SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TS heeft professionele begeleiding en kan daar ook bij terecht als het nodig is. We kunnen hier best met z’n allen haar een hart onder de riem steken, maar we gaan NIET professionele hulp geven/aanbieden. TS zit in een traject met professionals die alle ins en outs weten en die het beste advies/hulp kunnen geven..
[ Bericht 0% gewijzigd door murp op 22-07-2026 10:45:45 ]
Lekker op je eigen tempo doenquote:Op woensdag 22 juli 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een goede nacht gehad. Alleen kreeg mezelf echt niet wakker. Toch maar weer snoozen vanaf zes uur.
Vandaag niet super veel op de planning. Gewoon lekker bezig gaan in mijn hobbykamer
Misschien nog een doosje inpakken. Dat is het wel
Have fun! Ik ga ook weer crea bezig vandaag.quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Vandaag een goede nacht gehad. Alleen kreeg mezelf echt niet wakker. Toch maar weer snoozen vanaf zes uur.
Vandaag niet super veel op de planning. Gewoon lekker bezig gaan in mijn hobbykamer
Misschien nog een doosje inpakken. Dat is het wel
Bots?quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Have fun! Ik ga ook weer crea bezig vandaag.![]()
Nee, al komen er nog wel labels en wapens binnen. Ga weer verder met LotR props.quote:
Succes!quote:Op woensdag 22 juli 2026 09:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, al komen er nog wel labels en wapens binnen. Ga weer verder met LotR props.
Lekker he! Crea zijn is echt heerlijkquote:
Waar je ook voor gaat kiezen; het gaat sowieso leuk worden.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lekker he! Crea zijn is echt heerlijk
Hier veel gehaakt en nu even pauze. Dadelijk even wat eten en dan eens zien hoe ik de avond door wil komen. Ergens wil ik verder haken, maar het is geen must. Misschien gamen, sowieso lezenBeetje "keuzestress" nu al. Het is nu iig pauzetijd
Dat doe ik je niet na! Echt super vet!quote:Op woensdag 22 juli 2026 18:49 schreef LordofLeaves het volgende:
@:ChildoftheStars ,
Momenteel ben ik bezig met de staf van Gandalf the Grey uit de Lord of the Rings; The Fellowship of the Ring film. Moet de staf alleen nog bruin spuiten en aflakken met een matte lak. Dat doe ik komende dagen.
[ afbeelding ]
Paar maanden geleden heb ik de munten nagemaakt uit Pirates of the Caribbean; Curse ot the Black Pearl. Deze munten komen uit de vervloekte schatkist van Cortez.
[ afbeelding ]
De Heilige Graal uit Indiana Jones and the Last Crusade staat ook op mijn plank.
[ afbeelding ]
En dan heb ik nog de Infinity Stones uit de Marvel film reeks.
[ afbeelding ]
Met 3D printers kun je een hoop leuke crea dingen doen.![]()
Die sorry snap ik nietquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:41 schreef qltel het volgende:
Sorry, ik ben een beetje afwezig omdat ik de 4daagse van Nijmegen loop momenteel.
Ja, maar nu hoor je niets van me.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die sorry snap ik niet![]()
Lekker lopen, dat is veel belangrijker dan Fok
Dank je.quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat doe ik je niet na! Echt super vet!
Ga bij haar in de leer!quote:Op woensdag 22 juli 2026 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dank je.
Zou willen dat ik zulke lieve popjes kon haken, zoals jij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben blij voor je dat dit er weer is ! Lekker van genieten, lekker lopen, lekker plezier maken. Is alleen maar positiefquote:Is niet moeilijk, echt niet. Dingen zoals die mandala die ik nu haak is een stuk ingewikkelder. Knuffeltjes zijn simpel doch leukquote:Op woensdag 22 juli 2026 19:45 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Dank je.
Zou willen dat ik zulke lieve popjes kon haken, zoals jij.
quote:![]()
Dank je! Zaterdag ben ik hier weer terug.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ben blij voor je dat dit er weer is ! Lekker van genieten, lekker lopen, lekker plezier maken. Is alleen maar positief
Dikke respect voor jouquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:47 schreef qltel het volgende:
[..]
Dank je! Zaterdag ben ik hier weer terug.
Ik kan niet uitleggen waarom, maar de 4daagse van Nijmegen is zo verschrikkelijk leuk om te doen!
quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goed bezig CotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ik ben blij voor je dat dit er weer is ! Lekker van genieten, lekker lopen, lekker plezier maken. Is alleen maar positief
[..]
Is niet moeilijk, echt niet. Dingen zoals die mandala die ik nu haak is een stuk ingewikkelder. Knuffeltjes zijn simpel doch leuk
[..]![]()
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
Niet veilig genoegquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou Stigs, een gehaakte motorhelm?
Er kunnen best konijnenoren gehaakt worden die over jouw helm gaanquote:
Aangezien we geen konijnen zullen nemen is dat wel de next best thingquote:Op donderdag 23 juli 2026 07:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er kunnen best konijnenoren gehaakt worden die over jouw helm gaan
quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:11 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is dat niets voor jou Stigs, een gehaakte motorhelm?
Het is van wat ik heb gezien online en op televisie een heel feestelijke sfeer toch? Het ziet er op scherm altijd super gezellig uit. Dus begrijp je wel hoorquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:47 schreef qltel het volgende:
[..]
Dank je! Zaterdag ben ik hier weer terug.
Ik kan niet uitleggen waarom, maar de 4daagse van Nijmegen is zo verschrikkelijk leuk om te doen!
Dank u! Doe enorm hard mijn best ervoorquote:
Nee idd...zo dik is garen nietquote:
quote:Op donderdag 23 juli 2026 07:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er kunnen best konijnenoren gehaakt worden die over jouw helm gaan
quote:Op donderdag 23 juli 2026 07:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Aangezien we geen konijnen zullen nemen is dat wel de next best thing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |