Ik snap hetquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het
Alleen als ik al een halve week weg ben word ik chagrijnig van heimwee
Naja, heb geen keus, anders zou ik gewoon tijdens de renovatie thuis blijven
Gelukkig verhuist dit topic niet en kun je hier lekker uiten wat je kwijt wiltquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het
Alleen als ik al een halve week weg ben word ik chagrijnig van heimwee
Naja, heb geen keus, anders zou ik gewoon tijdens de renovatie thuis blijven
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig verhuist dit topic niet en kun je hier lekker uiten wat je kwijt wilt
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap het
Ben ook het liefst thuis
Maar soms kan het even niet anders
Dat snapt denk ik iedereen wel, tenminste ik wel en ik zou het daar zelf ook moeilijk mee hebben , het is heel menselijk en niets om je voor te schamenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Weet ik ook wel
Heb gewoon even een steen in mijn maag... Ben moe en verdrietig en overvraagd
Kan gewoon slecht tegen stress... Over drie weken daar en ik weet nog niet eens het adres en wat ik mee moet nemen aan spullen (zoals handdoeken, beddengoed etc). Maandag mail ik wel, alleen zulke dingen houden me de halve nacht bezig...
Drie weken is echt te last minute voor mij.
Even iemand bellen misschienquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kom ook gewoon amper in mijn boek
Kan me niet concentreren op een serie
Hobby wil ook niet lekker
Zit gewoon even niet zo lekker in mijn vel. Het gaat niet goed met me
Mail dan vandaagquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Weet ik ook wel
Heb gewoon even een steen in mijn maag... Ben moe en verdrietig en overvraagd
Kan gewoon slecht tegen stress... Over drie weken daar en ik weet nog niet eens het adres en wat ik mee moet nemen aan spullen (zoals handdoeken, beddengoed etc). Maandag mail ik wel, alleen zulke dingen houden me de halve nacht bezig...
Drie weken is echt te last minute voor mij.
Dat is wel slim idd. Wil gewoon niet zeuren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mail dan vandaag
Dan ben je dat kwijt
Ze lezen het niet eerder,
Maar jij kunt het wel op ordenen in mail voor jezelf
Ik zou even niet weten wiequote:
Ik weet dat het lastig is maar je kan er niets aan veranderen, ik hoop dat je wat kan ontspannen en goed slaaptquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel slim idd. Wil gewoon niet zeuren.
Ze hebben iig nu mail, merk wel wanneer ze antwoorden.
Ik ben er echt gewoon misselijk van
En avonden zijn sowieso het lastigst.
Dan ben ik moe, en dan heb ik onvoldoende afleiding. Wat als gevolg heeft dat het maalfabriekje in mijn aangaat en overuren maakt
't Is wat het is
Avonden zijn gewoon mijn trigger
[..]
Ik zou even niet weten wie
Mailtje is de deur uit. Nu maar even een filmpje zoeken om te kijken. Beetje gelezen. Wachten tot bedtijd
Het is nu te laat maar morgen even een stevige wandeling maken? Daar neemt de stress van af en geeft afleiding. Ik denk dat je rustiger wordt als de stress wat afneemt.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... uiteindelijk toch maar gaan haken.
Het slapen wil niet lukken. Drink nog een kop thee en dan lezen in bed
Ben gewoon niet moe, niet rustig
Misschien dadelijk de wekkers uitzetten, het is toch zondag.
Mis mijn moeder zo
quote:Op zondag 26 juli 2026 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mis mijn moeder zo
Mis mijn moeder zo
Mis mijn moeder zo
Kijken of je vanavond op tijd in bed kunt liggen om je ritme weer op te pakkenquote:Op zondag 26 juli 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi![]()
Bedankt voor jullie steun en advies.
Uiteindelijk heb ik een slaappil genomen en te lang geslapenHalf elf is het geworden tot ik wakker werd
Nog steeds duf van die pil. Moet even wachten op DHL (wist niet dat die op zondagen kwamen, maar blijkbaar)
Daarna even wandelen en haken en zo. Gevoelsmatig zou ik zo weer kunnen slapen. Ben er duizelig van![]()
maar goed, officieel wakker
Dit zou standaard moeten zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:20 schreef DoubleDip het volgende: De blauwe vinkjes in je WhatsApp uitzetten kan ook helpen.
Dank je welquote:Op zondag 26 juli 2026 12:37 schreef kree het volgende:
sterkte jij Child. weet wel het kan soms tegen zitten in je leven. met van alles. Maar altijd gaat er een raam open als er een deur dicht is achter je.
Ik weet hoe onwijze doodoener het is, want zelf gehad. Maar ook voor jou komt het weer goed.
Ja, en niet weer zo'n slaappildagje. Die zijn zo vervelend. Vanavond vroeg de kribbe inquote:Op zondag 26 juli 2026 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijken of je vanavond op tijd in bed kunt liggen om je ritme weer op te pakken
Verder rustig aan vandaag
Ja klopt... heb zo'n behoefte aan structuur en zekerheid en dat is er nu even niet... maar goed, mail de deur uit en wachten op antwoord. In de replay stond dat het antwoord wel een tijdje kan duren ivm vakantietijdquote:Op zondag 26 juli 2026 16:20 schreef DoubleDip het volgende:
Even bij gelezen. Rustig aan vandaag. Renovaties zijn sowieso stressvol, helemaal voor jou met alles erbij. Vervelend van de onzekerheid, maar weinig aan te doen.
O en die mensen die denken dat je op afroep beschikbaar bent zou ik eens stevig toespreken. Ik zeg altijd: als het dringend is bel je maar en voor de rest reageer ik wanneer ik zin heb. De blauwe vinkjes in je WhatsApp uitzetten kan ook helpen.
Dank je welquote:Op maandag 27 juli 2026 07:29 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Begrijp ik het nu goed dat je datums hebt gekregen ivm de verhuizing?
Augustus 18 met je bestie naar wisselwoning?
Maar definitief sleutel van de wisselwoning krijgen en datum verhuizen weet je nog niet? dat is me niet helemaal duidelijk in je post.
Enig idee welke datum je huidige woning leeg moet zijn ?
Superfijn dat je besties je gaan helpen. Uiteraard blijft mijn aanbod van een paar delen geleden staan hoor.
Enne misschien is je wisselwoning wel ruimer, mooier en beter gelegen dan je huidige woning
Ik wens je veel sterkte met alles, want het is echt wel een enorm gedoe en ik kan me er alles bij voorstellen dat je er heel veel stress en onrust over ervaart. (Zou ik ook hebben)
Wat ik al paar keer eerder poste: Alles Sal Reg Kom.![]()
Kop op, je hebt inmiddels bewezen dat je dat kunt !
Ik wens U alle een fijne maandag toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |