnisbak zitten schrobben
Ehw.quote:
Zit er aan te denken om een nieuwe te kopen.quote:
Jij pleurt de oude gewoon weg ipv schoon te maken?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 09:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om een nieuwe te kopen.
Ik heb een huisgenoot gehad als student die zijn handdoeken en theedoeken oneindig gebruikte, tot hij ze te vies vond, en dan weggooide en nieuwe kocht. Dat was volgens hem goedkoperquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jij pleurt de oude gewoon weg ipv schoon te maken?
Misschien zo wel doen jaquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:50 schreef Cupfighter het volgende:
Ga dan even lekker slapen
Lekker middagdutje
Wel wekker zetten
Anders slaap je vannacht niet
Daarom wekker zettenquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien zo wel doen ja
alleen heb nogal moeite met dag/nachtritme op het moment, dus wil niet te vaak dutjes doen. Al is het drie uur geworden vannacht
Ben gewoon een beetje overprikkeld door alle zooi in huisdat maakt me oprecht verdrietig en ongelukkig. Hier ga ik zo slecht op
maar goed, maandag een stap verder
De bodem is doorgeroest, dan mag die bak ook weleens weg.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jij pleurt de oude gewoon weg ipv schoon te maken?
En nooit schoongemaakt?quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 13:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
De bodem is doorgeroest, dan mag die bak ook weleens weg.
O ja gatver. Zulke dingen herken ik ook wel ja. Huisgenoten die nooit afwassen. En ga zo maar door. Wil er niet eens aan denken!quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hele slechte nacht gehad. Ook geen zin om boven in de rommel te zitten
Maar nog een tripje of twee naar de container... bijna alles is ingepaktNa de laatste containertrip gaat de keuken eraan en gaat alles dat niet naar de opslag gaat plus alles wat met mij mee gaat naar de keuken.
Ben alleen een beetje gedemotiveerd vandaagLiefst ga ik nog even slapen
Prullenbak schoonmaken is een kleine klus, alleen zoveel geklooi met water. Eigenlijk zou het na elke zak even moeten, maar daar ben ik te lui voor
[..]
Ik heb een huisgenoot gehad als student die zijn handdoeken en theedoeken oneindig gebruikte, tot hij ze te vies vond, en dan weggooide en nieuwe kocht. Dat was volgens hem goedkoperook vouwde hij zijn kleding nat op en propte die zo in zijn kast. Laten drogen was niet efficiënt.
Ja, die jongen meurde een enorm. Wel zo fijn dat hij en ik geen keuken deelde iig![]()
beetje een rare vogel, maar niet onaardig
Hij had wel veel van die vieze dingen, brrrr, ben blij dat ik niet meer in een studentenhuis woon
Zeker wel, maar het is gewoon afgelopen voor de vuilnisemmer.quote:
Zelf vuilnis nu.quote:Op dinsdag 4 augustus 2026 18:43 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Zeker wel, maar het is gewoon afgelopen voor de vuilnisemmer.
Nee, ik stop er een zak met strooizout in.quote:
Dan heb ik een mooie naamgenootquote:Op dinsdag 4 augustus 2026 22:11 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nu hoe deze pracht heet
Beterschapquote:Op woensdag 5 augustus 2026 10:13 schreef Ole het volgende:
Ik twijfel heb ik nou koorts of is het benauwd!
Je weet ik neem niks over hier ( als in kapen van topic ). Had ook mijn pammetje nodig afgelopen week. Soms is het gewoon ok om er eentje te nemen hoor!
Het is ook een giga onderneming. Maar over twee maanden kijk jij tegen een fris huis aan. Dan wordt er niet meer gehaakt maar bewonderd!quote:Op woensdag 5 augustus 2026 16:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo allemaal,
Slechte nacht, slechte dag. Voel me absoluut niet goed
Sta stijf van de stress, boven is super ongezellig. Mijn keuken is niet meer zoals hij hoort. Ben blij als het de twintigste is en ik rustig kan settelen voor twee maanden. Nu al een soort heimwee. Het ontmantelen van een huis gaat wel stuk trager dan hem straks weer gezellig maken. Schouders eronder (nu en dan)
Vanavond een slaappil. Hopelijk helpt het me een beetje met ritme. Dat ben ik nu kwijt
Dus om tien uur pil erin, bed in en slapen. Hopelijk dan ook rond acht uur wakker
Nu weer van diep in de nacht tot half elf geslapen
Vrijdag gelukkig weer de psych spreken, daar ben ik wel even hard aan toe
Kan wel even begeleiding en advies gebruiken
Het gaat gewoon niet goed met me, emotioneel gezien
Wel grappig hoeveel rommel iemand verzameldmorgen toch nog een rondje rommel weggooien... De zestiende komt er ook een container vanuit de woningbouw. Daar ben ik wel blij mee
oude balkontafel weg en wat rommel uit de schuur
maar voor nu even bikkelen, hopelijk morgen een betere dag
[..]
Beterschap
Ja, je hebt helemaal gelijk over pammetje. Alleen ik ben zo bang voor gewenning dat ik met moeite neem. Alleen ben echt ritme kwijt. Dus dadelijk wel nemen. Ben zo moe en chagrijnig
Dit ja. Het is heel zwaar CotS, maar het zal niet opwegen tegen wat je er voor terug zal krijgenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:47 schreef DoubleDip het volgende:
Verhuis stress is kut, maaar als het eenmaal gezellig is in de wisselwoning ben je vast blij.
Klinkt wel alsof je mooi op tijd klaar bent voor als ze komen. En je krijgt er wat moois voor terug.
Nou liever hakenquote:Op woensdag 5 augustus 2026 18:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Het is ook een giga onderneming. Maar over twee maanden kijk jij tegen een fris huis aan. Dan wordt er niet meer gehaakt maar bewonderd!
Jaquote:Op woensdag 5 augustus 2026 20:47 schreef DoubleDip het volgende:
Verhuis stress is kut, maaar als het eenmaal gezellig is in de wisselwoning ben je vast blij.
Klinkt wel alsof je mooi op tijd klaar bent voor als ze komen. En je krijgt er wat moois voor terug.
Nee hoorquote:Op woensdag 5 augustus 2026 22:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit ja. Het is heel zwaar CotS, maar het zal niet opwegen tegen wat je er voor terug zal krijgen
Of zeg ik dit verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geeft wel rust. Op deze manier gaat het redelijk acceptabel met de stressquote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat gaat echt gesmeerd CotS, die lijsten geven overzicht. En dingen weggooien ruimt letterlijk en figuurlijk op.
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net met bestie een afremlijst gemaakt
Tot de tiende een max aantal taken dat mag op een dag. Het is niet meer zoveel.
Heb wel mijn haakwerk naar beneden gehaald. Boven word ik nu onrustig van
Alleen mijn tafel is niet groot genoeg voor een mandala met ongeveer een doorsnede een ruime meter
Wel weer mijn riem erbij gepakt, mijn broeken vallen van mijn kont
Ben weer een stapje afgevallen, nog vele stapjes te gaan, maar dankbaar met elk stapje. En volgens mij doe ik het best wel gezond ja
Even hier droppen:De eerste en de vóórlaatste van de zondagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En verder goed bezig!!!
quote:Op donderdag 6 augustus 2026 15:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net met bestie een afremlijst gemaakt
Tot de tiende een max aantal taken dat mag op een dag. Het is niet meer zoveel.
Heb wel mijn haakwerk naar beneden gehaald. Boven word ik nu onrustig van
Alleen mijn tafel is niet groot genoeg voor een mandala met ongeveer een doorsnede een ruime meter
Wel weer mijn riem erbij gepakt, mijn broeken vallen van mijn kont
Ben weer een stapje afgevallen, nog vele stapjes te gaan, maar dankbaar met elk stapje. En volgens mij doe ik het best wel gezond ja
Even hier droppen:Lekker bezig, Child!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We juichen voor jou!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
En dat is dan zoals het is. Ook een deel van jou.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb er wel slapeloze nachten van
Anderhalf uur liggen woelen en draaien
Ondanks alle lijstjes en voldoende tijd... heb geen rust in mijn donder
Denken aan de renovatie, denken aan mijn moeder, denken aan de overleden vriendin
Lezen is wel leuk, maar ik ben op den duur ook klaar
Morgen moet ik fit zijn voor de psych. Die gaat denk ik een zombie treffen morgen
Logisch het is ook allemaal in korte tijd heel erg veel.quote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Denken aan de renovatie, denken aan mijn moeder, denken aan de overleden vriendin
Morgen moet ik fit zijn voor de psych. Die gaat denk ik een zombie treffen morgen
Sterkte meissiequote:Op donderdag 6 augustus 2026 23:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vergeet je power napjes niet eh?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 07:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen na deze te korte nacht
Straks naar het fact om de psych te spreken en dat is wel eventjes heel erg fijn
'k Ben zo ontzettend moe
Verhuizen is ook gewoon topsport. Geen wonder dat je moe bent.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 07:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen na deze te korte nacht
Straks naar het fact om de psych te spreken en dat is wel eventjes heel erg fijn
'k Ben zo ontzettend moe
Pak je rust. Denk aan jezelf. Niks moet vandaag.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
dank jullie lieve mensen
Toch zijn er wat zorgen. Het idee dat ik over mijn max zit. Zeker met die slechte nachten
erbij. Daar heb ik een nieuw middel voor gekregen, weet even de naam niet meer. Als hij bezorgd is komt het wel. Dan lees ik direct de bijsluiter
Ik val om. Fysiek en mentaal. Kan gewoon eventjes niet meer
Weet ook even niet hoe ik mezelf vandaag bezig blijf. Struikel over mijn wallen, bewijze van spreken.
Wat Lord zegt. Rust is nu heel belangrijk.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pak je rust. Denk aan jezelf. Niks moet vandaag.
Ja... als de apotheek is geweest ga ik even sjouwenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Pak je rust. Denk aan jezelf. Niks moet vandaag.
Ja... ben wel moequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wat Lord zegt. Rust is nu heel belangrijk.
Beentjes in de lucht, serietje aanquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 13:51 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik sluit me bij mijn voorgangers aan. Het is opladen geblazen en daar heb je rust voor nodig. Ontspanning.
Als je Amazon Prime hebt, Clarkson's Farmquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:13 schreef Ole het volgende:
Heb jij nog leuke tip voor serie? Lig hier ook even in de lappenmand!
Een beterschapsknuffel voor jou. Heel erg veel sterkte met uitziekenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:13 schreef Ole het volgende:
En ik heb true crime ontdekt. Vond het eerst niks en nu ineens interessantquote:
Dank je. Je bent echt een lieverd!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
En ik heb true crime ontdekt. Vond het eerst niks en nu ineens interessant
Houd ook erg van Nederlandse series en films(jaja... ik weet het)
Begin zo als mijn humor op is aan "Turning Point" over 9/11 (uh... ja afwisseling)
En jij "moet" genoeg blijven drinken he! Dekentjes, thee, boekjes/films/series zijn erg belangrijk als je belabberd bent
Sterkte hoor
Get well soon!quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:13 schreef Ole het volgende:
American Horror Story bestaat nog steeds?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 14:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Een beterschapsknuffel voor jou. Heel erg veel sterkte met uitzieken
Oh zoveel (ik heb NLziet, Netflix en DisneyPlus)(ja dat is veel, maar goed, kan het betalen)!
Zit nu VlogMania te streamen(je kan niet zeggen dat ik smaak of humor heb)
Fire Country is leuk
Law and order
Vampire Diaries
Criminal Minds
Blach Mirror
Amican Horror Story
Maar zoals ik zei: ik heb geen smaak
Inderdaad heeft schoonmaken geen zin, het wordt gewoon een enorme bende als ze in je huis rondlopen. Dus ik zou het niet eens proberen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 16:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah! De Zopiclon is bezorgd. Hopelijk een goede nacht slaap straks. Om half tien neem ik het in en hopelijk slaap ik als een blok door tot een uurtje of acht morgenochtend
Dan morgen rustig opstarten, dan de klussen beneden doen tot de bezorger is geweest
Moet wel een knutseloplossing vinden? Mijn bureau beneden leger maken oid. De keukentafel is opslag voor wat niet naar de opvang gaat. Boven zitten is onrustig en ongezellig. De woonkamer is als enige intact en gezellig. Dus moet even een oplossing verzinnen
Mag van de psych niet schoonmaken voor de renoveermensen, want die nog meer stof veroorzaken.
Hoop echt dat ik slaap en dat ik morgen minder neurotisch ben, minder geobsedeerd. Dat ik naast de klusjes ook echt even kan ontspannen. Dat ik morgen ook me kan concentreren op een boek.
Maandag krijg ik de sleutel en ga ik daar schoonmakenquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:29 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Inderdaad heeft schoonmaken geen zin, het wordt gewoon een enorme bende als ze in je huis rondlopen. Dus ik zou het niet eens proberen.
Jammer van je knutsels, maar het is maandag al zover toch?
Jaquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 18:40 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Get well soon!
[..]
American Horror Story bestaat nog steeds?Ben na seizoen 5 gestopt met kijken.
Dank je welquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:11 schreef Iceage het volgende:
Logisch dat de psych heeft gezegd niet alles schoonmaken in je huidige huis. Als ze aan de gang gaan oa met kozijnen vervangen geeft dat ook een grote (stof) bende. Waarom zou jij het superschoon en netjes achterlaten terwijl het echt wel een bende gaat worden met oa uitbreken oude kozijnen etc.
Sterkte.
Dinsdag over een week?quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maandag krijg ik de sleutel en ga ik daar schoonmaken
Volgende week dinsdag de achttiende gaan mijn spulletjes die kant op
De twintigste wordt boven leeggehaald en ga ik daar slapen tot nader bericht
Dus nog eventjes de schouders eronder
Dus ik moet echt beneden haken, zolang het duurt. Denk dat het weekend na de twintigste ik weer aan tekenen en schilderen kom. Nu heb ik er de ruimte noch de energie ervoor
Over twee weken heb ik ook weer een afspraak met de psych. Die komt dan op huisbezoek en eind van de middag. Zodat ik de eerste nacht daar kan uitslapen.
Het is allemaal maar spannend. Wel blij om maandag het huis van binnen te bekijken
Lekker goed schrobben en boenen daar
[..]
Ja
[..]
Dank je wel
Sowieso vandaag weinig gedaan en morgen ook
Ik weet nog niet wat het weer doet op de achttiendequote:Op vrijdag 7 augustus 2026 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dinsdag over een week?
je hoeft dus niet te huffen en puffen tijdens de hitte?
Goedbedoeld advies, maar wonnng gaat leeg en ze gaat tijdelijk 2 maand naar een wisselwoning.quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:49 schreef Modus het volgende:
Die bouwgasten gaan vast wel jouw spullen afdekken met zeil/plastic enzo (mag ik toch hopen) maar is het een idee om sommige dingen zelf ook al 'in te pakken', just-in-case ?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2026 21:43 schreef Iceage het volgende:
[..]
Goedbedoeld advies, maar wonnng gaat leeg en ze gaat tijdelijk 2 maand naar een wisselwoning.
je hebt het niet mis hoor! De bovenverdieping wordt leeg gehaald, beneden blijft alles. Dan moet ik alleen dingen verschuiven (weg van de ramen, kwetsbare spullen wegbergen etcquote:Op vrijdag 7 augustus 2026 20:49 schreef Modus het volgende:
Die bouwgasten gaan vast wel jouw spullen afdekken met zeil/plastic enzo (mag ik toch hopen) maar is het een idee om sommige dingen zelf ook al 'in te pakken', just-in-case ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst koffie, rustig wakker worden. Plan is er voor de dag.
Moet voornamelijk geduld hebben voor maandag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja... proberen een beetje rustig te blijven iig
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Slaapmiddel heeft wonderen gedaan. Van kwart voor negen tot kwart voor negen geslapen
Voel me fysiek een stuk beter. Ben nog wel suf/loom, maar dat is logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst koffie, rustig wakker worden. Plan is er voor de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja... proberen een beetje rustig te blijven iig![]()
Hoop voor je dat die wisselwoning een beetje bevalt. Niet al te veel natuurlijk; je moet wel weer terug.
Fijn dat je energieniveau weer wat op peil is. Geniet van je zaterdag!
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
Ow Ik had begrepen dat het huis leeg gaat, je spullen die niet meegaan naar de wisselwoning veilig opgeslagen worden. ik snap ook niet zo goed dat beneden niks weg gaat terwijl je er 2 maand niet bent. Word daar dan niks gedaan ?quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
je hebt het niet mis hoor! De bovenverdieping wordt leeg gehaald, beneden blijft alles. Dan moet ik alleen dingen verschuiven (weg van de ramen, kwetsbare spullen wegbergen etc
Volgens mij dekken ze wel spullen af. Echter doe ik mijn knuffeltjes en miniatuurbouw weg, zodat het sowieso schoon blijft
quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
![]()
Slaapmiddel heeft wonderen gedaan. Van kwart voor negen tot kwart voor negen geslapen
Voel me fysiek een stuk beter. Ben nog wel suf/loom, maar dat is logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu eerst koffie, rustig wakker worden. Plan is er voor de dag.
Die nieuwe woning klinkt wel te doen, qua ruimte heb ik daar wel ervaring mee. De woonkamer is niet groot idd, een grote eettafel past niet als je ook nog tv wilt kijken of ergens wilt knutselen. Het zou dan meer een woon/zitkamer worden, tenzij je een extra slaapkamer ernaast hebt waar je wat mee kan. Keuken is best prima qua grootte. Niet enorm maar hoeft ook geen pijpenla te zijn. Heb zelfs nog een kleinere (pijpenla) keuken gehad. Beetje krap om met meer dan 1 persoon in te staan, maar werkt prima in je eentje. Maar met 8 m2 kun je daar vast wel met meer in koken hoor als je bezoek hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naja... proberen een beetje rustig te blijven iig
Hoeveel slaapkamers heb je daar?
Ja het is wel te doen. Mijn studentenplekken waren even grootquote:Op zaterdag 8 augustus 2026 10:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Die nieuwe woning klinkt wel te doen, qua ruimte heb ik daar wel ervaring mee. De woonkamer is niet groot idd, een grote eettafel past niet als je ook nog tv wilt kijken of ergens wilt knutselen. Het zou dan meer een woon/zitkamer worden, tenzij je een extra slaapkamer ernaast hebt waar je wat mee kan. Keuken is best prima qua grootte. Niet enorm maar hoeft ook geen pijpenla te zijn. Heb zelfs nog een kleinere (pijpenla) keuken gehad. Beetje krap om met meer dan 1 persoon in te staan, maar werkt prima in je eentje. Maar met 8 m2 kun je daar vast wel met meer in koken hoor als je bezoek hebt.
Hoeveel slaapkamers heb je daar?
Ja dat wordt kiezen. Nog een tip om alvast te weten hoe het kan zijn (zodra je naar binnen kan):quote:Op zaterdag 8 augustus 2026 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het is wel te doen. Mijn studentenplekken waren even groot
Alleen ik vrees dat televisiehoek voorgaat op keukentafelhoek. Al zat er vast wel een tafel zijn en dan moet ik daar even creatief mee zijn
Alleen zo'n kleine keuken heb ik gehad in mijn studio en dat was wel krap.
Anderzijds, het is maar voor twee/tweeënhalf maand. Even behelpen en des te dankbaarder ben ik met mijn eigen huis ja.
Er zijn twee slaapkamers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |