quote:Op donderdag 23 juli 2026 19:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rustig aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Jouw mening telt ook mee GirlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee als het je teveel hoofdzeer oplevert gewoon even voor jezelf kiezen
Dat mag gewoon
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Child is dol op aapjes kijken?quote:Op donderdag 23 juli 2026 17:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Dan is het toch helemaal logisch dat je het leuk vindt
Vind het altijd jammer dat het zover weg is. Lijkt me leuk om toeschouwer te zijn (wandel tegenwoordig wel bijna dagelijks, maar dat zijn niet zulke afstanden). Gewoon een mooi feest lijkt het me
Dit was even een irritatie vanuit mezelf. Het is geen issue, ja, ik was even chagrijnig, maar geen conflict of gesprek waardig. Dit is geen groot iets en mij niet de moeite waardquote:Op donderdag 23 juli 2026 18:25 schreef Iceage het volgende:
[..]
Met mijn kameraden (Vooral op gezamenlijke vakanties) hebben wij een duidelijke afspraak dat we elkaar onverbloemd zeggen als er iets is wat ons dwars zit.en niet een paar dagen later maar meestal vrijwel gelijk, Dat klaart de lucht op en voorkomt herhaling van onderlinge irritaties.
Sorry lieverd, wat ontzettend vervelend voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sorry voor mijn aandeel erin. Sterkte en denk om jezelf
Juist!quote:Op donderdag 23 juli 2026 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jouw mening telt ook mee Girl
En nee als het je teveel hoofdzeer oplevert gewoon even voor jezelf kiezen
Dat mag gewoonTuurlijk! Zulke events zijn toch gewoon leuk om naar te kijken en aan te moedigenquote:![]()
Ik ben niet weg geweestquote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Is Stig alweer gesignaleerd na mijn plagerijtje over zijn helm?
Jazeker, stoeltje erbij, drankje in de hand en maar loeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tuurlijk! Zulke events zijn toch gewoon leuk om naar te kijken en aan te moedigen
Weten jullie hoe druk de nijmeegse vierdaagse wordt bezochtquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jazeker, stoeltje erbij, drankje in de hand en maar loeren.
Ehhh... neuh.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weten jullie hoe druk de nijmeegse vierdaagse wordt bezocht![]()
Ze lopen allemaal langs.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weten jullie hoe druk de nijmeegse vierdaagse wordt bezocht![]()
Misschien ergens langs de dijk ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhh... neuh.Maar voor mijn stoeltje is toch wel ruimte?
Het is niet alleen druk met wandelaarsquote:
Waarom denk je dat niemand het met je eens isquote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
Poeh, slechte avond weer.
Het is zo lastig wanneer ik op standje rust moet. Mijn hoofd gaat dan malen
Sowieso ben ik de hele dag bezig met vooral niet voelen. Niet denken.
Alleen na het eten ga ik op standje rust en dan kom ik in de problemen mentaal. Dan wil ik niet meer leven. Overzie het allemaal niet meer.
Geen zorgen, doe niks, maar het liefst stap ik er dan uitEr wordt aan alle kanten aan mij getrokken, iedereen een mening en ik moet me maar zien te redden.
Denk niet dat ik dit weekend zonder crisisdienst doorkom
En ik weet dat niemand het ermee eens is, maar ik voel me eenzaam. Door die stomme vakantie zie ik niemand. Iedereen is weg. Drie weken geen ontspannen sociaal contact is heftig. Geen vrijwilligerswerk, geen clubjes, vrienden op vakantie. Ik kan goed tegen alleen zijn, maar nu is het me echt eventjes teveel
En dan alle voorbereidingen op de renovatie... Ik loop vast. Alles wat vroeg ingepakt kon worden zit in dozen. Ik moet het e.e.a. weggooien...meer kan ik nu even niet doen. Dat is frustrerend, want achttien augustus start de actie pas. Ik hoop dat er wat meer rust is zodra ik in de wisselwoning zit.
Al vrees ik dat ik me pas weer echt kan ontspannen zodra ik weer thuis ben en kan starten met uitpakken van dozen. Dat gaat dus nog wel een paar maanden duren.
En al mijn hulpverleners zijn op vakantie. Dus ik moet echt mezelf zien te redden.
Het is echt even heel erg zwaar en heel erg veel. Ik wil gewoon mijn moeder aan mijn zijde hebben. Alleen daar moet ik niet aan denken, anders ga ik janken. Dus die gedachte laat ik nu weer los.
Ben het echt allemaal even helemaal zat en overzie het niet en mijn hoofd is moe, maar bleh...
Ligt eraan waar je die neer wilt zetten..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 18:56 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ehhh... neuh.Maar voor mijn stoeltje is toch wel ruimte?
Mooi dat het vandaag beter met je gaat. Geniet van je dag! Het is mooi weer en je hebt alle tijd om leuke dingen te doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een nacht slapen doet een mens goed...
Fijne dag, Child! Maak er iets leuks van!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Een nacht slapen doet een mens goed...
Nu is het weekend en kan ik toch niet veel doen. Sowieso zie ik beren op de weg waarvan ik nog niet eens weet wat precies het probleem is
Ik hoop dat komende avond eenvoudiger is. Alleen ik weet niet hoe.
Maar nu eerst koffie, ontbijtje, en dan bezig met wat leuks haken.
Vandaag even schoonmaken ook, is wel even nodig, met alle stress komt dat op een lager pitje (lees verwaarlozen), vandaag wil ik dat even inhalen. Vandaag boven, morgen beneden
Fijne dag iedereen
Inderdaad lekker relaxenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 16:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
vandaag was een beetje een lui dagje. Beetje haken, rommeltjes weggooien, diep nadenken over hoe verder te moeten met opruimen, et cetera
Na het eten straks weer lezen op de bank. Hopelijk een betere avond dan gisteren
Vind het tot rust komen zo ontzettend moeilijk en ik weet niet wat er tegen te doen
Ook altijd zo'n moeilijke keuze: aan het bureau zitten met laptop en boeken, of in de luie stoel zitten met laptop en boeken of op de bank zitten met de televisie aan en boeken. Bureau is voor nu denk ik het gemakkelijkste
Maak me weer druk om van alles en nog wat, zo irritant, maar soit. Het is eind van de middag, het is weekend, dus kan nergens wat aan veranderen nu. Dus maar laten zo
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 25 juli 2026 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad lekker relaxen
Maandag weer een nieuwe week
Tja tis even behelpenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Heb nu al een soort heimwee voor die twee maanden weg. Omdat mijn bovenverdieping al ingepakt is en zo. Wil hier niet weg![]()
en wil geen onzekerheid
maar goed... proberen mezelf af te leiden...
Ik snap je, is ook lastigquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik doe mijn best
Heb nu al een soort heimwee voor die twee maanden weg. Omdat mijn bovenverdieping al ingepakt is en zo. Wil hier niet weg![]()
en wil geen onzekerheid
maar goed... proberen mezelf af te leiden...
Ik weet hetquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tja tis even behelpen
Maar dan is je huisje straks weer up to date
Ik snap hetquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het
Alleen als ik al een halve week weg ben word ik chagrijnig van heimwee
Naja, heb geen keus, anders zou ik gewoon tijdens de renovatie thuis blijven
Gelukkig verhuist dit topic niet en kun je hier lekker uiten wat je kwijt wiltquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het
Alleen als ik al een halve week weg ben word ik chagrijnig van heimwee
Naja, heb geen keus, anders zou ik gewoon tijdens de renovatie thuis blijven
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:51 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Gelukkig verhuist dit topic niet en kun je hier lekker uiten wat je kwijt wilt
Weet ik ook welquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik snap het
Ben ook het liefst thuis
Maar soms kan het even niet anders
Dat snapt denk ik iedereen wel, tenminste ik wel en ik zou het daar zelf ook moeilijk mee hebben , het is heel menselijk en niets om je voor te schamenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Weet ik ook wel
Heb gewoon even een steen in mijn maag... Ben moe en verdrietig en overvraagd
Kan gewoon slecht tegen stress... Over drie weken daar en ik weet nog niet eens het adres en wat ik mee moet nemen aan spullen (zoals handdoeken, beddengoed etc). Maandag mail ik wel, alleen zulke dingen houden me de halve nacht bezig...
Drie weken is echt te last minute voor mij.
Even iemand bellen misschienquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kom ook gewoon amper in mijn boek
Kan me niet concentreren op een serie
Hobby wil ook niet lekker
Zit gewoon even niet zo lekker in mijn vel. Het gaat niet goed met me
Mail dan vandaagquote:Op zaterdag 25 juli 2026 19:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Weet ik ook wel
Heb gewoon even een steen in mijn maag... Ben moe en verdrietig en overvraagd
Kan gewoon slecht tegen stress... Over drie weken daar en ik weet nog niet eens het adres en wat ik mee moet nemen aan spullen (zoals handdoeken, beddengoed etc). Maandag mail ik wel, alleen zulke dingen houden me de halve nacht bezig...
Drie weken is echt te last minute voor mij.
Dat is wel slim idd. Wil gewoon niet zeuren.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mail dan vandaag
Dan ben je dat kwijt
Ze lezen het niet eerder,
Maar jij kunt het wel op ordenen in mail voor jezelf
Ik zou even niet weten wiequote:
Ik weet dat het lastig is maar je kan er niets aan veranderen, ik hoop dat je wat kan ontspannen en goed slaaptquote:Op zaterdag 25 juli 2026 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is wel slim idd. Wil gewoon niet zeuren.
Ze hebben iig nu mail, merk wel wanneer ze antwoorden.
Ik ben er echt gewoon misselijk van
En avonden zijn sowieso het lastigst.
Dan ben ik moe, en dan heb ik onvoldoende afleiding. Wat als gevolg heeft dat het maalfabriekje in mijn aangaat en overuren maakt
't Is wat het is
Avonden zijn gewoon mijn trigger
[..]
Ik zou even niet weten wie
Mailtje is de deur uit. Nu maar even een filmpje zoeken om te kijken. Beetje gelezen. Wachten tot bedtijd
Het is nu te laat maar morgen even een stevige wandeling maken? Daar neemt de stress van af en geeft afleiding. Ik denk dat je rustiger wordt als de stress wat afneemt.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hm... uiteindelijk toch maar gaan haken.
Het slapen wil niet lukken. Drink nog een kop thee en dan lezen in bed
Ben gewoon niet moe, niet rustig
Misschien dadelijk de wekkers uitzetten, het is toch zondag.
Mis mijn moeder zo
quote:Op zondag 26 juli 2026 00:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mis mijn moeder zo
Mis mijn moeder zo
Mis mijn moeder zo
Kijken of je vanavond op tijd in bed kunt liggen om je ritme weer op te pakkenquote:Op zondag 26 juli 2026 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoi![]()
Bedankt voor jullie steun en advies.
Uiteindelijk heb ik een slaappil genomen en te lang geslapenHalf elf is het geworden tot ik wakker werd
Nog steeds duf van die pil. Moet even wachten op DHL (wist niet dat die op zondagen kwamen, maar blijkbaar)
Daarna even wandelen en haken en zo. Gevoelsmatig zou ik zo weer kunnen slapen. Ben er duizelig van![]()
maar goed, officieel wakker
Dit zou standaard moeten zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:20 schreef DoubleDip het volgende: De blauwe vinkjes in je WhatsApp uitzetten kan ook helpen.
Dank je welquote:Op zondag 26 juli 2026 12:37 schreef kree het volgende:
sterkte jij Child. weet wel het kan soms tegen zitten in je leven. met van alles. Maar altijd gaat er een raam open als er een deur dicht is achter je.
Ik weet hoe onwijze doodoener het is, want zelf gehad. Maar ook voor jou komt het weer goed.
Ja, en niet weer zo'n slaappildagje. Die zijn zo vervelend. Vanavond vroeg de kribbe inquote:Op zondag 26 juli 2026 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijken of je vanavond op tijd in bed kunt liggen om je ritme weer op te pakken
Verder rustig aan vandaag
Ja klopt... heb zo'n behoefte aan structuur en zekerheid en dat is er nu even niet... maar goed, mail de deur uit en wachten op antwoord. In de replay stond dat het antwoord wel een tijdje kan duren ivm vakantietijdquote:Op zondag 26 juli 2026 16:20 schreef DoubleDip het volgende:
Even bij gelezen. Rustig aan vandaag. Renovaties zijn sowieso stressvol, helemaal voor jou met alles erbij. Vervelend van de onzekerheid, maar weinig aan te doen.
O en die mensen die denken dat je op afroep beschikbaar bent zou ik eens stevig toespreken. Ik zeg altijd: als het dringend is bel je maar en voor de rest reageer ik wanneer ik zin heb. De blauwe vinkjes in je WhatsApp uitzetten kan ook helpen.
Dank je welquote:Op maandag 27 juli 2026 07:29 schreef Iceage het volgende:
Hoi,
Begrijp ik het nu goed dat je datums hebt gekregen ivm de verhuizing?
Augustus 18 met je bestie naar wisselwoning?
Maar definitief sleutel van de wisselwoning krijgen en datum verhuizen weet je nog niet? dat is me niet helemaal duidelijk in je post.
Enig idee welke datum je huidige woning leeg moet zijn ?
Superfijn dat je besties je gaan helpen. Uiteraard blijft mijn aanbod van een paar delen geleden staan hoor.
Enne misschien is je wisselwoning wel ruimer, mooier en beter gelegen dan je huidige woning
Ik wens je veel sterkte met alles, want het is echt wel een enorm gedoe en ik kan me er alles bij voorstellen dat je er heel veel stress en onrust over ervaart. (Zou ik ook hebben)
Wat ik al paar keer eerder poste: Alles Sal Reg Kom.![]()
Kop op, je hebt inmiddels bewezen dat je dat kunt !
Ik wens U alle een fijne maandag toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |